Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 08 čer 2015, 10:39

Hmmm. A já tam dal 2,6 dc... No takže rozhodit a odleju.

Druhý dotaz - včera jsem rozhodil variator a zjistil jsem, že nějaký prase dorvalo tu zadní velkou matku přímo na ložisko co je usazeno v hlinikovem krytu variatoru. Díval jsem se na nějaká schémata a opravdu tam mají být dvě podložky. Nikde jsem ovšem nenašel jejich rozměr. Takže nevím jaký koupit. Díky za případné info.
Pro pořádek ať víme o čem je řeč - položka 20 a 21.

http://www.easyparts.nl/showdrawing/897 ... ulley.html
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 08 čer 2015, 11:02

http://www.2wheelpros.com/oem-parts/pia ... -part.html
http://www.2wheelpros.com/oem-parts/pia ... -part.html

a v nějakém manuálu je, že od ZAPM2700004008122 se dává 7,5W a 268 - 273ccm. No a pak se v tom vyznej :-)
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 10 čer 2015, 10:06

Tisíckrát díky.

Jo jsem z toho už blbej... rozhodim to a uvidí se. To množství tam asi nechám, bo 0,9 se mi selským rozumem nezdá. To jsou dva velký panáky slivovice a tím se nenamažu ani já. :-D
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod t.snek » 22 čer 2015, 23:53

ahoj všem
uvažuji o koupi maxíka. Doposud jezdím na ymaze majesty 250 ale měřím 185 cm a vážím 96 kg amoje majda se mi zdá na mně malá. Zároveň bych chtěl i silnější motor proto 400 až 500 . 600 a víc už je moc. Mimo výletů okolo 100 - 300 km dojíždím i do práce denne 10 tam a 10 zpět tak 600 a víc mi přijde zbytečný. Chtěl bych jen radu jestli se na X9 500 poskládám je to stejná velikost jako X9 180 ccm ?
Uživatelský avatar
t.snek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 06 čer 2012, 19:48
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.96
Tuning / úpravy: mám v plánu malossi multivar

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 23 čer 2015, 00:33

No já mám 182/86 a poskládám se na ní v pohodě. Jezdím jak do práce cca 20 km, tak i výlety až 400 km občas i s batůžkem. Samo nohy nenarovnám, ale pohodlí mám. A když bych nechal předělat sedlo, tak luxus.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vikous » 23 čer 2015, 09:55

Konečně téma ke kterému mám, s 195cm výšky, co říct.
Všechny X9 jsou stejně veliké. Liší se, samozřejmě kromě motoru a bižuterie okolo:
- Výškově nastavitelným plexi, originální nastavitelné na mě bylo nízké. Teď mám 64cm vysoké (cca 160cm od země) a ještě bych potřeboval o cca 5cm vyšší.
- Evolution verze mají zrcátka, s blinkry, která jsou IMHO o pár cm širší a větší, kvůli vjezdu do garáže dveřmi jsem je musel vyměnit za pre-Evolution
nicméně i v pre-Evolution zrcátkách vidím jen jsou úplně v krajních polohách
- Nevím jak je to s nastavitelným "opěradélkem" řidiče na sedačce, jestli to mají všechny X9. Já jí mám až v zadní poloze, zkoušel jsem jí i vynadat, sedlo je pod ní tvrdé a tak jsem měl více místa, ale nesedělo se na tom moc příjemě.
- Ostatní rozdíly (13" zadní kolo, jiné světlomety u 250ccm s motorem Honda), komfortní fíčury jako interkom, dálkové otevírání sedla, elektrický hlavní stojan apod. asi s výškou pilota nemají co do činění.

BTW: Ona X9 není IMHO zas tak velký skůtr. Jsem v garáži omezený délkou max 220cm a spousta skůtrů podobné kategorie se mi do garáže na délku nevešla, pamatuji si Majesty 400, Xmax 250, Kymco Xciting 300 a 500 dokonce Aprilia Atlantic 500 co má kamarád byla úplně na těsno. X9 má ještě 5 cm rezervu.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod t.snek » 23 čer 2015, 21:01

Teda super odpovědi. dokonce jsem se teda dozvěděl i rozdíly mezi různými typy. Myslím že nezáleží jak je skutr dlouhý ale jak je ergonomicky řešený a právě piaggio protože je to evropská značka bude asi dotažená ergonomicky pro evropany. Navíc výbava a doplňky nooo asi mám z větší části vybráno ale 500 ccm to bude určitě. Budu muset probádat jaké typy a ročníky jsou vybaveny tím a oním a potom už jen stačí narazit na ten správný inzerát
Uživatelský avatar
t.snek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 06 čer 2012, 19:48
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.96
Tuning / úpravy: mám v plánu malossi multivar

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 23 čer 2015, 23:14

A kolik do toho chceš dát?

Odesláno z mého K00C pomocí Tapatalk
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod t.snek » 25 čer 2015, 20:06

cca 40000 kč
Uživatelský avatar
t.snek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 06 čer 2012, 19:48
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.96
Tuning / úpravy: mám v plánu malossi multivar

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 25 čer 2015, 20:15

Tak to si myslím, že solidní kousek najdeš, když budeš hledat... Já koupil v 2010 r.v. 2005, byl to Ital, nebyl padlý, nájezd klasických 22500, ale je naprosto bez problémů, jen jsem měnil vodní pumpu. Stál mě 48000.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod TUNER » 26 čer 2015, 07:29

Loni jsem netknutou 2005ku prodával za 36000,- Takže když budeš chvilku hledat,určitě se dá sehnat dobrej kus. Ale stejně jako asi každej,jsem měnil vodní pumpu,regulátor byl měněn preventivně a ještě jsem k tomu dával původní funkční......kdo hledá,najde ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 11 srp 2015, 10:46

Před cca rokem jsem měnil gufera na vidlích. Začalo to kapkami, pak už olej dělal loužičky. Ve vidlích jsem našel tohle
SDC15348.JPG

prej trojnásobně vyšší životnost. A to jsem měkota a přes zimu nejezdím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 11 srp 2015, 23:04

Možná blbej dotaz, ale vzhledem k tomu, že jsem technickej antitalent, tak se zeptám... Nejde dát do 500 Evo silnější alternátor tak, abych při zapnutých dálkových mohl svítit i klopeným apod.?

Odesláno z mého K00C pomocí Tapatalk
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 12 srp 2015, 06:17

Alternator to utahne, ten stim nemá problém. Muselo vy se nějak vymyslet to, ze když zapnes dálkový, že se nevypnou tlumený. Je to jen o tom tlačítku, ale nevím jestli to půjde na x9 vymyslet, protože tam všechno ridi ta centrální jednotka v riditkach.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 12 srp 2015, 07:28

V servisu mi řekli, že X9 500 Evo má alternátor tak tak...

Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: zelenáč a 10 návštevníků