Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
20 črc 2011, 18:49
hele to vyšší plexi je i širší, má to vliv i na foukání na ruce? Ikdyž můžu říct, že origo plexi v horní poloze mi i pří výšce přes 180 perfektně odvádí nápor nad helmu a nestrácím možnost koukat nad sklem, což je za deště naprosto neocenitelné!!! Vizor si rukou otřeš ale plexi těžko...
20 črc 2011, 21:33
Tak odtud mi sdělili, že plexi je pouze na starší verzi (ne blinkry v řídítkách). Je tam opravdu rozdíl v uchycení?
Navíc skladem nemají (i když na webu mají uvedeno, že ano) a díky dovoleným v IT budou objednávat znovu až v září
ERka5 píše:...origo plexi v horní poloze mi i pří výšce přes 180 perfektně odvádí nápor nad helmu...
No já mám 182cm a dostávám to do přilby, asi mám jiný posez
31 črc 2011, 16:04
Zdarec všichni.Měl bych dotázek jestli někdo nevíte kde by se dala sehnat opěrka na original kufr piaggio x9. Děkuji
14 srp 2011, 15:00
Ahoj mam piaggiio x9 500 ccm mam takovy problem v oleji se mi objevil benzin,,,, uplne az po viko kontroly.... stalo se mi uz jednou tak jsem vymenil na doporučeni strik, ale nenajel jsem 1000km a uz to mam znova ,,, nesetkal jste se nekdo s podobnou zavadou
14 srp 2011, 15:02
Jednak uz tu topic s X9 500 je, ale neva...
Modi to presunou...
U A Atlantic - stejny motor pyzamo
to delal vadny termostat...vymena a premapovani ridici jednotky tusim...
Projdi si topic AA 500...tam to najdes
17 srp 2011, 19:56
Zdarec všem.Mám takový dotázek. Co znamená slovíčko BELT které se mi občas ukáže na počítači? Děkuji
17 srp 2011, 20:52
neni to jen servisni upozorneni na kontrolu remene nebo tak nejak ?
me totiz presne po ujeti 12000 km zacalo po nastartovani blikat OIL a jiz zminovane BELT
17 srp 2011, 22:31
Přesně tak,skútřík hlásí, že by měla bej provedena kontrola řemenu po ujetí určitých kilometrů, ale stačí vyresetovat reset. tlačítkem.
17 srp 2011, 22:43
Belt - kontrola ale spíše výměna řemene po 12000km. Po té vyresetovat. Olej bliká po 3000km (stačí kontrola-popř. dolití) po dalších 3000km výměna. Po té opět vyresetovat.
17 srp 2011, 23:44
Ahoj všichni, hodila by se mi rada, chytl mě při jízdě s mým atlantikem pěknej pondělní liják(spíš padaly trakaře), dojel jsem gut,ale po dvou dnech kdy jsem chtěl italku znovu osedlat ouhle, nejde nastartovat.
situace následující:po otočení klíčkem-palubka+kontrolky+obrysovky svítí,ale už při spuštění červeného "čudlu"-neslyším
krátké zavrčení čerpadla a tím se nic nedějě ani po zmáčnutí startéru. Všiml jsem si že nesvítí ani brzdovky,ty myslím
po otočení klíčkem fungujou a neproblikne ani hlavní světlo na chvíly.
spustil jsem tedy mozkové závity a jal se hledat chybu,takže:AKU-OK,pojistky-u aku a pod př. plexi-OK,při zmáčknutí brzd relé vzadu cvaká,žárovky-ok,startér jsem dal na přímo a točí.
Napadá vás někoho co se teoreticky mohlo stát???? případně někdo měl stejný zážitek
Dík za reakce
18 srp 2011, 00:12
Napadá mě třeba regulátor dobíjení nebo baterka, ale u tý píšeš že je ok... Nenatekla ti někam voda? Co nějaké relé?
18 srp 2011, 07:48
Děkuji za vyčerpávající info
18 srp 2011, 09:49
Pravda vody bylo hodně, ale fleky po vodě kolem pojistek a elektriky nejsou až tak patrné, viděl bych to taky na nějaký relé,večer to musím skouknout ještě jednou. Ale čekal bych že to nějakou tu průtrž vody snese,mno uvidíme.
18 srp 2011, 19:35
Taky dotaz, máte někdo na scootovi sólo opěrku? Zatím nepotřebuju a ani ve výhledu nevypadá že bych upotřebil motokufr, ale manželka trvá na opěradle. Jediné dostupné co jsem našel ve scootlandu je Givi za cca 1900,- . Netuším ale, jak je to pro spolujezdce pohodlný. Jinak se to tu kdesi probíralo, koupill jsem tu X9 ve scootlandu. Vypadala jako funglovka a jela taky výborně, taky jako nová. Až na nějaké drobnosti ohledně elektriky jinak vypadalo vše jak jsem očekával (koktající zadní světlo, spínač na páce brzdy pro nastartování apod, řekl bych klasika).