Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 srp 2015, 08:24
Jasně že to je ze srandy. Už chápu, že když Baharis jezdí jen ve dne, tak tam něco takového klidně mít může...
Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
06 zář 2015, 10:24
Mám nový dotaz. Nyní mi asi 4x udělal skútr to, že prostě přestal z ničeho nic jet. Situace taková - jel jsem 20 - 40 km úplně bez problému, skútr jel jako vždy skvěle, ale pak jsem vždy dojížděl na křižovatku nebo kruháč a motor z ničeho nic chcípl a už nešel natočit. Vůbec se neseplo čerpadlo - nešlo slyšet ani kontrolka se nerožla. Dotáhl jsem skútr dom a tam po několika hodinách příjdu ke skútru a hle čerpadlo jede a chytá na první otočení...
Ví někdo na co se podívat nebo co je v haj..lu? Já si nejsem jistý... Díky za typy.
10 lis 2015, 21:51
Něměnil někdo pístní kroužky na Piaggio Master 500? Pokud ano prosím kde je koupil?
11 lis 2015, 20:28
Tohle bych asi kupoval jako originál, ne jako druhovýrobu. Normálně bych zavolal nějakému dealerovy, ať ti to objedná.
13 lis 2015, 19:29
OK
ještě jsem zjistil, že na předních tlumičích není horní zátka na imbus ale je úplně hladká... |Dostanu tlumič z brýlí???? jelikož není absolutně jak za co chytit
15 lis 2015, 12:47
Tak si odpovím sám, dostanu
15 lis 2015, 13:33
Hmmm, tak to já mám zátku s imbusem a ta zátka má osazení, takže abych dostal tlumič z brejlí, musím odšroubovat zátku
.
15 lis 2015, 19:35
To jsem měl na 250ce. Klíč tam nevešel a celé brýle ven se mi nechtělo dávat. Vzal jsem asi desítku šroub, na konec jsem zašrouboval kontra matice a vložil jsem šroub do zátky. Obyč klíčem jsem pak za matice zátku vyšrouboval.
03 pro 2015, 22:42
Pánové, dnes jsem po dojetí cca 20 km zjistil, že mám celej vršek variátoru od oleje. Odkud by to tam mohlo téct ? Byla už tma a teplo teda taky zrovna nebylo.(3 stupínky)
Tak jsem kolem toho moc nelezl. Měl by někdo z vás tip ?
03 pro 2015, 23:17
Konkrétne u Piaggia neviem ale u Yamahy sa hlavne v zimných mesiacoch vytvára kondezát oleja v odkalovacej hadičke ktorý ide zo vzduch filtru a ten som mal pri poslednej udržbe tiež od tejto olej emulzie.
Myslím že je to normálne a podobné u všetkých skútrov,je to rozdielom teplôt.Nerobil by som s toho paniku hlavne keď si tento problém nemal v lete.
04 pro 2015, 06:16
V létě jsem se teprve stal majitelem
Nicméně, všiml jsem si toho poprvé až včera a najeto mám cca 1000 km. Tak to snad opravdu není nic vážného. Děkuji za alespoň malé uklidnění.
04 pro 2015, 09:15
Podívej se na vzduchový filtr jak říkal forester.Ten je nad variátorem.
04 led 2016, 22:30
DavoX9 píše:Mám nový dotaz. Nyní mi asi 4x udělal skútr to, že prostě přestal z ničeho nic jet. Situace taková - jel jsem 20 - 40 km úplně bez problému, skútr jel jako vždy skvěle, ale pak jsem vždy dojížděl na křižovatku nebo kruháč a motor z ničeho nic chcípl a už nešel natočit. Vůbec se neseplo čerpadlo - nešlo slyšet ani kontrolka se nerožla. Dotáhl jsem skútr dom a tam po několika hodinách příjdu ke skútru a hle čerpadlo jede a chytá na první otočení...
Ví někdo na co se podívat nebo co je v haj..lu? Já si nejsem jistý... Díky za typy.
Ahoj pánové, téma je opět aktuální, páč se k X9 dostávám opět až teď. Nějaký typ kde začít? Čerpadlo, el. instalace...? Stalo se to někomu někdy?
Ještě mě napadl plovák v nádrži - má někdo schéma jak by to mělo být v nádrži srovnané? Čistil jsem nádrž a je možné že jsem to tam dal špatně...
04 led 2016, 23:43
Maš schemu el. inštalacie, išiel by som najsamprv po palivovom systéme, relé, konektory a všetko okolo toho až od spinacej skrinky, môže to byť kľudne nejaka banalita ale aj chyba v RJ ktorá bude asi tou poslednou možnosťou. Môj osobný tip je že by som sa skúsil zamerať aj na el. časť spínacej skrinky ktorá tiež vie narobiť peknú paseku, to ako to popisuješ tak smeruje aj k spomínanej skrinke.
24 led 2016, 15:56
Ahoj lidi,
tak asi dojde na výměnu ložisek řízení. V poloze "přímo" je to jakoby zaaretovaný, když otáčím, tak se vcelku neděje nic, nemám pocit, že by to krokovalo. No nicméně, kdo jste už měnil - alespoň přibližný postup? Nějaká úskalí?
Díky