Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 dub 2015, 19:59
Mala x9 ma cislo motoru zezadu mezi vikem variátoru a zadním kolem. V místech kde se dolívá olej do převodu.
29 kvě 2015, 14:17
Označení na motoru jsem nenašel.
Z Piaggio mi napsali, že 6ti válečkový varec má mít řemen 1011 a 8mi válečkový 1036. Vypadá to, že mají pravdu. Mám 6ti a řemen 1036 se tam klepe jak ratlík, 1011 běží v klidu. Jen o průměrech řemenic mi nenapsali vůbec nic
05 čer 2015, 10:38
Co jsem začal letos jezdit na skůtru, tak se mi zdálo, že v zatáčkách má tendenci nedržet stopu předním kolem, jakoby odskakuje?. Podobně při velmi pomalé jízdě jakobych jel na podélných drážkách. Pneu byla Michelin Gold Standard (4808
), teď je tam Michelin pilot sport, ale dělá to pořád (pravda, ujeto možná 100-120km). Nafoukáno 2,4. Čím to?
05 čer 2015, 11:32
dělá mi to samé. přisuzuji to vymáčklým ložiskům řízení.
možná je to blbost, ale jinak nevím
-- 5. 6. 2015 11:48 --
já mám jiný problém. po měsíci a něco ježdění jsem zjistil, že se dá otevřít sedlo tlačítkem i když jsou řídítka zamčená.
nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte jak tento docela nepříjemný problém odstranit?
díky
05 čer 2015, 12:02
To by možná mohlo být, řídítka se na můj vkus otáčejí až moc volně, na jiných motorkách bylo řízení spíš tužší (i bez tlumiče). Jaká jsou tam ložiska? Dají se koupit v "ložiskárně" nebo je to něco spešl od itala?
05 čer 2015, 15:20
To michal73:
Ahoj Michale, ložisko do krku řízení můžeš sehnat třeba ve sccotlandu nebo i jinde, ALE neoriginály stojí za h**no a originál jsem kupoval se slevou na partsdepot.cz za 2.100,-Kč
05 čer 2015, 15:58
Ložiska kup normální SKF, das za ne dolem 130 korun... Ve scootkandu zato chcou kravinu, a přitom to jsou stejný ložiska. Ja je dělal uz třikrát, a zase je mam vytlučeny. Zato ložiska nemůžou ale já.
06 čer 2015, 05:47
Co to znamená, že za to ložiska nemůžou? Jako že furt jezdíš po čičistones?
06 čer 2015, 07:52
Ne to ne, jen jsem ji nešetřil, a vždy sem prolitl nějakou hnusnou dirou, a od té doby to vždycky krokovalo. A dalsi věc ze nikd nevim jak moc to dotáhnout.
06 čer 2015, 20:55
Ahoj pánové, mám malý problém. Měnil jsem gufera ve vidlich a jedna netěsní a teče. Vizuálně kluzak vypadá v poho, olej jsem dal předepsané množství cca 268 mm. Co jsem mohl pos*at? Díky za rady a typy.
07 čer 2015, 21:21
A jsi si jistý, že je to správné množství?
viewtopic.php?p=246738#p246738
07 čer 2015, 22:09
Jistě že nejsem. Mám tři manuály a v každém něco jiného. Mám 2003 Evo, průměr kluzaku 40 mm. I mě napadlo chybné množství. Procházel jsem fórum tady a vidím, že i zde se názory různí. Tedy jak je to správně? Díky
08 čer 2015, 06:49
bouska.t : jak dlouho ti vydržely na našich kvalitních silnicích? Nějak se mi nezdá, že by SKF a "origo" byl nějaký propastný rozdíl (mimo ceny), ale je asi fakt, že v řízení jsou ta ložiska namáhaná jinak, než třeba na kole.
DavoX9 : no já dal těch 0,9dcl a to mi připadá málo, ale je to z více pramenů, tak snad ...
08 čer 2015, 09:43
Upřímně řeknu, že nevím. Vidle jsou maličké oproti motorce. A proto mi přišlo malinko divné toto množství, které odpovídá skoro velkým tlumičum. Nicméně 0,9 dc mi zas přijde extrémně málo... S vyskozitou máš asi pravdu - dal jsem tam 12,5 a furt je to na můj vkus měkký. Tak kde je sakra pravda?