06 říj 2011, 14:57
bouska.t píše:když tam nebyla vůle tak tam nemělo co cvakat. Teď když tam ta vůle je tak je tam 15 nevim co to je za míru mezera tak to cvaká. Ale jedeto to no.
06 říj 2011, 15:50
06 říj 2011, 15:59
06 říj 2011, 16:56
06 říj 2011, 22:04
08 říj 2011, 15:39
oldik píše:Měrka je skoro vodorovně zezadu ramena z vnitřní strany vedle uchycení zadního levého tlumiče (podobná jako na motorový olej s čtyřhraným plastovým uchycením). Měrku povolím zezačátku klasickým straňákem a pak už jedu rukou. Měříš na hlůavním stojanu zašroubovanou.
Vypouštění je zespod ramena skoro v ose kola a taky skoro na úrovni hrany ráfku kola (imbus šroub). Musíš vypouštět do trychtýře nebo nějaké nálevky, kterou zabezpečíš aby ti netekl olej na ráfek. U pětikila má měrka míry maxmin až skoro u závitu. To jsem si nevšimnul a jezdil 1000km skoro s poloviční náplní. Taky jsem koupil i na jiné věci 2 stříkačky 50ml. Jednu s koncem bez možnosti nasazení jehly a druhou s koncem určeným pro jehlu. Stříkačkou "bezjehlovou" krásně naplníš ten náboj kola a na stříkačku jehlovou jsem nasadil silikonovou hadičku a tou jsem dělal brzdy. Nic nezamažeš, nic ti nikde neteče, stříkačky omyješ k dalšímu použití a hotovo (stojí 19Kč/ks).
Jinak chlapi, mám stáhnutých mraky návodů od českých na 125-250ccm až po návody a manuály na 500 evo vč. rozkreslení motoru na ND atd. Tam je úplně všechno vč. množství nápní, hodnot atd. Doporučuju nastudovat. Třeba do zadního náboje je 250ml, což jsem netušil, protože na tý měrce jsou míry pro nezkušeného docela blbě čitelný (není označeno max, min).
08 říj 2011, 15:45
08 říj 2011, 20:27
08 říj 2011, 21:14
09 říj 2011, 10:38
oldik píše:dej mi emila a jak se dostanu k zapakování, pošlu přes úschovnu.
11 říj 2011, 10:26
11 říj 2011, 10:44
11 říj 2011, 11:06
14 říj 2011, 21:01
14 říj 2011, 21:12