Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 čer 2015, 10:39
Hmmm. A já tam dal 2,6 dc... No takže rozhodit a odleju.
Druhý dotaz - včera jsem rozhodil variator a zjistil jsem, že nějaký prase dorvalo tu zadní velkou matku přímo na ložisko co je usazeno v hlinikovem krytu variatoru. Díval jsem se na nějaká schémata a opravdu tam mají být dvě podložky. Nikde jsem ovšem nenašel jejich rozměr. Takže nevím jaký koupit. Díky za případné info.
Pro pořádek ať víme o čem je řeč - položka 20 a 21.
http://www.easyparts.nl/showdrawing/897 ... ulley.html
10 čer 2015, 10:06
Tisíckrát díky.
Jo jsem z toho už blbej... rozhodim to a uvidí se. To množství tam asi nechám, bo 0,9 se mi selským rozumem nezdá. To jsou dva velký panáky slivovice a tím se nenamažu ani já.
22 čer 2015, 23:53
ahoj všem
uvažuji o koupi maxíka. Doposud jezdím na ymaze majesty 250 ale měřím 185 cm a vážím 96 kg amoje majda se mi zdá na mně malá. Zároveň bych chtěl i silnější motor proto 400 až 500 . 600 a víc už je moc. Mimo výletů okolo 100 - 300 km dojíždím i do práce denne 10 tam a 10 zpět tak 600 a víc mi přijde zbytečný. Chtěl bych jen radu jestli se na X9 500 poskládám je to stejná velikost jako X9 180 ccm ?
23 čer 2015, 00:33
No já mám 182/86 a poskládám se na ní v pohodě. Jezdím jak do práce cca 20 km, tak i výlety až 400 km občas i s batůžkem. Samo nohy nenarovnám, ale pohodlí mám. A když bych nechal předělat sedlo, tak luxus.
23 čer 2015, 09:55
Konečně téma ke kterému mám, s 195cm výšky, co říct.
Všechny X9 jsou stejně veliké. Liší se, samozřejmě kromě motoru a bižuterie okolo:
- Výškově nastavitelným plexi, originální nastavitelné na mě bylo nízké. Teď mám 64cm vysoké (cca 160cm od země) a ještě bych potřeboval o cca 5cm vyšší.
- Evolution verze mají zrcátka, s blinkry, která jsou IMHO o pár cm širší a větší, kvůli vjezdu do garáže dveřmi jsem je musel vyměnit za pre-Evolution
nicméně i v pre-Evolution zrcátkách vidím jen jsou úplně v krajních polohách
- Nevím jak je to s nastavitelným "opěradélkem" řidiče na sedačce, jestli to mají všechny X9. Já jí mám až v zadní poloze, zkoušel jsem jí i vynadat, sedlo je pod ní tvrdé a tak jsem měl více místa, ale nesedělo se na tom moc příjemě.
- Ostatní rozdíly (13" zadní kolo, jiné světlomety u 250ccm s motorem Honda), komfortní fíčury jako interkom, dálkové otevírání sedla, elektrický hlavní stojan apod. asi s výškou pilota nemají co do činění.
BTW: Ona X9 není IMHO zas tak velký skůtr. Jsem v garáži omezený délkou max 220cm a spousta skůtrů podobné kategorie se mi do garáže na délku nevešla, pamatuji si Majesty 400, Xmax 250, Kymco Xciting 300 a 500 dokonce Aprilia Atlantic 500 co má kamarád byla úplně na těsno. X9 má ještě 5 cm rezervu.
23 čer 2015, 21:01
Teda super odpovědi. dokonce jsem se teda dozvěděl i rozdíly mezi různými typy. Myslím že nezáleží jak je skutr dlouhý ale jak je ergonomicky řešený a právě piaggio protože je to evropská značka bude asi dotažená ergonomicky pro evropany. Navíc výbava a doplňky nooo asi mám z větší části vybráno ale 500 ccm to bude určitě. Budu muset probádat jaké typy a ročníky jsou vybaveny tím a oním a potom už jen stačí narazit na ten správný inzerát
23 čer 2015, 23:14
A kolik do toho chceš dát?
Odesláno z mého K00C pomocí Tapatalk
25 čer 2015, 20:06
cca 40000 kč
25 čer 2015, 20:15
Tak to si myslím, že solidní kousek najdeš, když budeš hledat... Já koupil v 2010 r.v. 2005, byl to Ital, nebyl padlý, nájezd klasických 22500, ale je naprosto bez problémů, jen jsem měnil vodní pumpu. Stál mě 48000.
26 čer 2015, 07:29
Loni jsem netknutou 2005ku prodával za 36000,- Takže když budeš chvilku hledat,určitě se dá sehnat dobrej kus. Ale stejně jako asi každej,jsem měnil vodní pumpu,regulátor byl měněn preventivně a ještě jsem k tomu dával původní funkční......kdo hledá,najde
11 srp 2015, 10:46
Před cca rokem jsem měnil gufera na vidlích. Začalo to kapkami, pak už olej dělal loužičky. Ve vidlích jsem našel tohle
SDC15348.JPG
prej trojnásobně vyšší životnost. A to jsem měkota a přes zimu nejezdím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 srp 2015, 23:04
Možná blbej dotaz, ale vzhledem k tomu, že jsem technickej antitalent, tak se zeptám... Nejde dát do 500 Evo silnější alternátor tak, abych při zapnutých dálkových mohl svítit i klopeným apod.?
Odesláno z mého K00C pomocí Tapatalk
12 srp 2015, 06:17
Alternator to utahne, ten stim nemá problém. Muselo vy se nějak vymyslet to, ze když zapnes dálkový, že se nevypnou tlumený. Je to jen o tom tlačítku, ale nevím jestli to půjde na x9 vymyslet, protože tam všechno ridi ta centrální jednotka v riditkach.
12 srp 2015, 07:28
V servisu mi řekli, že X9 500 Evo má alternátor tak tak...
Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk