Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 srp 2011, 05:25
Pár dotazů:
1) při přelití nádrže mi ukazatel ukazoval rezervu - ručička se zastavila cca ve 1/4 pole rezervy. Po ujetí cca 30 km bylo vše v pořádku, ukazatel se chová jak má. ??? nějaký kontakt nebo normální chování při přelití?
2) ke skůtru jsem dostal dálkové ovládání s nápisem piaggio - při zmáčknutí na ovladači dioda svítí zeleně, ale nic se neděje - jen mě to zajímá, jestli ho náhodou nemůžu vyhodit, jestli nebyl třeba ke kufru
- spotřebu mám 3,8 l při jízdě s kamarády (Bandit 600, FJ 600), takže na 5-tikilo s maximální spokojenost
29 srp 2011, 08:24
dalkove ovladani mas na dalkove otvirani sedla
do 4l se da jezdit bez problemu, ale da se i kolem 6
29 srp 2011, 08:59
Tak mi to nefunguje. Mačkám a nic. První závada
, kterou samozřejmě opravovat nebudu. Má to fungovat vždy nebo jen při zamčeném řízení, kdy je ovládání sedanu na skůtru neaktivní. V této pozici jsem to nezkoušel. Jinak mě ta funkčnost při odemčeném řízení, kdy fakčí cuplík na otevření sedanu nenapadá.
29 srp 2011, 09:06
nem.pe píše:bohužel teď zatím ne a neměl bys to daleko
kdy něco dám vědět
Tak to bych měl opravdu blízko. Tak se ozvi až to budeš mít.Zatím děkuji
29 srp 2011, 10:01
No tak pánové já se přidávám, chtěl bych skouknout zapojení kabelů do ŘJ (pokud tedy dává Ital stále stejné barvy
). Hodiny mi totiž nedrží čas, když vypnu zapalování na víc jak cca 5 vteřin, tak se mi vynuluje datum a čas. Mám sice schéma elektroinstalace, ale je nevalné kvality
29 srp 2011, 14:11
Myslím, že dálkáč je od sedla (funguje při zamknutých řídítkách-já ho nepoužívám) a hodiny mají možná vybitou baterku. Formát 24 hodin bys měl nastavit na displayi.
29 srp 2011, 15:41
No právě všechny kombinace jsou už vyzkoušený leda že by se to nějak dělalo při zapínání nebo tak nějak. ať mačkám co chci tak buď čas měním nebo pokračuji dál
29 srp 2011, 20:48
Viděli jste už někdo, jak vypadá plexi od ermaxu? Už 2 dny googlím a pořád nic.
http://www.svetmoto.cz/eshop-620570367.htmlChtěl bych něco většího, tak vybírám. Ta origoš verze deluxe se mi vzhledově moc nepozdává. Dost se mi líbí od Givi.
http://www.motosp.cz/d-229st-plexi-cire ... 20701.html
29 srp 2011, 22:27
Dalka mi taky nesla i kdyz ledka svitila. Vybita baterie. Dal jsem novou baterii CR1616 a musel dalku naprogramovat. Programovani se delalo myslim takto: 1. Zapnout zapalovani na ON na dobu 1-3s a nasledne dat na OFF. 2. Do 10s dat zapalovani znovu na ON a do 3s stisknout tlacitko dalky. 3. Zapalovani dat na OFF.
Jak jsem uz nekolikrat daval odkaz, elektricke schema lze sehnat
zde. Je detailni a jsou tam popsany i barvy dratu. Dalsi elektrika je popsana
tady.
29 srp 2011, 23:03
FunTom píše:...hodiny mají možná vybitou baterku...
Hodiny mají baterku? Nikde jsem nic takového nenašel, ani jsem se o ničem takovém nedočetl
Ale stejně budu muset kouknout do těch drátů, protože nemám zapojené RES tlačítko a nevím, jaké kabely by do něj měly jít. Budu muset za dlouhých zimních večerů s tím schématem v ruce holt zkoušet. Leda že by někdo věděl o nějakém šikovném motoelektrikáři
30 srp 2011, 06:17
no to ti ty kabely nezávidím... Tohle jesnad noční můra každýho.
04 zář 2011, 12:15
už jsem se tu ptal ale zatím žádná odpověď. Vibruje vám taky X9 když se rozjíždíte? Myslím motor 500.
04 zář 2011, 14:55
no zalezi co presne myslis, ale ze bych pocitoval nejaky vibrace se mi nezda, takze NE
04 zář 2011, 17:05
Mě to jakoby zacuká, pokud dám malé otáčky, na rozjezd kolem 3000 ot. a vibruje taky. Když tomu na začátku dám trochu víc, tak nic zvláštního nepozoruju. Mezi 3500-4000ot vibruje docela slušně. Pak už taky nic zásadního, na to že je to jednovál. Stopětasedma a kyvka vibrovaly víc
.
04 zář 2011, 20:50
Když se rozjíždím, skútr vibruje. Potom jede normálně. Je tam něco špatně ve spojce. Teď nevím jestli pružina, nebo ty malé pružinky.