Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: X9 - pár dotazů

25 zář 2011, 22:23

oldik píše:Pár dotazů:
1) při přelití nádrže mi ukazatel ukazoval rezervu - ručička se zastavila cca ve 1/4 pole rezervy. Po ujetí cca 30 km bylo vše v pořádku, ukazatel se chová jak má. ??? nějaký kontakt nebo normální chování při přelití?
2) ke skůtru jsem dostal dálkové ovládání s nápisem piaggio - při zmáčknutí na ovladači dioda svítí zeleně, ale nic se neděje - jen mě to zajímá, jestli ho náhodou nemůžu vyhodit, jestli nebyl třeba ke kufru
- spotřebu mám 3,8 l při jízdě s kamarády (Bandit 600, FJ 600), takže na 5-tikilo s maximální spokojenost

dej do toho ovladače novou baterku ja to tak vyřešil

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 19:12

Baterka asi nepomůže, má 6,6V. Musel bych spárovat s moto a nechce se mi oddeklovávat plast pod sedanem abych se dostal k patřičným drátům a proběhlo spárování. Je to v šuplíku, není potřeba.

Jinak jsem vyřešil ty boční textilky. Musel jsem nechat nastavit ty sucháče a už řeším šablonu, podle které říznu lesklou černou fólii na auta a udělám polep od úložného prostoru před emblém X9 (jakoby takovou mapu). Zakryju tím taky pár neřestí v laku.
Po včerejší projížďce 100km jsem sprásknul ruce nad stavem některých vedlejších silnic a taky jsem se pěkně nas..... u opěrky řidiče. V létě záda spocený a po hrbech tam jaksi tancuju dopředu dozadu a prostě najít optimální pozici pro každý povrch trochu problém. Hladký asfalt bomba, ale jak najedu na vedlejšky, což je defacto veškeré moje cestování, protože takhle to mám rád, je to katastrofa a furt nějaké poposedávání. Řešení jsem naleznul v odstranění opěrky a už mám na zimu domluvený potáhnutí sedla. Řešit zaplátování děr po opěrce prý nemá smysl, když ten potah bude ze sedla sundanej. Navíc se mi po odstranění opěrky ten scoot začal líbit jaksi víc. Ještě mám do zimy čas to pořádně prověřit, ale asi to tak nechám. Jezdíte taky někdo s odinstalovanou opěrkou?
Už jenom když se podívám na tu můj avatar, tak ta opěrka vypadá dost divně. Takový nekompaktní, jak zapíchnutej rýč v zemi.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:53, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 19:18

Mám menší dotaz,kudy se dolévá motor olej.?A ještě jeden,dá se na palub.PC podívat na spotřebu?Popř.jak?Díky,mám X9 jen velmi krátce,tak toho moc zatím nevím.díky

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 20:04

Olej se dolívá vpravo nebo vlevo vzadu na víku variatoru nebo před výfukem. někde tam musí bát něco černýho co jde odšroubovat. Spotřebu palubní počítač neumí.

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 20:35

Před výfukem jsem našel akorát měrku na motorový olej,tak jsem to dolil přes ní,jinak jsem teda neobjevil vůbec nic :(

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 20:40

jo tak to je ono... Taky to mám přes měrku.

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 20:46

Jo?Tak to je v pohodě,mě se to moc nezdálo,že se to dolívá zrovna tam,ale dolil jsem to,tak asi vpoho.Akorát ten přístup je tam nic moc,musel jsem udělat menší dolévací přípravek z trychtýře a hadičky,protože jsem kvůli takové "banalitě" nechtěl sundávat plasty,nebo tak něco.

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 20:56

je to blby no. My na 180kách máme dolívání přes víko variatoru tam je místa dost ale taky to má sví mouchy. Třeba když chceš sundat víko misíš to furt otevírat a zavírat a to je zbytečný riziko že tam něco spadne. Moc dobrej pocit jsem z toho neměl...

Re: X9 - pár dotazů

26 zář 2011, 22:51

MilosVee píše:Jo?Tak to je v pohodě,mě se to moc nezdálo,že se to dolívá zrovna tam,ale dolil jsem to,tak asi vpoho.Akorát ten přístup je tam nic moc,musel jsem udělat menší dolévací přípravek z trychtýře a hadičky,protože jsem kvůli takové "banalitě" nechtěl sundávat plasty,nebo tak něco.

Takze manual asi moc nepomohl co,ale zvladl jsi to,jen tak dal :-)

Re: X9 - pár dotazů

27 zář 2011, 06:25

Zdarec všem.měl bych dotaz.Chci koupit nové boční plasty co jsou pod nohama a chci ty černé,ale když jsem se ptal tak mi řekli,že černé prodávají pouze na evo a to jen na dvoustovku.Jsou plasty na x9 stejný ať je to pětikoli nebo dvoustovka? A nebo evo od modelu před evo? A nebo popřípadě jestli někdo nevíte kde by se dali sehnat tyto černé.Děkuji

Re: X9 - pár dotazů

27 zář 2011, 08:25

co se týče plastů tak evo od normalniho se liší přední maskou a palubkou plasty kolem sedečky a tunel je stejnej ať jde od evo, normal nebo dvoustovka a pětikilo.

Re: X9 - pár dotazů

27 zář 2011, 11:03

Děkuji tak to jsem rád,že to je stejný.

Re: X9 - pár dotazů

27 zář 2011, 11:33

Mili píše:Takze manual asi moc nepomohl co,ale zvladl jsi to,jen tak dal :-)

No,nějak jsem to v manualu nemohl najít,kudy to tam mám nalít,tak jsem to vyřešil tak. :D
Naposledy upravil MilosVee dne 02 říj 2011, 08:11, celkově upraveno 1

Re: X9 - pár dotazů

29 zář 2011, 20:15

Dotazy na přední tlumiče: - asi nejsou úplně v pořádku, protože mi blbě sjíždí gumu. 500km od výměny a začínají se projevovat neduhy jako u původní, než jsem ji vyměnil.
- lze v běžných domácích podmínkách bez odplastování provést vyjmutí tlumičů a zpětné nasazení? nebo je nutno odplastovat a lépe nechat vše na servisu.
Chci nechat udělat přes zimu repas a nerad bych celýho scoota vozil do servisu.
Doma mám obavy, že bych nemusel správně namontovat tlumiče zpátky a usadit kolo. Vždycky jsem měl tlumiče u mota usazeny ve dvou brýlích. Uchycení u toho mýho ve mě budí pocit, že bych nemusel správně vystředit kolo atd.
nicméně rád bych demontáž a montáž provedl sám a do servisu hodil akorát tlumiče.

Re: X9 - pár dotazů

29 zář 2011, 21:45

tlumiče jsou z vrchu přišroubovaný k vidlici ne? a to bez odplastování asi nedáš... nebo to je jeden kus?
Odeslat odpověď