Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

18 dub 2017, 22:55

Díky moc za všechny připomínky. Taky mám ten dojem, že jsem někde četl, že typ pumpy se láme před nebo po 01/2004. Já mám první registraci 01/2004- v malém TP, takže jsem přesně na rozhraní- zkusím ještě kouknout do velkého techničáku, jestli tam bude něco víc, nebo jestli by se někde nenašlo zozkodování VIN kodu. Ale spíše předpokládám, že budu DO 01/2004. Nepředpokládal jsem výměnu hřídele či oběžného kola, pouze včechny těsnění, ale je otázka, že pokud to bude otevřené jestli nestojí za tu práci i výměna těchto dílů. Skutr má na displeji 42 tis km, ale je z Itálie- já jsem druhý majitel v ČR - tj může tam být i více a je možné že osa pumpy může být sjetá na průměru a pak po složení to znovu otevírat - je asi lepší preventivně výměna. Předpokládám i těsnění mezi blokem a tělesem vodní pumpy jako celku. Zatím jsem se nedostal na delší pátrání, snad zítra.
IvanHorse

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

18 dub 2017, 22:57

Každý Ital má při prvním majiteli v ČR 22500

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

20 dub 2017, 15:27

To Ivanhorse:
.... typ pumpy se nikde nelámou a ani podle VINu ti to v Aprilii neřeknou páč Italové tam bouchali co zrovna měli skladem :idea: .... kup určitě sadu a vyměň vše :idea: .... protože :!: i ta hřídelka bude orezlá (nemá cenu na orezlou dávat nové gufera - břity co jsou na nich by šli velmi rychle kukat :!: ) a když to budeš dělat, tak .... opojíš kabely regulátoru (zkontroluj jejich stav, zda nejsou přepálené a ztvrdlé - když to neuděláš uděláš si pakárnu a budeš to dělat znovu v budoucnu :idea: ), vypustíš vodu + olej, vyndáš filtr, až budeš sundavat pravý boční dekl motoru roztrhneš si těsnění :!: (stojí 200-300 čechokreditů - měj ho koupené :!: :idea: ), pak ti z deklu vypadne vespod taková malá pružinka s kuličkou :shock: (nebudeš čekat, že tam něco takového je - neboj, jde vrátit), pak se budeš mordovat s guferama v té úzké hluboké díře ..... no a pak až to budeš mít v cajku a daný do kopy :lol: ..... řekneš si "Jo, jsem dobrej" :twisted: :lol:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

21 dub 2017, 11:07

Kluci mají pravdu,hřídelku určitě novou. Taky jsem to řešil - strana 85. Jo a kdyby jsi někdy jel směrem na Plzeň a chtěl klíč na olejový filtr (strana 83),tak se mi jich ještě doma pár povaluje - cena stále stejná :D ;-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

30 dub 2017, 09:29

horrabin píše:1. Bzuceni je normalni. Jsou to motorky od rucicek a kalibruji se polohy.
2. Dvirka pod zamkem se oteviraji stiskem (zamacknutim) zamku. Nelze v poloze zamknuto.
3. Konektor v kastliku typu RJ je pro pripojeni telefonu jako handsfree. Jak ho lze pouzivat mas v manualu. Pochybuji ale, ze najdes redukci na dnesni USB nebo nedej boze na iPhone. Intercom, tedy sluchatka s mikrofonem se pripojuji u leve nohy pomoci atypickeho konektoru jack 4,5mm. Pokud nebudou nahlavni soupravy primo ke skutru, tak muzes na jejich dodatecne shaneni zapomenout. Obcas se nekde vyskytnou, ale cena je nehorazna.

Díky za odpovědi. Itercom naštěsí mám. Když zmiňuješ návod, nevíš prosím, kde by se CZ manuál na 500 dal sehat? Ten mi ještě chybí.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

16 črc 2017, 19:28

Zdravím lidi,
Můžete mi prosím poradit jaký olej používáte v předních tlumičech.
Dle manuálu je to 20w ale zdá se mi to dosti hustý.
Dále pak, kde se dají koupit náhradní díly na přední tlumiče?
Dotazy se týkají X9 - 500 - 2002
Díky :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 13:25

Ahoj,

ještě mě napadl dotaz k úložnému prostoru pod sedadlem. Je standardní, že se nedá nijak zamknout? I když mám vydělaný klíč ze zapalování, stačí zmáčknout tlačítko pod řidítky a elektricky se to odemče.
Takže když stojím třeba u obchodu, nic nemůžu nechat v úložném prostoru.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 14:12

Já teda mám dodělávané elektrické ovládání s dálkou, které sice funguje kdykoli, ale musíš mít ovladač. Připadá mi dost nesmyslné, aby šel kufr otevřít tlačítkem bez klíčku.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 14:22

Mám také dálkový ovladač, kterým to jde odemčít, ale ještě i to tlačítko přímo na stroji. Ty tedy tlačítko pod řidítky vůbec nemáš, nebo je odpojené?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 15:25

Standard tlačítko funguje jen při zaplém zapalování... Dálka kdykoliv

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 17:14

Tlacitko na kufr nemam. Ale zato mam vedle tlacitka starteru jedno zapojene, bez oznaceni. K cemu by mohlo byt? Elhydro stojanek nemam.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 17:45

Jj, to je na stojan. Dělá něco?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 18:51

Tlačítko nic nedělá, stojánek mám jen mechanický. Spíš mě to trochu utvrzuje v tom, že je ten skútr poskládán z více kusů :(

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 19:51

Asi jo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

14 srp 2017, 20:47

Tak to na mém stroji při nějaké opravě asi někdy někdo to tlačítko blbě zapojil, protože s ním jde úložný prostor otevřít opravdu kdykoliv. Vzhledem k tomu, že se mi nechce rozdělávat kapoty, nebudu se pouštět do větších akcí.

michal73 jakou u tebe má barvu to tlačítko, které je na elektrohydraulický stojan? Díval jsem se na fotky jednoho stoje, který jsem byl obhlížet a který ho neměl a na fotkách to vypadá, jak kdyby tam měl černé tlačítko. Ale možná je tam jen záslepka. Já elektrohydraulický stojan mám a tlačítko je žluté. Tak třeba všechny 500 tlačítko mají.

Ještě mě napadl jeden dotaz. Je rozdíl mezi pravým a levým zrcátkem? Pravé mně přijde, že hodně přibližuje a povedlo se mi téměř hned nastavit ideálně. Levé mně přijde jako by se dívalo hodně do dálky a obraz v něm je zmenšený a seřízení mi dalo pěkně zabrat. Snad je to pochopitelné.
Odeslat odpověď