Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 24 led 2016, 22:24

Dělal jsem to 3x, úskalí to nemá žádný, sundej kolo trmen a řídítka, a ses u ložisek. Je to akorát ostouch, to vyklepat ven. Pak akorát si zavolej asistenci, aby sis dal řídítka rovně. Ložiska jsem koupil v první loziskarne. Nemáš čeho se bat...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 29 led 2016, 20:35

Přátelé,
po zimě jsem chtěl nastartovat nicméně bez úspěchu. Zjistil jsem že není jiskra na svíčce ( zkoušel jsem i druhou)

Nemáte zkušenosti kde by se mohl skrývat problém?

díky moc
D.
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod JRM66 » 29 led 2016, 21:56

Merak a premerať najskôr prúd z indučky, zo spinačky a preveriť aj spínače brzd či svietia, o poistkach snád ani nemusím hovoriť, jo a čerpadlo zabzuči?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 30 led 2016, 11:09

Parádně jsi mě navedl jelikož ani to čerpadlo neseplo. Dle rozpisu pojistek jedna ovládá čerpadlo, vstřik a HV coil. A byla taky parádně zoxidovaná.

Už to fičí jak má :)

Super díky
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 21 úno 2016, 21:57

Siiim, nemate nekdo stahovak nebo tip jak sundat to spodni lozisko na krku rizeni? Dole jsou nejaky plechovy krytky a ty jsou vcelku mekky a vydatne se deformuji pri pokusu o stazeni beznym stahovakem. Horni lozisko je 32006, ale to spodni bez sundani neumim identifikovat. Diky
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 21 úno 2016, 22:53

Vem si krátkou tyčku 10-15cm, kterou dokážeš zpříčit v tom krku, aby byla opřená o hranu toho ložiska. A potom do toho drátu tluc pořádným jladivem. Kdybych hledal tak najdu ty ložiska vyfoceny, fotil jsem si je i ty rozměry... Nebo tobě nejde sundat to z tech brejli??
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 22 úno 2016, 07:41

Z krku je asi vyklepnu, ale právě mi nejde to z brejlí. Podle Manuela je na to nějaký stahovák, který obejme to ložisko a pak se stáhne opřením o přípravek v místě závitu u řídítek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 22 úno 2016, 12:16

Vem si velkej majzl, dej ho kolmo k tomu lozisku do te mezery u toho plisku pod loziskem a poradním kladivem bouchej az ti kousek popojede tak do neho prez ten majz bouchej vodorovně. Neboj se do toho poradně praštit. Plisek narovnáš. To co he na obrázku napodobíš majzlem.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 22 úno 2016, 12:48

Jako že co nejde silou, půjde ještě větší? :D No prubnu to, pak bude sranda tam nalisovat nový. Na tom obrázku to tahají obepnutý ze stran, ale že by se mi chtělo vyrábět takový přípravek to moc ne :oops: . Každopádně díky.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 22 úno 2016, 14:12

Tak jsem to sundával na x9 i na tmaxu. Majzlem a pořádným kladivem. A když ani to nepomuze tak se pokus ten kroužek rozrazit nabo odriznout resp. odbrousit aby si ho rozpůlil. Letisko uz můžeš rozmasakrovat, potřeba nebude :)
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 22 úno 2016, 14:50

Odříznutí beru jako pslední možnost, moc místa tam není, nechtel bych si říznout do té trubky :-)
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Lubon » 22 úno 2016, 16:17

Až to budeš dělat tím majzlíkem( dělám to taky) tak brýle a něco s dlouhým rukávem. Kdysi ve 2 ráno ve špitále rovnou z garáže páč štěpina mě prorazila žílu na ruce, to bylo radost ve špitále ve špinavých montérkách :D
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 22 úno 2016, 19:24

taky jsme použil hrubou sílu akorát mě se to povedlo dvěma šroubovákama proti sobě posunout (trošku to odnesl plíšek ale ten se srovnal)
a pak už jsem to sťukal dolů
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod sebior » 22 úno 2016, 19:52

Já přestříhl kroužek co drží válečky, vyndal válečky a pak se lze opřít majzlíkem o lem ložiska a tlouct. Když jsem ho sundal, tak jsem ho flexou přeřízl, abych jeho pomocí tam mohl natlouct nové. Nakonec stačilo nahřát horkovzduškou nové ložisko, a to samo sklouzlo na své místo.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 22 úno 2016, 20:05

To předchozí se mi líbí, plech se tím nepoškodí. Díky za tipy.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron