Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 zář 2011, 22:11
Já koupil skútra i s plexi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 zář 2011, 12:50
Dotaz na zkušené cestovatele. S ohledem na mé potřeby a vzhled skůtru jsem zadní kufr předem zavrhnul. Tímto mám k dispozici na EVO nosič + plotnu Givi (na ceně bychom se dohodli). Chtěl bych pro občasné potřeby cestování instalovat zadní látkové postraní brašny. Bágl mezi nohy je jasný, tam není co řešit. Máte někdo s tímto zkušenost, uchycení, případně vyzkoušený typ? Rád bych objednal, ale uchycení je vždy ukázané na klasické motorce. Myslím tím, jestli trpí výrazněji lak apod. Proto dotaz na konkrétní odkaz.
Díky
06 zář 2011, 20:25
Chtěl bych požádal o radu. X9 500 jezdí krásně, ale při ostřejším přejezdu nějaké nerovnosti (typickým příkladem můžou být pražské retardery a zpomalovací pásy) se chod motoru jakoby "rozhodí". Nebýt to jednoválec, nazval bych to, že jede jen na jeden válec
Nepravidelný chod, při přidání plynu se dusí. Stači ale vypnout motor (třeba i za jízdy) a znovu nastartovat a v pohodě šlape dál.
Vypadá to jakoby nějaká mechanická závada, něco k čemu dojde nárazem, např. nějaká klapka... Nemá nikdo podobnou zkušenost?
Dík za rady
07 zář 2011, 20:05
Z manuálu mi není jasný, jestli se automatický stojan mám vysunout pouze se zapnutým zapalováním nebo i s nastartovaným motorem. Jak je to ?
Včera jsem blbnul tak, až jsem nenastartoval, asi i po aku bylo houby, už je nová.
08 zář 2011, 08:38
Kody: Me to delalo take. Presne i s tim chcipnutim a znovunastartovanim. Neprisli na to ani v Motoprestige. Nakonec mi v jinem servisu pri jine oprave prisli na to, ze se ztraci tlak v palivove soustave. Cerpadlo ji sice natlakovalo, ale pres spatne tesnici stahovaci spony na hadicich (resp. nekde nebyly vubec uz z vyroby) zase ztracela na tlaku. Chovalo se to dokonce i tak, ze pri plne nadrzi to bylo lepsi a pri prazdne horsi. I ten sloupec tlaku benzinu v nadrzi na tom byl znat. A kdyz se zaplo zapalovani a startovalo se az po delsi dobe, tak to hur chytalo. Na to bych v zivote neprisel. Mozna je to z toho jasny, ale ty souvislosti ti dojdou az kdyz vis co to bylo. Od te doby nestrelila do vyfuku ani jednou.
oldik: Jde i s nastartovanym motorem. Respektive, ja ho pouzivam pouze s nastartovanym motorem, protoze neskutecne zere baterku. Jedine, kdy nejde vysunout je behem jizdy. To hlida jeho ridici jednotka. Koncovymi spinaci hlida i jeho spravne zvednuti. Me ta ridici jednotka stojanu akorat blbla, nova stoji 3 nebo 4 tisice, tak jsem ji odpojil.
08 zář 2011, 17:44
martinsima píše:už jsem se tu ptal ale zatím žádná odpověď. Vibruje vám taky X9 když se rozjíždíte? Myslím motor 500.
Můj skutr má vibrace kolem 100km/h, měl jsem ještě X9 z roku 2002 a ten takové vibrace neměl.
Podle mě záleží jak byl zajetej a kterej dobrák(většinou Ital) se na něm při záběhu podepsal.
Neřeš to, je to hezký když ten jednovál pod sebou cejtíš.
08 zář 2011, 23:28
[quote="horrabin"]Kody: Me to delalo take. Presne i s tim chcipnutim a znovunastartovanim. Neprisli na to ani v Motoprestige. Nakonec mi v jinem servisu pri jine oprave prisli na to, ze se ztraci tlak v palivove soustave. Cerpadlo ji sice natlakovalo, ale pres spatne tesnici stahovaci spony na hadicich (resp. nekde nebyly vubec uz z vyroby) zase ztracela na tlaku. Chovalo se to dokonce i tak, ze pri plne nadrzi to bylo lepsi a pri prazdne horsi. I ten sloupec tlaku benzinu v nadrzi na tom byl znat. A kdyz se zaplo zapalovani a startovalo se az po delsi dobe, tak to hur chytalo. Na to bych v zivote neprisel. Mozna je to z toho jasny, ale ty souvislosti ti dojdou az kdyz vis co to bylo. Od te doby nestrelila do vyfuku ani jednou.
Aha... takže stačilo přepáskovat hadice na palivové soustavě? Nebo dělali ještě nějaké jiné úpravy?
18 zář 2011, 15:57
Znalci tohoto skůtru, netušíte kde sehnat ty 3D loga na lakovaný zadní plasty. jedná se mi o nápis X9. Klidně ho složím i ze zvlášť koupených písmen a čísel, akorát jsem nenašel nikde na netu požadovanou velikost. Chci ty boky stříknout sprayem. Už jsem stříkal ten zadní plast kolem brzdovky a je to klasika lehce pomerančový povrch a okolí naznalo, že k těm obyč plastum nelakovaným je tento povrch hezčí a hlavně je cena 280,- kč sprej. Zatím udělám zadek a postupně i předek. Nebude to origo, ale taky pěkný. 2500,. za lakování dílu teda fakt nedám.
Díky za pomoz, už na tom sedím celej den, od ebay až po bikers crown prozkoumáno a nedaří se.
18 zář 2011, 16:50
Díky, na talianskym mě hledat nenapadlo. No a včíl ještě jestli to nějakej z nich pošle do ČR. Mají tam všude pouze do It. Jinak bych ihned objednal.
18 zář 2011, 18:40
Oldík jestli někde seženeš nápisy a budeš je objednávat tak dej vědět asi bych si je taky objednal a bylo by dobrý je objednat dohromady abychom ušetřily poštovné.
18 zář 2011, 20:28
Hodiny, kdy hledám kde se dá kdekoli na světě, už nepočítám. S ohledem na boční brašny budu provádět výše uvedený nástřik, po vyzrání laku polep průhlednou ochrannou fólií a asi to vyřeším tak, že zbastlím něco v Corelu a nechám v reklamce říznout nápis normálně jako plochou samolepku a akorát to evolution bude 3d plastic ( stávající co oddělám). Mám totiž to jedno X9 přesně v X prasknutý. Nejzazší varianta co chci s někým skonzultovat je to slepit a jestli na tom bude stříbrná držet, tak stříknout a zpátky s tím. Ale vypadá to s ohledem na brašny na tu klasiku plochou. Hodně to ztratí na kráse, ale to nějak poberu. Ty brašny se mi tam strašně líbí, fakt brutální autobus. Nebo tam prasknu nějaký úplně jiný plastický logo. Někde jsem viděl nápis Grand Tourismo
. Ale ten origo znak z toho dělá fakt luxusní stroj, o tom žádná.
20 zář 2011, 07:33
Ahoj
Když se dokopete k objednání
origo X9 loga tak se taky připojím, mám jeden pryč.
Naposledy upravil
ERka5 dne 20 zář 2011, 08:08, celkově upraveno 1
20 zář 2011, 09:00
Mně taky chybí po jedné straně "X9" a taky "Evolution" a na předku nemám "500 i.e." ani po jedné straně
Napadlo mě nechat si to udělat u balwa z reflexní metalické chrom / červené