Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 16 říj 2011, 17:05

Zdarec,potřeboval bych menší radu,dneska jsem se byl odpoledne projet,a z ničeho nic mi při rozjezdu vždycky škubne motor ,a pak už jede celkem normálně,a když někde přibrzdím,a pak rychle přidám,tak zase škubne,a jede vpoho dál.Neví někdo,co to může být?Svíčka,nebo něco takovýho?Doufám,že jen nějaká prkotina.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 16 říj 2011, 18:11

dělá to jenom když dáš plnej nebo když se rozjíždíš jen tak?
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 16 říj 2011, 20:09

Když přidám hodně pomalu,tak je to dobrý,ale když přidám tak na půl plynu,tak to škubne jen trošku,ale když plnej,tak motor zabere na 1 vteřinu,následně to úplně vynechá,škubne,a pak už jede bez výpadku až do doby,kdy se zase rozjíždím,nebo projedu pomalu křižovatku a následně přidám,tak zase škub,a pak jede zase normálně,a takhle pořád dokola. :cry:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 17 říj 2011, 08:59

a je motor zahřátý nebo to dělá na studeným? Mě to dělá pdobně když není motor dost zahřátý, podobně i na motorce. Jak se zahřeje, tak je to vpoho...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 17 říj 2011, 11:15

mě to taky dělá když je motor studenej. Ale z pravidla chcipne když to přeženu a pak tak minutu svítí ta červená kontrolka stim křížkem a motor nejde nastartovat. A teď v tě zimě to je celkem bída, musím něco vymyslet před chladič protože se odmítá zahřát.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 17 říj 2011, 12:36

V sobotu 190km výlet bez problémů. Studený, teplý, zahřívá se normálně, teplota v půlce.
To cukání může být čímkoli, od svíčky, přes vstřikování, tlaky. Asi by na to měl mrknout někdo, kdo tomu rozumí. Takhle na dálku těžko říct, navíc když to není ve varecu, spojce apod, ale dělá to motor.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 17 říj 2011, 14:55

Právě,že to dělá jak teplý,tak studený,ručička na půlce,ujeto x kilometrů,a dělá to pořád.Zase si myslím,že kdyby to byl vstřik,tak nezhasne před startem ta oranžová kontrolka vstřiku,která po autodiagnostice zhasne-tudíž hlásí,že vstřikování je o.k.Jo,a aji když za to vezmu,nechcípne,jen vynechá zápal,jako by byla bohatá směs,nebo co já vím.Zkusím koupit svíčku,vyčistím airbox,a uvidím jestli to něčemu pomůže.Ono se na tom dá jezdit vpoho,ale otravuje to.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 19 říj 2011, 20:25

Milosvee: dneska jsem zaregistroval to stejný co popisiješ. Před rozzjezde motor poskočí ( vynechá) a hned jede dál ale jenom když dáš víc plynu. a Mě to udělalo asi tak 5x nedělá to furt. Motor byl teplej. Ale dá se stim jet jen to trochu otravuje. Snad ho to přejde no... Akorát já mám 180ku Amalfi.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 říj 2011, 07:39

Není v Itálii nějaká stávka?Že by to ty naše motory vycejtili na dálku? :D :D
Kolik máš benzínu v nádrži,mě když to začlo dělat,tak už svítila rezerva,tak jestli to třeba není tím?Ještě jsem neměl čas na to kouknout ani natankovat.Taky je možný,že je to třeba tou kosou venku.U nás na vysočině cca 5°C.Tak předpokládám,že v Brně to bude cca stejný.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 20 říj 2011, 11:10

včera mi to dělalo kolem půl osmý veřer a bylo kupodivu podle skůtru 12 stupnů. Podle mě to bude počasím nebo tak nějak hold něco ty odlišný motory spojuje. Posledně jsem na něm dělal výměnu oleje a jetě vyjmečně 3 dny nejel. to je možná spojuje. ty si snin něco dělal?
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 21 říj 2011, 12:11

Právě že nedělal,akorát jsem dolil olej,ale to už je tak 14 dní možná 3 týdny,toť vše.Až teď se mu nějak nechce. :roll:

Takže,mám nové poznatky,a snad i vyřešenou závadu.Dnes jdu do garáže,nastartuju,motor normálně běží,svítí rezerva,rafička benzínu skoro na nule.Dám cigáro,než se mazel zahřeje,pak nasazuji rukavice,hrnec na budku,dávám mazla z hl.stojanu,a skoro zdechl.Nasedám,a odjíždím směr pumpa natankovat.Po cestě tam to škubalo co chvilka.Natankoval jsem Full nádrž,platím,startuju a odjíždím,při rozjezdu zase škubl,říkám si,tak to asi není tím ku*va,ale potom asi 10km ani jeden škub.Zkoušel jsem na vedlejší rozjezdy,a ani jednou se nic nestalo,to by při cestě na pumpu udělalo při každým rozjezdu na 100%,takže happy jak prase si to frčím domů až do garáže,kde teď mazel spí.Suma sumárum pravděpodobně už bylo tak málo benzínu v nádrži,že prostě motor vynechával,když se za to víc zatáhlo.Je fakt,že si uvědomuju,že to začlo dělat až když ta rezerva začla svítit.Prvně jenom sem tam to škublo,a pak už v podstatě pravidelně při tý akceleraci,zřejmě jak bylo benzínu čím dál míň.Takže snad je problém vyřešený.Co si o tom myslíte Vy?Jo,a natankoval jsem asi 12L.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Mili » 21 říj 2011, 13:28

je to zajimave, ale me to nikdy neudelalo ani kdyz tam bylo mene paliva a tim myslim treba rucicku skoro na nule :|
Nyní Honda Forza 300 r.v. 2016 a předchozí model proto, že má nízko sedlo a konečně dosáhnu v sedě až na zem :-D
Uživatelský avatar
Mili

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prachatice
Skútr / moto: nyní Honda Forza 300 ´16

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 21 říj 2011, 13:58

Čau Mili,je to zajímavé.Tak uvidíme,jak se to bude vyvíjet dál :) Třeba to bude o.k.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 21 říj 2011, 15:41

A nemůže to být špatným benzínem? Já tankuju na shelce a nikdy nic a když jsem tankoval levnější benzin na menší benzince tak mi občas dělalo taky.Zkuste tankovat jinde a třeba bude klid
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 21 říj 2011, 16:44

no je fakt že jsem taky den před tím tankoval. Vždycky jsem taknkoval tady v Brně u nějaké neznačkové benzinky ani nevím jak se jmenuje a nikdy nebyl problém. a Najedou jsem natankkoval u Makra a ejhle motor vynechává to bude asi tím čéče... je fak že benzím z makra nám propálil písty u Audi TT. Rači se budu makru vyhíbat jestli to je benzínem.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků