Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 13 srp 2015, 08:24

Jasně že to je ze srandy. Už chápu, že když Baharis jezdí jen ve dne, tak tam něco takového klidně mít může...

Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 06 zář 2015, 10:24

Mám nový dotaz. Nyní mi asi 4x udělal skútr to, že prostě přestal z ničeho nic jet. Situace taková - jel jsem 20 - 40 km úplně bez problému, skútr jel jako vždy skvěle, ale pak jsem vždy dojížděl na křižovatku nebo kruháč a motor z ničeho nic chcípl a už nešel natočit. Vůbec se neseplo čerpadlo - nešlo slyšet ani kontrolka se nerožla. Dotáhl jsem skútr dom a tam po několika hodinách příjdu ke skútru a hle čerpadlo jede a chytá na první otočení...
Ví někdo na co se podívat nebo co je v haj..lu? Já si nejsem jistý... Díky za typy.
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 10 lis 2015, 21:51

Něměnil někdo pístní kroužky na Piaggio Master 500? Pokud ano prosím kde je koupil? :(
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 11 lis 2015, 20:28

Tohle bych asi kupoval jako originál, ne jako druhovýrobu. Normálně bych zavolal nějakému dealerovy, ať ti to objedná.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 13 lis 2015, 19:29

OK
ještě jsem zjistil, že na předních tlumičích není horní zátka na imbus ale je úplně hladká... |Dostanu tlumič z brýlí???? jelikož není absolutně jak za co chytit :(
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 15 lis 2015, 12:47

Tak si odpovím sám, dostanu :)
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 15 lis 2015, 13:33

Hmmm, tak to já mám zátku s imbusem a ta zátka má osazení, takže abych dostal tlumič z brejlí, musím odšroubovat zátku :( .
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod monsterova » 15 lis 2015, 19:35

To jsem měl na 250ce. Klíč tam nevešel a celé brýle ven se mi nechtělo dávat. Vzal jsem asi desítku šroub, na konec jsem zašrouboval kontra matice a vložil jsem šroub do zátky. Obyč klíčem jsem pak za matice zátku vyšrouboval.
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Mrakoplash » 03 pro 2015, 22:42

Pánové, dnes jsem po dojetí cca 20 km zjistil, že mám celej vršek variátoru od oleje. Odkud by to tam mohlo téct ? Byla už tma a teplo teda taky zrovna nebylo.(3 stupínky) :-) Tak jsem kolem toho moc nelezl. Měl by někdo z vás tip ?
Mrakoplash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 zář 2015, 21:48
Skútr / moto: Piaggio x9 500

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod forester » 03 pro 2015, 23:17

Konkrétne u Piaggia neviem ale u Yamahy sa hlavne v zimných mesiacoch vytvára kondezát oleja v odkalovacej hadičke ktorý ide zo vzduch filtru a ten som mal pri poslednej udržbe tiež od tejto olej emulzie.
Myslím že je to normálne a podobné u všetkých skútrov,je to rozdielom teplôt.Nerobil by som s toho paniku hlavne keď si tento problém nemal v lete.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Mrakoplash » 04 pro 2015, 06:16

V létě jsem se teprve stal majitelem :-) Nicméně, všiml jsem si toho poprvé až včera a najeto mám cca 1000 km. Tak to snad opravdu není nic vážného. Děkuji za alespoň malé uklidnění.
Mrakoplash

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 zář 2015, 21:48
Skútr / moto: Piaggio x9 500

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 04 pro 2015, 09:15

Podívej se na vzduchový filtr jak říkal forester.Ten je nad variátorem.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 04 led 2016, 22:30

DavoX9 píše:Mám nový dotaz. Nyní mi asi 4x udělal skútr to, že prostě přestal z ničeho nic jet. Situace taková - jel jsem 20 - 40 km úplně bez problému, skútr jel jako vždy skvěle, ale pak jsem vždy dojížděl na křižovatku nebo kruháč a motor z ničeho nic chcípl a už nešel natočit. Vůbec se neseplo čerpadlo - nešlo slyšet ani kontrolka se nerožla. Dotáhl jsem skútr dom a tam po několika hodinách příjdu ke skútru a hle čerpadlo jede a chytá na první otočení...
Ví někdo na co se podívat nebo co je v haj..lu? Já si nejsem jistý... Díky za typy.



Ahoj pánové, téma je opět aktuální, páč se k X9 dostávám opět až teď. Nějaký typ kde začít? Čerpadlo, el. instalace...? Stalo se to někomu někdy?
Ještě mě napadl plovák v nádrži - má někdo schéma jak by to mělo být v nádrži srovnané? Čistil jsem nádrž a je možné že jsem to tam dal špatně... :mrgreen:
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod JRM66 » 04 led 2016, 23:43

Maš schemu el. inštalacie, išiel by som najsamprv po palivovom systéme, relé, konektory a všetko okolo toho až od spinacej skrinky, môže to byť kľudne nejaka banalita ale aj chyba v RJ ktorá bude asi tou poslednou možnosťou. Môj osobný tip je že by som sa skúsil zamerať aj na el. časť spínacej skrinky ktorá tiež vie narobiť peknú paseku, to ako to popisuješ tak smeruje aj k spomínanej skrinke. :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 24 led 2016, 15:56

Ahoj lidi,

tak asi dojde na výměnu ložisek řízení. V poloze "přímo" je to jakoby zaaretovaný, když otáčím, tak se vcelku neděje nic, nemám pocit, že by to krokovalo. No nicméně, kdo jste už měnil - alespoň přibližný postup? Nějaká úskalí?

Díky
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků