Peeetr píše:michal73 díky za rady. Zdá se, že jsem sekající se ručičky budíků úspěšně opravil. Trochu popíšu, jak to proběhlo, kdyby se to někomu hodilo.
Do analogových budíků opravdu vede svazek z displeje, který je na řiditkách. Prvně jsem tedy demontoval displej v řiditkách a odpojil všechny tři konektory, který jsou do něj zapojeny. Konektory vypadaly čistě a v dobré kondici. Přesto jsem je nastříkal sprejem na kontakty. Budíky se však sekaly dál.
Tak jsem si řekl, že se pokusím prohlédnout i kapličku analogových budíků a dal jsem se do jejich vykuchání. Přikládám nějaké fotky, kde je vidět, jak se musí skútr rozdělat, aby se dalo k budíkům dostat. Rozdělání bylo celkem snadné. Více času zabralo složit to zpět a ještě mi chybí dva vruty na uchycení masky, což nechápu, protože tam před rozděláním byly
Když jsem kapličku vykuchal, byla ze zadní strany dost zaprášená a konektor, který do ní vede z displeje z řiditek byl trošičku uvolněný (šel ještě kousek zatlačit).
Pak jsem ho ale odpojil pryč úplně a prostříkal WD. Stejně tak protikus v kapličce. Ještě jsem zkusil, jestli nejsou ručičky uvolněné z osek, ale to bylo OK. Cvičně jsem si zkusil nastartovat s připojenou kapličkou, ale nepřidělanými plasty atd. a ručičiky už chodily dobře. Dnes jsem udělal testovací jízdu cca 30km a vše v pořádku, tak snad od toho bude klid.
Ještě jeden typ, který jsem neznal: když se podrží tlačítko CLOCK+S a zároveň se otočí klíček zapalování doprava, tak se aktivuje test, kdy se všechny ručičky protočí na maximální hodnoty a zpět. Sice u mého problému, kdy kontakt občas byl a občas ne, to moc nepomohlo, ale může se hodit pro jiné případy.
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 34 návštevníků