Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

27 pro 2019, 18:32

Jedná se mi právě o S10e.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

28 pro 2019, 08:49

Aha... V tom případě nabíječka nemá 15w. Máš k ní dodatečně díky zdroj?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

28 pro 2019, 13:24

Čeho ?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

28 pro 2019, 21:59

Překlep.... Jestli má ta nabíječka dostatečně silný zdroj.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 dub 2020, 20:18

Winterwolf píše:Používám TYTO víceméně na každém skůtru a naprostá spokojenost. Mají obrovskou výhodu, že je ovládáš palcem levé ruky aniž by jsi pustil řidítka.


Dnes jsem konečně rukojeti namontoval a potvrzuji, že pěkně hřejí a také dobře pasují. Také voládání vyhřívání je pohodlné.
Trochu jsem bojoval s tím, abych pod plasty skryl i ten stříbrný plíšek, který má jistit kabel do rukojeti plynu. Na konec se ukázalo, že tento plíšek dobře snáší i násilné tvarování, takže je tam. Viz foto.
Zjistil jsem taky, že jedno lanko plynu mám už rozčepýřené. Asi ho tedy budu muset vyměnit, ale nevím, kam přesně až vede a už teď se mi kvůli tomu nechce zase rozdělávat půl skútru, když jsem ho právě složil :D :roll:
Jinak proč jsou tam lanka dvě? V katalogu ND vidím, že jedno je na otevírání plynu a druhé na zavírání, ale nevím, jak to zavítání funguje. To spodní rozčepýřené lanko akorát udělá průvis, když přidávám plyn a když se plyn vrátí, tak se zase došponuje.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 dub 2020, 21:18

Jedno lanko tahá otevírání a tahá zavírání (asi tam není žádné vratné péro) - vůle by tam příliš velká být neměla Asi by to lanko chtělo seřídít ... nejspíš jako se dělají brzdy na bicyklu ... koukni na oba konce lanovodů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 dub 2020, 09:38

Je to tak. Roztřepené se mění protože se to jen rychle zhoršuje. No a nevrácení plynu je zrovna u skutru dost nebezpečné a nelze spoléhat na pružinu..

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 dub 2020, 00:12

Hezke svatky preji.
Poridil jsem si take X9 Evo 500 (2005) a mel bych jeden klasicky problem a jeden klasicky dotaz .. prosim:
1 - Motorka ma ulamana obe zrcatka a pridelana ne uplne dobre zpet - daji se pak bezne sehnat?
2 - Dotaz predem: Je v Praze nejaky rozumny servis/ak? Nejsem uplne technicky typ a rad ji necham prohlednout.
Diky predem a hodne zdaru

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 dub 2020, 07:18

Ahoj,
1, zrcátka má Partsdepot za 5842,-/kus

2, Většina jezdí SEM

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 dub 2020, 07:36

Ve scootland jsou levnější. Záleží i na barvě. https://www.scootland.cz/zbozi/piaggio- ... bur-prave/

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 dub 2020, 13:08

Ahoj,

ohledně zráctek. Taky jsem měl při koupi jedno zlomené. Nechal jsem si ho tedy zde svařit https://www.dr-plast.cz/ (určitě budou podobné firmy i v Praze).
Myslím, že to tehdy vyšlo na 500 Kč i se stříknutím černou barvou. A musím říct, že svaření je provedeno moc pěkně. Kdybych ještě tehdy investoval do laku na celé zrcátko přesně podle laku na skútru, tak by to bylo dokonalé.
Objevil jsem však problém, že jsem nebyl schopný zrcátko naštelovat tak, abych v něm dobře viděl. Svařením totiž přijdeš o kloub a jediná možnost štelování zůstane na samotném zrcadle. Já jsem dost vysoký, tak potřebuji úhel, kterého dosáhnu jen štelováním i v kloubu zrcátka.
Koupil jsem nové zrcátko a ukázalo se, že se hrozně třepe právě v tom kloubu (druhé zrcátko je svařeno od minulého majitele a v něm vidím dobře).
Jel jsem to tedy zkonzultovat do Scootlandu a tam potvrdili, že se zrcátka třepou, zvlášť při rozjezdu a zvlášť u pětistovky. Zrcátko jsem tedy nastavil do ideální polohy a v kloubu to vypodložil pryží, aby se to tak netřepalo. Je to lepší, ale třepe se pořád a loni na konci sezóny se utřepal a praskl kryt blinkru. 750 Kč.
Na druhém svařeném zrcátku je nějak už svařeno i to sklíčko blinkru, jak jsem zjsitil a tam se nic takového neděje.
Takže ta zrcátka jsou konstrukčně pěkný šmejd a vůbec to za ty peníze nestojí. Je otázka, zda v zrcátkách dobře uvidíš, když si je necháš svařit.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

13 dub 2020, 16:32

Ahoj,

ještě mám dotaz k tomu mému roztřepenému plynovému lanku.
V servisu mi doporučují preventivně vyměnit zrovna obě lanka, protože se musí odplastovat celý skútr a celé to vyjde skoro na 5000 Kč.
Rozumím, že s tím je hodně práce, ale asi se mi nechce dávat taková suma.
Není nějaká možnost, jak lanko opravit? Přijde mi, že na jednom lanku už něco, co vypadá jako spojka, mám už od předchozího majitele. Viz přiložené foto.
Tak jestli není možnost napojit nový kousek s úchytem do rukojeti, nebo to nějak oplést?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

13 dub 2020, 17:00

Pokial by bolo dost dlhe na opacnom konci, tak v niektorych byciklo servisoch vedia urobit novy oloveny koniec. Zeby sa cviklo na tom rozstrapateni. Len ci sa da popotiahnut

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

13 dub 2020, 17:58

podle mě když jednou lanko začne praskat, spolehlivě opravit se to dá jedině výměnou za nové.
Google mi ukazuje nějaká plynová lanka v ceně 200-500 kč..?? to se mi nezdá, že by oprava stála tolik, snad by se to dalo udělat mimo servis, i kdyby to lanko už nevedlo původními otvory, ??

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

13 dub 2020, 18:00

Na parts depot stojí jedno lanko 871Kč. Pak už jen šroubovák a o víkendu se nudit nebudeš.
Odeslat odpověď