Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 bře 2018, 14:33
Ahoj, tak mi při vypuštění oleje vyteklo cosi neolejového - podle "vůně" to bude mix s benzínem. Co jsem pochytil, tak na vině může být termostat. Faktem je, že se mi trochu zdálo minulou sezonu, že se pomaleji ohříval. Ještě by to snad mohl dělat o-kroužek na vstřiku a chybná palivová mapa. Trochu mě ještě děsí možnost poškození plastového kola na olejovém čerpadle. Kontrola/výměna znamená motor ven a půlení? Ještě něco dalšího? Díky
01 dub 2018, 19:24
Mno ... tak nevím, ale připadá mi, že na tom termostatu něco chybí
. Holt se to asi někomu přehřívalo, tak nechal jen vršek kvůli těsnění.
No a znova dotaz - kde koupit termostat za rozumné peníze?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
01 dub 2018, 19:37
Mám možná jeden doma, ale budu až pozítří. Když se ozveš je Tvůj zcela zdarma.
01 dub 2018, 21:09
michal73 píše: Trochu mě ještě děsí možnost poškození plastového kola na olejovém čerpadle. Kontrola/výměna znamená motor ven a půlení? Díky
Kontroloval si si tlak oleja aj iným presnejšim spôsobom napr. budikom na to určeným lebo máš dojem že je K.O čerpadlo?
01 dub 2018, 21:29
Nekontroloval, jen jsem vycházel z informace tady na fóru, že se kolo čerpadla nemá rádo s benzínem. Motor jsem propláchnul jiným olejem, pokaždé to chvilku trvalo, než zhasla kontrolka tlaku oleje, což by mělo být normální.
01 dub 2018, 23:45
Chcelo by to premerať budíkom na to určeným, ten sa nasadzuje na miesto snímača tlaku oleja ako koncovka zo správnym závitom a potom cez rychlospojku k budiku, každý poriadny autoservis ktorý robí aj motory by to mal mať resp. ked by bol slabý tlak tak ešte vymeniť alebo trošičku natiahnuť pružinku tlakového ventilu resp. možno zmeniť jemne viskozitu oleja z tou správnou špecifikaciou ale hlavne prísť na to prečo sa ti do oleja serie benzin?
02 dub 2018, 07:06
Termostat máš už vyriešený.Voda,olej a benzín si žijú každý svojim životom a nenapadá ma ako by sa benzín mohol dostať do oleja,iba ak cez krúžky.Ak sa mýlim,opravte ma.
02 dub 2018, 09:45
Teorie je taková - chybějící termostat = hodně vody k ohřátí = dlouho podchlazený motor = dlouho chod "na sytič" = bohatá směs, která se holt přes kroužky dostane do oleje. Ale nejsem motorář, takže je to jen moje domněnka. Budu si myslet, že to kolo olejového čerpadla přežilo. Škoda, že se na něj nedá někudy kouknout bez demontáže motoru.
02 dub 2018, 10:16
...no a dlhodoba spotreba palivo bola asi aká?
02 dub 2018, 10:23
Dlouhodobou spotřebu nesleduji, účtenky už jsem přestal sbírat
Nicméně by to teď bylo dobré vodítko, asi zase začnu.
02 dub 2018, 11:01
Naprosto zbytečné, já jsem žádný rozdíl nezaznamenal.
29 dub 2018, 10:27
Zdravím,
Nevíte někdo co vše bych musel vyměnit abych dostal přední brzdy z
X9 2003 na X9 2001?
Třmeny mám, destičky též ale zdá se mi že budou i kotouče jiné.
Pokud by někdo měl na vyhození použity kotouč, rád bych si ho vzal k porovnání
29 dub 2018, 11:26
Porovnal by som vizuálne aj úchyty brzdičov na vidlici rozostup kotúčov na kolese ako aj priemer kotúčov, ak to vsjo sedi tak hurá do toho!
29 dub 2018, 13:19
Teď jsem koukal že jsou snad kotouče i stejné.
-- 29. 4. 2018 20:55 --
Jo tak abych mohl použít brzdice z evolution, musel bych vyměnit i přední tlumiče a tím pádem i brýle protože tyto tlumiče mají větší průměr. No zatím to dám k ledu
02 kvě 2018, 10:25
Jsem v necel pulce procitani, ale casto se resil audio konektor. Teoreticky by aspon toto mohlo pomoct trochu (nebo jinde z Ciny)
https://www.ebay.com/itm/4-5mm-1-8-Fema ... Sw14xXEe3L