Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

21 dub 2015, 19:59

Mala x9 ma cislo motoru zezadu mezi vikem variátoru a zadním kolem. V místech kde se dolívá olej do převodu.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

29 kvě 2015, 14:17

Označení na motoru jsem nenašel.

Z Piaggio mi napsali, že 6ti válečkový varec má mít řemen 1011 a 8mi válečkový 1036. Vypadá to, že mají pravdu. Mám 6ti a řemen 1036 se tam klepe jak ratlík, 1011 běží v klidu. Jen o průměrech řemenic mi nenapsali vůbec nic :(

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2015, 10:38

Co jsem začal letos jezdit na skůtru, tak se mi zdálo, že v zatáčkách má tendenci nedržet stopu předním kolem, jakoby odskakuje?. Podobně při velmi pomalé jízdě jakobych jel na podélných drážkách. Pneu byla Michelin Gold Standard (4808 :oops: ), teď je tam Michelin pilot sport, ale dělá to pořád (pravda, ujeto možná 100-120km). Nafoukáno 2,4. Čím to?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2015, 11:32

dělá mi to samé. přisuzuji to vymáčklým ložiskům řízení.

možná je to blbost, ale jinak nevím

-- 5. 6. 2015 11:48 --

já mám jiný problém. po měsíci a něco ježdění jsem zjistil, že se dá otevřít sedlo tlačítkem i když jsou řídítka zamčená.
nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte jak tento docela nepříjemný problém odstranit?
díky

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2015, 12:02

To by možná mohlo být, řídítka se na můj vkus otáčejí až moc volně, na jiných motorkách bylo řízení spíš tužší (i bez tlumiče). Jaká jsou tam ložiska? Dají se koupit v "ložiskárně" nebo je to něco spešl od itala?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2015, 15:20

To michal73:
Ahoj Michale, ložisko do krku řízení můžeš sehnat třeba ve sccotlandu nebo i jinde, ALE neoriginály stojí za h**no a originál jsem kupoval se slevou na partsdepot.cz za 2.100,-Kč :twisted:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2015, 15:58

Ložiska kup normální SKF, das za ne dolem 130 korun... Ve scootkandu zato chcou kravinu, a přitom to jsou stejný ložiska. Ja je dělal uz třikrát, a zase je mam vytlučeny. Zato ložiska nemůžou ale já.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

06 čer 2015, 05:47

Co to znamená, že za to ložiska nemůžou? Jako že furt jezdíš po čičistones?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

06 čer 2015, 07:52

Ne to ne, jen jsem ji nešetřil, a vždy sem prolitl nějakou hnusnou dirou, a od té doby to vždycky krokovalo. A dalsi věc ze nikd nevim jak moc to dotáhnout.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

06 čer 2015, 20:55

Ahoj pánové, mám malý problém. Měnil jsem gufera ve vidlich a jedna netěsní a teče. Vizuálně kluzak vypadá v poho, olej jsem dal předepsané množství cca 268 mm. Co jsem mohl pos*at? Díky za rady a typy.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

07 čer 2015, 21:21

A jsi si jistý, že je to správné množství? viewtopic.php?p=246738#p246738

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

07 čer 2015, 22:09

Jistě že nejsem. Mám tři manuály a v každém něco jiného. Mám 2003 Evo, průměr kluzaku 40 mm. I mě napadlo chybné množství. Procházel jsem fórum tady a vidím, že i zde se názory různí. Tedy jak je to správně? Díky

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

08 čer 2015, 06:49

bouska.t : jak dlouho ti vydržely na našich kvalitních silnicích? Nějak se mi nezdá, že by SKF a "origo" byl nějaký propastný rozdíl (mimo ceny), ale je asi fakt, že v řízení jsou ta ložiska namáhaná jinak, než třeba na kole.

DavoX9 : no já dal těch 0,9dcl a to mi připadá málo, ale je to z více pramenů, tak snad ...

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

08 čer 2015, 09:43

Upřímně řeknu, že nevím. Vidle jsou maličké oproti motorce. A proto mi přišlo malinko divné toto množství, které odpovídá skoro velkým tlumičum. Nicméně 0,9 dc mi zas přijde extrémně málo... S vyskozitou máš asi pravdu - dal jsem tam 12,5 a furt je to na můj vkus měkký. Tak kde je sakra pravda? :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

08 čer 2015, 09:57

Bral jsem to i tady https://www.louis.de/en/rund-ums-motorr ... m271m/1080 , ale u EVO množství není.
Odeslat odpověď