Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod vize2010 » 04 zář 2011, 22:11

oldik píše:Viděli jste už někdo, jak vypadá plexi od ermaxu? Už 2 dny googlím a pořád nic. http://www.svetmoto.cz/eshop-620570367.html
Chtěl bych něco většího, tak vybírám. Ta origoš verze deluxe se mi vzhledově moc nepozdává. Dost se mi líbí od Givi.
http://www.motosp.cz/d-229st-plexi-cire ... 20701.html

Já koupil skútra i s plexi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
vize2010

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 20 čer 2011, 00:23
Bydliště: Brno - Řečkovice
Skútr / moto: Rhon Speed, od 9/2011 Piagiio X9 180 Amalfi

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 06 zář 2011, 12:50

Dotaz na zkušené cestovatele. S ohledem na mé potřeby a vzhled skůtru jsem zadní kufr předem zavrhnul. Tímto mám k dispozici na EVO nosič + plotnu Givi (na ceně bychom se dohodli). Chtěl bych pro občasné potřeby cestování instalovat zadní látkové postraní brašny. Bágl mezi nohy je jasný, tam není co řešit. Máte někdo s tímto zkušenost, uchycení, případně vyzkoušený typ? Rád bych objednal, ale uchycení je vždy ukázané na klasické motorce. Myslím tím, jestli trpí výrazněji lak apod. Proto dotaz na konkrétní odkaz.
Díky
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Kody » 06 zář 2011, 20:25

Chtěl bych požádal o radu. X9 500 jezdí krásně, ale při ostřejším přejezdu nějaké nerovnosti (typickým příkladem můžou být pražské retardery a zpomalovací pásy) se chod motoru jakoby "rozhodí". Nebýt to jednoválec, nazval bych to, že jede jen na jeden válec :( Nepravidelný chod, při přidání plynu se dusí. Stači ale vypnout motor (třeba i za jízdy) a znovu nastartovat a v pohodě šlape dál.
Vypadá to jakoby nějaká mechanická závada, něco k čemu dojde nárazem, např. nějaká klapka... Nemá nikdo podobnou zkušenost?
Dík za rady
Uživatelský avatar
Kody

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 03 led 2011, 21:19
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Piaggio X9 EVO 500
Tuning / úpravy: Turistické plexi Isotta

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 07 zář 2011, 20:05

Z manuálu mi není jasný, jestli se automatický stojan mám vysunout pouze se zapnutým zapalováním nebo i s nastartovaným motorem. Jak je to ?
Včera jsem blbnul tak, až jsem nenastartoval, asi i po aku bylo houby, už je nová.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 08 zář 2011, 08:38

Kody: Me to delalo take. Presne i s tim chcipnutim a znovunastartovanim. Neprisli na to ani v Motoprestige. Nakonec mi v jinem servisu pri jine oprave prisli na to, ze se ztraci tlak v palivove soustave. Cerpadlo ji sice natlakovalo, ale pres spatne tesnici stahovaci spony na hadicich (resp. nekde nebyly vubec uz z vyroby) zase ztracela na tlaku. Chovalo se to dokonce i tak, ze pri plne nadrzi to bylo lepsi a pri prazdne horsi. I ten sloupec tlaku benzinu v nadrzi na tom byl znat. A kdyz se zaplo zapalovani a startovalo se az po delsi dobe, tak to hur chytalo. Na to bych v zivote neprisel. Mozna je to z toho jasny, ale ty souvislosti ti dojdou az kdyz vis co to bylo. Od te doby nestrelila do vyfuku ani jednou.

oldik: Jde i s nastartovanym motorem. Respektive, ja ho pouzivam pouze s nastartovanym motorem, protoze neskutecne zere baterku. Jedine, kdy nejde vysunout je behem jizdy. To hlida jeho ridici jednotka. Koncovymi spinaci hlida i jeho spravne zvednuti. Me ta ridici jednotka stojanu akorat blbla, nova stoji 3 nebo 4 tisice, tak jsem ji odpojil.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod t.roder » 08 zář 2011, 17:44

martinsima píše:už jsem se tu ptal ale zatím žádná odpověď. Vibruje vám taky X9 když se rozjíždíte? Myslím motor 500.

Můj skutr má vibrace kolem 100km/h, měl jsem ještě X9 z roku 2002 a ten takové vibrace neměl.
Podle mě záleží jak byl zajetej a kterej dobrák(většinou Ital) se na něm při záběhu podepsal.
Neřeš to, je to hezký když ten jednovál pod sebou cejtíš.
Tom z Velbernu
Honda Forza 750
minulost:
Yamaha T Max ABS
minulost bylo Piaggio X9 500i.e
Uživatelský avatar
t.roder

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 101
Registrován: 18 kvě 2008, 07:10
Bydliště: Velbern
Skútr / moto: Forza 750, T Max ,Suzuki AN50 a byl Piaggio X9 500

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Kody » 08 zář 2011, 23:28

[quote="horrabin"]Kody: Me to delalo take. Presne i s tim chcipnutim a znovunastartovanim. Neprisli na to ani v Motoprestige. Nakonec mi v jinem servisu pri jine oprave prisli na to, ze se ztraci tlak v palivove soustave. Cerpadlo ji sice natlakovalo, ale pres spatne tesnici stahovaci spony na hadicich (resp. nekde nebyly vubec uz z vyroby) zase ztracela na tlaku. Chovalo se to dokonce i tak, ze pri plne nadrzi to bylo lepsi a pri prazdne horsi. I ten sloupec tlaku benzinu v nadrzi na tom byl znat. A kdyz se zaplo zapalovani a startovalo se az po delsi dobe, tak to hur chytalo. Na to bych v zivote neprisel. Mozna je to z toho jasny, ale ty souvislosti ti dojdou az kdyz vis co to bylo. Od te doby nestrelila do vyfuku ani jednou.

Aha... takže stačilo přepáskovat hadice na palivové soustavě? Nebo dělali ještě nějaké jiné úpravy?
Uživatelský avatar
Kody

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 03 led 2011, 21:19
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Piaggio X9 EVO 500
Tuning / úpravy: Turistické plexi Isotta

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 18 zář 2011, 15:57

Znalci tohoto skůtru, netušíte kde sehnat ty 3D loga na lakovaný zadní plasty. jedná se mi o nápis X9. Klidně ho složím i ze zvlášť koupených písmen a čísel, akorát jsem nenašel nikde na netu požadovanou velikost. Chci ty boky stříknout sprayem. Už jsem stříkal ten zadní plast kolem brzdovky a je to klasika lehce pomerančový povrch a okolí naznalo, že k těm obyč plastum nelakovaným je tento povrch hezčí a hlavně je cena 280,- kč sprej. Zatím udělám zadek a postupně i předek. Nebude to origo, ale taky pěkný. 2500,. za lakování dílu teda fakt nedám.
Díky za pomoz, už na tom sedím celej den, od ebay až po bikers crown prozkoumáno a nedaří se.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod krizik1 » 18 zář 2011, 16:33

Nepíšeš jakou chceš velikost, ale co tohle? http://cgi.ebay.it/TARGHETTA-ORIGINALE- ... 1662wt_905
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 18 zář 2011, 16:50

Díky, na talianskym mě hledat nenapadlo. No a včíl ještě jestli to nějakej z nich pošle do ČR. Mají tam všude pouze do It. Jinak bych ihned objednal.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 18 zář 2011, 18:40

Oldík jestli někde seženeš nápisy a budeš je objednávat tak dej vědět asi bych si je taky objednal a bylo by dobrý je objednat dohromady abychom ušetřily poštovné.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 18 zář 2011, 20:28

Hodiny, kdy hledám kde se dá kdekoli na světě, už nepočítám. S ohledem na boční brašny budu provádět výše uvedený nástřik, po vyzrání laku polep průhlednou ochrannou fólií a asi to vyřeším tak, že zbastlím něco v Corelu a nechám v reklamce říznout nápis normálně jako plochou samolepku a akorát to evolution bude 3d plastic ( stávající co oddělám). Mám totiž to jedno X9 přesně v X prasknutý. Nejzazší varianta co chci s někým skonzultovat je to slepit a jestli na tom bude stříbrná držet, tak stříknout a zpátky s tím. Ale vypadá to s ohledem na brašny na tu klasiku plochou. Hodně to ztratí na kráse, ale to nějak poberu. Ty brašny se mi tam strašně líbí, fakt brutální autobus. Nebo tam prasknu nějaký úplně jiný plastický logo. Někde jsem viděl nápis Grand Tourismo :D . Ale ten origo znak z toho dělá fakt luxusní stroj, o tom žádná.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 20 zář 2011, 07:33

Ahoj

Když se dokopete k objednání origo X9 loga tak se taky připojím, mám jeden pryč.
Naposledy upravil ERka5 dne 20 zář 2011, 08:08, celkově upraveno 1
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod PITBULL » 20 zář 2011, 07:41

Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 20 zář 2011, 09:00

Mně taky chybí po jedné straně "X9" a taky "Evolution" a na předku nemám "500 i.e." ani po jedné straně :cry:

Napadlo mě nechat si to udělat u balwa z reflexní metalické chrom / červené :idea:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků