od oldik » 26 zář 2011, 19:12
Baterka asi nepomůže, má 6,6V. Musel bych spárovat s moto a nechce se mi oddeklovávat plast pod sedanem abych se dostal k patřičným drátům a proběhlo spárování. Je to v šuplíku, není potřeba.
Jinak jsem vyřešil ty boční textilky. Musel jsem nechat nastavit ty sucháče a už řeším šablonu, podle které říznu lesklou černou fólii na auta a udělám polep od úložného prostoru před emblém X9 (jakoby takovou mapu). Zakryju tím taky pár neřestí v laku.
Po včerejší projížďce 100km jsem sprásknul ruce nad stavem některých vedlejších silnic a taky jsem se pěkně nas..... u opěrky řidiče. V létě záda spocený a po hrbech tam jaksi tancuju dopředu dozadu a prostě najít optimální pozici pro každý povrch trochu problém. Hladký asfalt bomba, ale jak najedu na vedlejšky, což je defacto veškeré moje cestování, protože takhle to mám rád, je to katastrofa a furt nějaké poposedávání. Řešení jsem naleznul v odstranění opěrky a už mám na zimu domluvený potáhnutí sedla. Řešit zaplátování děr po opěrce prý nemá smysl, když ten potah bude ze sedla sundanej. Navíc se mi po odstranění opěrky ten scoot začal líbit jaksi víc. Ještě mám do zimy čas to pořádně prověřit, ale asi to tak nechám. Jezdíte taky někdo s odinstalovanou opěrkou?
Už jenom když se podívám na tu můj avatar, tak ta opěrka vypadá dost divně. Takový nekompaktní, jak zapíchnutej rýč v zemi.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:53, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno