Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 bře 2011, 13:00
Taky jsem to zkoušel různě rozhejbat,ale někde v tom lanovodu to zadrhává,zatím mě to nevadí stejně to používám minimálně, možná bych to i koupil orig.ale kde?
24 bře 2011, 13:29
tady je ten elektro motorek
http://www.skutrvrakoviste.cz/elektromotorek-ovladani-otevirani-sedla-piaggio-851.htmlna lanko se zeptej sice není vystavené ale určitě není problém budou mít s p. Kazlepkou osobní skušenost vynikající
a tady je jen na manuální ovládání
http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-lanko-a-zamek-sedla/ a tady i se zámkem
http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-zamek-sedla-1/
24 bře 2011, 13:45
Dík za informace. Jo to bych mohl a z Kazlepkou mám taky dobrý zkušenosti.
29 bře 2011, 20:38
Dnes se mi objevilo (Piaggio X9 - 500), že se stane, že skůtr nejde nastartovat a uprostřed tachometru svítí červená dioda. Nevíte čím to může být? Díky
29 bře 2011, 21:00
Červená dioda se mi rozsvítila, když bylo vypojený zadní brzdový světlo. Nicméně skůtr vždycky naskočil.
Potom se taky rozvítila, když byl přepnutej kill switch na vypnuto (to mě jednou hodně potrápilo než jsem na to přišel
). A nebo vysunutej boční stojan, případně může zlobit to čidlo stojanu - a podle zkušeností z UK fóra, tak to je hodně častá závada. V těchto případech to nejde nastartovat.
29 bře 2011, 21:06
U analogovych budiku je LED imobilizeru. Zkus jiny klic, nejlepe master. Projistotu si zkontroluj bocni stojan, spinace brzdy. Se sklopenym stojanem a bez zmackle brzdy nejde nastartovat. Stop prepinac v poloze off take dokaze potrapit, kdyz se spatne vyspis a zapomenes na nej
29 bře 2011, 21:11
Na stojan, brzdové světlo a červený vypínač je kontrolka, myslím že s vykřičníkem. Mě blbne ta ledka, která normálně bliká a když chci nastartovat, tak trvale svítí.
29 bře 2011, 21:17
Tak v tom případě to bude imobilizér. Zkusit master klíč (měl by to být ten hnědý).
29 bře 2011, 21:32
Já mám jen jeden. Nemůže být vadný ten kroužek, co snímá klíč? Mám to samé na Fábii a prý je to tím.
29 bře 2011, 21:39
Tak tady už moc neporadím. Jen se kouknout na to UK forum. Ale co jsem tam četl, tak tahle chyba se řešila výměnou imobilizéru (dosti drahá záležitost).
Jinak tam radili vždy kupovat (pokud byl imobilizér) s kódovým klíčem (hnědým) právě z tohoto důvodu.
29 bře 2011, 21:58
Já si myslím, že může blbnout tzv. snímač klíčku. Objednal jsem tento
http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio- ... skrinka-1/Akorát nechápu, prodávají tu klíčky a bezpečnostní kartu. Ten čip, co je v klíčku, si pamatuje tento kroužek, nebo ta krabička, kam je tento kroužek zapojený?
29 bře 2011, 22:36
já si myslím že ta krabička (imobilizér) si pamatuje klíče ten kroužek
že je jen pro snímání v elektro schematu to je popsaný jako anténa imobilizeru
30 bře 2011, 15:53
Ahoj,
poradí mi někdo jakým způsobem, do jakých poloh a jaký klíčem se dá nastavit zadní tlumič u Piaggio X9 500?
Vím, že polohy jsou následující:
1. pouze řidič
2. řidič + kufr
3. řidič + spolujezdec
4. řidič + spolujezdec + kufr
Jen nevím čím s čím a kam kroutit
Díky.
EDIT Foky: Sloučeno do tématu o X9
30 bře 2011, 18:32
User manual strana 36. Minimalni predpeti (1) - pouze ridic, maximalni predpeti (4) - plne zatizeni. Klic vypada takto
Tocis zubatou matici o kterou se opira spodni strana pruzin na tlumici. Jde to dost ztuha.
A dej si pozor at mas obe strany stejne nastaveny, jinak se moto dost vlni.
30 bře 2011, 21:15
Taky mam otazku: v kastliku u riditek na leve strane na me kouka kablik a z nej konektor .... neco jako spojka do ktere se pripojuje datovy kabek k PC, co to je ?
Diky