MilosVee píše:Jo?Tak to je v pohodě,mě se to moc nezdálo,že se to dolívá zrovna tam,ale dolil jsem to,tak asi vpoho.Akorát ten přístup je tam nic moc,musel jsem udělat menší dolévací přípravek z trychtýře a hadičky,protože jsem kvůli takové "banalitě" nechtěl sundávat plasty,nebo tak něco.
Kup si olej Castrol, ten má nějakých 5cm čůro a máš po problému
brýle sou tam jen jedny, na to si asi přišel. tlumič má z vrchu šroubovací zátku s přesahem, takže ani po povolení v brýlích nejde subdat dolů. musiš ji odštoubovat kde je, pak máš tlumič dole okamžitě je tak otevřený, tak ho hned vylej. pokud to chceš udělat pořádně, musíš vyndat kluzák, dole ho drží šroub, když budeš mít kliku, povolíš ho bez přidtžení trubky, pokud se ti bude protáčet trubka udělej si jednoduchy přípravek - šroub s tuším 13kou šestihranem dlouhý cca 150 (myslím že je to M8x150) a z druhé strany dej do kotra dvě matice dotažené na krev tím získáš něco jako prodloužený imbus a došláhneš tím i s pomocí normální goly s 13kou ořechem. tim to přidržíš, rozděláš, vyleješ a dáš nový olej a opačným způsobem zase smontuješ. Zátka se musí přidělat zase v brejlích, je to opruz ale dá se to...
sesadíš to zase na doraz té dotažené horní matice, to se snad ani blbě dát nedá... Odhaduju to na nějaké 2-3 hodiny práce i s vykapáním oleje. Dělal sem to někdy loni. nejvíc mi dal zabrat ten připravek napřidržení, pořád sem přemýšlel jak na to, až mi kamarád poradil tuhle banalitu
Jen si pohlídej abys sesadil všechny vnitřnosti ve spravnem pořadí, už si nepamatuju jak to bylo, plete se mi to s motorkou, kde je mrtě různých podložek, vymezovaček a několik pružin, tam to byla makačka, tady myslím nic takového nebylo. Nepamatuju si to přesně do detailu.
Jo a plastů se to vůbec netýká, neodstrojíš ani jeden, vlasně jo plastový batník