Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod karpalone » 24 bře 2011, 13:00

Taky jsem to zkoušel různě rozhejbat,ale někde v tom lanovodu to zadrhává,zatím mě to nevadí stejně to používám minimálně, možná bych to i koupil orig.ale kde?
karpalone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2009, 09:52
Bydliště: Kraslice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evolution.rv. 04

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 24 bře 2011, 13:29

tady je ten elektro motorek http://www.skutrvrakoviste.cz/elektromotorek-ovladani-otevirani-sedla-piaggio-851.html
na lanko se zeptej sice není vystavené ale určitě není problém budou mít s p. Kazlepkou osobní skušenost vynikající

a tady je jen na manuální ovládání http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-lanko-a-zamek-sedla/
a tady i se zámkem http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-zamek-sedla-1/
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod karpalone » 24 bře 2011, 13:45

Dík za informace. Jo to bych mohl a z Kazlepkou mám taky dobrý zkušenosti.
karpalone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2009, 09:52
Bydliště: Kraslice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evolution.rv. 04

X9 - červená dioda mezi budíky

Příspěvekod martinsima » 29 bře 2011, 20:38

Dnes se mi objevilo (Piaggio X9 - 500), že se stane, že skůtr nejde nastartovat a uprostřed tachometru svítí červená dioda. Nevíte čím to může být? Díky
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 29 bře 2011, 21:00

Červená dioda se mi rozsvítila, když bylo vypojený zadní brzdový světlo. Nicméně skůtr vždycky naskočil.
Potom se taky rozvítila, když byl přepnutej kill switch na vypnuto (to mě jednou hodně potrápilo než jsem na to přišel :D ). A nebo vysunutej boční stojan, případně může zlobit to čidlo stojanu - a podle zkušeností z UK fóra, tak to je hodně častá závada. V těchto případech to nejde nastartovat.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 29 bře 2011, 21:06

U analogovych budiku je LED imobilizeru. Zkus jiny klic, nejlepe master. Projistotu si zkontroluj bocni stojan, spinace brzdy. Se sklopenym stojanem a bez zmackle brzdy nejde nastartovat. Stop prepinac v poloze off take dokaze potrapit, kdyz se spatne vyspis a zapomenes na nej :)
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 29 bře 2011, 21:11

Na stojan, brzdové světlo a červený vypínač je kontrolka, myslím že s vykřičníkem. Mě blbne ta ledka, která normálně bliká a když chci nastartovat, tak trvale svítí.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 29 bře 2011, 21:17

Tak v tom případě to bude imobilizér. Zkusit master klíč (měl by to být ten hnědý).
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 29 bře 2011, 21:32

Já mám jen jeden. Nemůže být vadný ten kroužek, co snímá klíč? Mám to samé na Fábii a prý je to tím.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 29 bře 2011, 21:39

Tak tady už moc neporadím. Jen se kouknout na to UK forum. Ale co jsem tam četl, tak tahle chyba se řešila výměnou imobilizéru (dosti drahá záležitost).
Jinak tam radili vždy kupovat (pokud byl imobilizér) s kódovým klíčem (hnědým) právě z tohoto důvodu.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 29 bře 2011, 21:58

Já si myslím, že může blbnout tzv. snímač klíčku. Objednal jsem tento http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio- ... skrinka-1/
Akorát nechápu, prodávají tu klíčky a bezpečnostní kartu. Ten čip, co je v klíčku, si pamatuje tento kroužek, nebo ta krabička, kam je tento kroužek zapojený?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 29 bře 2011, 22:36

já si myslím že ta krabička (imobilizér) si pamatuje klíče ten kroužek
že je jen pro snímání v elektro schematu to je popsaný jako anténa imobilizeru
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Nastavení zadního tlumiče u Piaggio X9 500

Příspěvekod libor_m » 30 bře 2011, 15:53

Ahoj,

poradí mi někdo jakým způsobem, do jakých poloh a jaký klíčem se dá nastavit zadní tlumič u Piaggio X9 500?

Vím, že polohy jsou následující:

1. pouze řidič
2. řidič + kufr
3. řidič + spolujezdec
4. řidič + spolujezdec + kufr

Jen nevím čím s čím a kam kroutit :oops:

Díky.

EDIT Foky: Sloučeno do tématu o X9
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 30 bře 2011, 18:32

User manual strana 36. Minimalni predpeti (1) - pouze ridic, maximalni predpeti (4) - plne zatizeni. Klic vypada takto
Obrázek
Tocis zubatou matici o kterou se opira spodni strana pruzin na tlumici. Jde to dost ztuha.
A dej si pozor at mas obe strany stejne nastaveny, jinak se moto dost vlni.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Mili » 30 bře 2011, 21:15

Taky mam otazku: v kastliku u riditek na leve strane na me kouka kablik a z nej konektor .... neco jako spojka do ktere se pripojuje datovy kabek k PC, co to je ?
Diky :)
Nyní Honda Forza 300 r.v. 2016 a předchozí model proto, že má nízko sedlo a konečně dosáhnu v sedě až na zem :-D
Uživatelský avatar
Mili

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prachatice
Skútr / moto: nyní Honda Forza 300 ´16

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 21 návštevníků