Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 21 dub 2015, 19:59

Mala x9 ma cislo motoru zezadu mezi vikem variátoru a zadním kolem. V místech kde se dolívá olej do převodu.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 29 kvě 2015, 14:17

Označení na motoru jsem nenašel.

Z Piaggio mi napsali, že 6ti válečkový varec má mít řemen 1011 a 8mi válečkový 1036. Vypadá to, že mají pravdu. Mám 6ti a řemen 1036 se tam klepe jak ratlík, 1011 běží v klidu. Jen o průměrech řemenic mi nenapsali vůbec nic :(
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 05 čer 2015, 10:38

Co jsem začal letos jezdit na skůtru, tak se mi zdálo, že v zatáčkách má tendenci nedržet stopu předním kolem, jakoby odskakuje?. Podobně při velmi pomalé jízdě jakobych jel na podélných drážkách. Pneu byla Michelin Gold Standard (4808 :oops: ), teď je tam Michelin pilot sport, ale dělá to pořád (pravda, ujeto možná 100-120km). Nafoukáno 2,4. Čím to?
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 05 čer 2015, 11:32

dělá mi to samé. přisuzuji to vymáčklým ložiskům řízení.

možná je to blbost, ale jinak nevím

-- 5. 6. 2015 11:48 --

já mám jiný problém. po měsíci a něco ježdění jsem zjistil, že se dá otevřít sedlo tlačítkem i když jsou řídítka zamčená.
nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte jak tento docela nepříjemný problém odstranit?
díky
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 05 čer 2015, 12:02

To by možná mohlo být, řídítka se na můj vkus otáčejí až moc volně, na jiných motorkách bylo řízení spíš tužší (i bez tlumiče). Jaká jsou tam ložiska? Dají se koupit v "ložiskárně" nebo je to něco spešl od itala?
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod boboh » 05 čer 2015, 15:20

To michal73:
Ahoj Michale, ložisko do krku řízení můžeš sehnat třeba ve sccotlandu nebo i jinde, ALE neoriginály stojí za h**no a originál jsem kupoval se slevou na partsdepot.cz za 2.100,-Kč :twisted:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 05 čer 2015, 15:58

Ložiska kup normální SKF, das za ne dolem 130 korun... Ve scootkandu zato chcou kravinu, a přitom to jsou stejný ložiska. Ja je dělal uz třikrát, a zase je mam vytlučeny. Zato ložiska nemůžou ale já.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 06 čer 2015, 05:47

Co to znamená, že za to ložiska nemůžou? Jako že furt jezdíš po čičistones?
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 06 čer 2015, 07:52

Ne to ne, jen jsem ji nešetřil, a vždy sem prolitl nějakou hnusnou dirou, a od té doby to vždycky krokovalo. A dalsi věc ze nikd nevim jak moc to dotáhnout.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 06 čer 2015, 20:55

Ahoj pánové, mám malý problém. Měnil jsem gufera ve vidlich a jedna netěsní a teče. Vizuálně kluzak vypadá v poho, olej jsem dal předepsané množství cca 268 mm. Co jsem mohl pos*at? Díky za rady a typy.
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 07 čer 2015, 21:21

A jsi si jistý, že je to správné množství? viewtopic.php?p=246738#p246738
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 07 čer 2015, 22:09

Jistě že nejsem. Mám tři manuály a v každém něco jiného. Mám 2003 Evo, průměr kluzaku 40 mm. I mě napadlo chybné množství. Procházel jsem fórum tady a vidím, že i zde se názory různí. Tedy jak je to správně? Díky
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 08 čer 2015, 06:49

bouska.t : jak dlouho ti vydržely na našich kvalitních silnicích? Nějak se mi nezdá, že by SKF a "origo" byl nějaký propastný rozdíl (mimo ceny), ale je asi fakt, že v řízení jsou ta ložiska namáhaná jinak, než třeba na kole.

DavoX9 : no já dal těch 0,9dcl a to mi připadá málo, ale je to z více pramenů, tak snad ...
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod DavoX9 » 08 čer 2015, 09:43

Upřímně řeknu, že nevím. Vidle jsou maličké oproti motorce. A proto mi přišlo malinko divné toto množství, které odpovídá skoro velkým tlumičum. Nicméně 0,9 dc mi zas přijde extrémně málo... S vyskozitou máš asi pravdu - dal jsem tam 12,5 a furt je to na můj vkus měkký. Tak kde je sakra pravda? :-)
DavoX9

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2015, 10:45
Skútr / moto: X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 08 čer 2015, 09:57

Bral jsem to i tady https://www.louis.de/en/rund-ums-motorr ... m271m/1080 , ale u EVO množství není.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků