Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 30 čer 2011, 04:54

No já bych řekl,že mám originál držák a mám právě možnost koupit i origo kufr.Jem bych potřeboval jistou,že to je origo držák co mám já.Foto dát nemohu,protože skútr je u pana doktora,tak kdyby dal někdo fotečku origo držáku bylo by to super :lol:
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 30 čer 2011, 06:04

Jak moc důležité je mezi variátorem a spojkou to plastové kolečko?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 30 čer 2011, 16:01

Co říkaly mě tak tam slouží k tomu aby mírnil vibrace řemenu.Takže asi je důležité.

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 30 čer 2011, 20:11

martinsima píše:Jak moc důležité je mezi variátorem a spojkou to plastové kolečko?

...je důležité asi tak, že tlumí jen ty vibrace, ale pokud by tam nebylo, může řemen chytit zpětný ráz a narážet do obalu a může se časem poškodit - takže asi trochu důležité je. Předpokládám, že už tam máš vůli a je vymleté ložisko. Takže sežen z vraku ten novější model (ne plastový, ale hliníkový) a tam už je výměnné ložisko, takže pohoda.

...při nejhorším zůstává varianta nechat vysoustružit, ale tuším, že by mělo jít sehnat.
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Tomáš » 30 čer 2011, 21:52

Originální držák na x9 se skládá ze tří částí.Samotný ocelový držák, který nahrazuje úchyty pro spolujezdce a horní a dolní plastový kryt.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Tomáš

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: severní morava
Skútr / moto: X 9 evo 500 prodáno nově Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: Givi airflow plexi, originální top case 48l, vyhřívané rukojeti

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 01 črc 2011, 04:43

Děkuji ti Tomaši.Tak tento držák mám to je super. Ještě jednou díky
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Tomáš » 01 črc 2011, 16:28

Není zač.
Tomáš

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: severní morava
Skútr / moto: X 9 evo 500 prodáno nově Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: Givi airflow plexi, originální top case 48l, vyhřívané rukojeti

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 13 črc 2011, 13:49

Ahoj, má někdo zkušenost s velkým plégem na X9?

Koukám na Givi v Moto S+P, kde výška je 650 a šířka 500, za 1 990,-

Také jsem našel ve Scootlandu nějakou Deluxe verzi, kde výška je 750 a šířka 520 a navíc tloušťka je 1mm větší oproti originálu, za 3 180,-

Ví někdo, co je to zač v tom Scootlandu? Díky ceně si říkám, že by to mohlo být origo Piaggio (tím neříkám, že chci originál).

Potřebuji koupit velké plégo na cestování, originál malé budu dál jezdit po Praze do práce.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 13 črc 2011, 16:12

Já mám velké plégo na X9. Hranu pléga mám cca na úrovni hrany hledí na přilbě.
Vůbec na mě nefouká, takže paráda, jenom je to horší za deště a v noci.

Jinak není problém se domluvit a můžeš se na něj mrknout.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 13 črc 2011, 16:25

Jo, někdy bych se juknul, díky za nabídku. A to máš Givi nebo něco jiného? Odkud a za kolik?
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Kody » 13 črc 2011, 19:02

Ahoj, to Deluxe plégo mám na své X9 a jsem maximálně spokojený.
Je to Issota, tuším také Itálie, ale ne origo Piaggio. Je fajn, že je 4mm silné, protože nemá snahu se ani ve větších rychlostech kroutit. V dodávce jsou i 3 kovové, cca 1cm vysoké válečky, které je nutné dát při montáži mezi plexi a nosné plochy skůtru, protože plexi je lehce tvarované do oblouku a když se namontuje napřímo bez nich, pak klepe za jízdy o spodní krycí kouřové plexi.
Co je jediná nevýhoda, přijdeš o možnost výškového nastavení plexi, protože tohle velké plexi je uchyceno horními otvory na horní pozici držáku a středním otvorem na dolní pozici držáku (snad jsem to napsal srozumitelně). Je to určitě proto, že je opravdu dost vysoké a takhle se dosáhne pevnějšího uchycení.
Co se týče pohodlnosti, tak paráda - nefouká, není zima a není hluk :-) Zatím jsem nezaznamenal problém ani při dešti, voda stéká větrem, nepříjemná je spíše mlha nebo jemná sprška od auta před tebou. Ale při mé výšce (184) stačí se malinko vztyčit a vidím přes plexi. Velké turbulence jsem nezaznamenal, možná trochu nepříjemný průvan zezadu na krku při vyšších rychlostech, když obtékající vzduch vytvoří pytel.

Pokud chceš vidět fotky, mrkni na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=60409
Uživatelský avatar
Kody

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 03 led 2011, 21:19
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Piaggio X9 EVO 500
Tuning / úpravy: Turistické plexi Isotta

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 14 črc 2011, 09:05

Ahoj Kody, díky za obšírnou recenzi :) Pokud to chápu dobře tak pořád můžeš o jednu pozici výškově nastavovat (nahoře na horní díry a dole na střední vs nahoře na střední díry a dole na dolní). Ten jeden mm navíc v síle pléga se mi taky líbí.

Na druhou stranu se mi u Givi líbí ten profil po stranách, hezky tím musí odtékat vzduch. Má s tím někdo nějakou zkušenost?

Jinak mám 182cm tak si taky říkám, že přinejhorším se trochu "vystrčím ven" :D
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 14 črc 2011, 10:35

Tak jsem dneska plégo od oka měřil a má cca 80-85cm na délku od konce kapotáže čumáku. Je to originál Piaggio. Skůtr už jsem s ním koupil.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Kody » 14 črc 2011, 12:45

libor_m píše:Ahoj Kody, díky za obšírnou recenzi :) Pokud to chápu dobře tak pořád můžeš o jednu pozici výškově nastavovat (nahoře na horní díry a dole na střední vs nahoře na střední díry a dole na dolní). Ten jeden mm navíc v síle pléga se mi taky líbí.

Na druhou stranu se mi u Givi líbí ten profil po stranách, hezky tím musí odtékat vzduch. Má s tím někdo nějakou zkušenost?

Jinak mám 182cm tak si taky říkám, že přinejhorším se trochu "vystrčím ven" :D

Výškově nastavovat nemůžeš. Jsou využity horní šrouby na držácích a spodní šroub na středu. Kupoval jsem ho také ve Scootlandu, ale někdy na jaře, kdy stálo tuším 2.700,- .... koukám že zdražili....
Uživatelský avatar
Kody

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 03 led 2011, 21:19
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Piaggio X9 EVO 500
Tuning / úpravy: Turistické plexi Isotta

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 14 črc 2011, 13:44

Aha, už to chápu :D

No jestli je to to samé, tak ho mají ještě také v http://www.skutr-obchod.cz/plexistit-piaggio-x9-novejsi-model-460.html za 2 890,-

Isotta ho na svých stránkách má za €80.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků