Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 čer 2014, 11:29
Co si pamatuju, když jsem měl ještě X9 EVO, tak rychlejší a jednodušší bylo při kontrole vůle ventilů vysunout motor ven z rámu.
05 čer 2014, 14:20
Jj, vyndat čep co drží motor v rámu a za zadní kolo potáhnout motor dozadu. Motor jsem měl podložený panenkou a dá se tím dobře hýbat nahoru dolů. I pak je sundávání ventilového víka poměrně ježek v kleci. Nutně potřebuješ očkový klíč č.8!
25 čer 2014, 13:44
Tak jsem dnes skútříka prodal....snad bude novému majiteli sloužit alespoň stejně dobře jako mě za těch pár tisíc km co jsem ho vlastnil.....a o víkendu nejspíš půjde do světa i závoďák....
25 čer 2014, 14:03
Tak jelikož jsi půlku motorových dílů nahradil těmi z nesmrtelného materiálu, tak to Piaggio tu bude 50 let
Půjdeš pro něco nového nebo ti Phantom 250 postačí ?
25 čer 2014, 17:11
Zatím mi na to moje ježdění stačí 250
Cokoliv dalšího by jen stálo v garáži.
20 črc 2014, 18:25
Dobrý den všem. Malý dotaz na odborníky v maxiskútrech: Kdysi dávno jsem měl B250. Chyběl mi výkon a rychlost, následoval Fazer. Nedávno jsem ho prodal a začal se dívat po "přibližovadlu" do práce. Skútr o obsahu 400+ se mi zdála být dobrá volba, ale... Dnes mě "dostal" Piaggio X9. Možná je to tím, že jsem dlouho jezdil na motorce, každopádně se mi nedařilo držet plánovanou stopu. Příčné kývání mě tak na.... hned po prvních metrech, že jsem ho nekoupil. Se spoupající rychlostí to bylo samozřejmě lepší (gyroskopický efekt točících se kol), ale i ve 100km/h velmi citelné. Podotýkám, že pneu v pořádku (nesjeté, pravidelné), rám evidentně také (v přímé jízdě nepadal ani netáhnul na jednu stranu a nenašel jsem ani žádné znaky bývalé havárie). Jediné, co mne napadlo, je vymačkané ložisko v krku řízení. To ale nešlo poznat. Tedy: Je to normální a dané konstrukcí = malá kola, nízké těžiště, dlouhý rozvor? Co Beverly? Má cenu zkoušet? Už mě nebaví řazení, chci být "za větrem" a současně nebýt brzda provozu. Díky za přínosné odpovědi a omlouvám se za příspěvek do tohoto vlákna - nechtěl jsem zakládat nové a tento problém(?) jsem nikde nenašel řešený.
22 črc 2014, 22:21
No, nikdo mi neodpověděl, tedy si odpovím sám: Ano, bylo to ložisko - ověřeno, vyzkoušeno.
11 srp 2014, 10:21
chlapi jak pořešit šmouhy a skvrny na plastech, šmouhy třeba od nastupování, když dáváš nohu na druhou stranu a skvrny třeba od benzínu při tankování, dík
24 bře 2015, 07:54
Při volnoběhu se od varoše ozývá klepavý zvuk, po přidání plynu zmizí. Podle servisáka to dělají válečky nebo vodítka. Zvuk je slyšet, i když mám sundaný řemen, takže je to ve varoši. Oboje jsem vyměnil a zvuk je tam pořád. Válečky posoudit neumím, ale v nových vodítkách je vůle větší než u těch původních. Má tam být? A jaká? U nových je cca 1mm, u původních cca 0,5mm. Co s tím?
24 bře 2015, 08:03
Ahoj. Klepavý zvuk vydávají i podložky na spojce. Podívej se na lamely spojky a jak jsou spojené na čepech tak tam jsou podložky a pokud nejsou přibodovaný tak cinkají.Musíš sundat ten vrchní zvon co ji kreje.
24 bře 2015, 08:42
Vyloučit to úplně nemůžu, mrknu na to, ale jak jsem psal - zvuk je slyšet i bez řemenu, tj. bez hnané spojky.
24 bře 2015, 09:16
Co se týče klepání, tak to dělají vodítka variátoru. Záleží jestli jsou vyběhaný jen ty plastový vodítka, nebo i ty sloupečky, po kterých se posunují na variátoru. Mě to kdysi dělalo taky, nová vodítka pomohla jen částečně, a tak mě neminula investice do nového variátoru.
24 bře 2015, 11:34
Sloupečky se mi oběhaný nezdají, zkusím to večer vyfotit a dát sem. Určitě je tu víc odborníků, co vědí, co mají hledat.
24 bře 2015, 19:23
michal73 píše:Vyloučit to úplně nemůžu, mrknu na to, ale jak jsem psal - zvuk je slyšet i bez řemenu, tj. bez hnané spojky.
Oni cinkají právě když se to netočí a spojka není v zápřahu a když pak přidáš a spojka začne makat tak to přestane. Mě to tam cikalo.. Mrkni a uvidíš nebo třeba ještě někdo poradí.
24 bře 2015, 21:00
Stará a nová vodítka a staré a nové válečky. Když zatřepu vyndanou spojkou, tak nic slyšet není.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.