Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 01 čer 2014, 11:29

Co si pamatuju, když jsem měl ještě X9 EVO, tak rychlejší a jednodušší bylo při kontrole vůle ventilů vysunout motor ven z rámu.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 05 čer 2014, 14:20

Jj, vyndat čep co drží motor v rámu a za zadní kolo potáhnout motor dozadu. Motor jsem měl podložený panenkou a dá se tím dobře hýbat nahoru dolů. I pak je sundávání ventilového víka poměrně ježek v kleci. Nutně potřebuješ očkový klíč č.8!
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod TUNER » 25 čer 2014, 13:44

Tak jsem dnes skútříka prodal....snad bude novému majiteli sloužit alespoň stejně dobře jako mě za těch pár tisíc km co jsem ho vlastnil.....a o víkendu nejspíš půjde do světa i závoďák.... :cry:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Vratas » 25 čer 2014, 14:03

Tak jelikož jsi půlku motorových dílů nahradil těmi z nesmrtelného materiálu, tak to Piaggio tu bude 50 let :mrgreen:

Půjdeš pro něco nového nebo ti Phantom 250 postačí ?
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod TUNER » 25 čer 2014, 17:11

Zatím mi na to moje ježdění stačí 250 ;-) Cokoliv dalšího by jen stálo v garáži.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Rob2 » 20 črc 2014, 18:25

Dobrý den všem. Malý dotaz na odborníky v maxiskútrech: Kdysi dávno jsem měl B250. Chyběl mi výkon a rychlost, následoval Fazer. Nedávno jsem ho prodal a začal se dívat po "přibližovadlu" do práce. Skútr o obsahu 400+ se mi zdála být dobrá volba, ale... Dnes mě "dostal" Piaggio X9. Možná je to tím, že jsem dlouho jezdil na motorce, každopádně se mi nedařilo držet plánovanou stopu. Příčné kývání mě tak na.... hned po prvních metrech, že jsem ho nekoupil. Se spoupající rychlostí to bylo samozřejmě lepší (gyroskopický efekt točících se kol), ale i ve 100km/h velmi citelné. Podotýkám, že pneu v pořádku (nesjeté, pravidelné), rám evidentně také (v přímé jízdě nepadal ani netáhnul na jednu stranu a nenašel jsem ani žádné znaky bývalé havárie). Jediné, co mne napadlo, je vymačkané ložisko v krku řízení. To ale nešlo poznat. Tedy: Je to normální a dané konstrukcí = malá kola, nízké těžiště, dlouhý rozvor? Co Beverly? Má cenu zkoušet? Už mě nebaví řazení, chci být "za větrem" a současně nebýt brzda provozu. Díky za přínosné odpovědi a omlouvám se za příspěvek do tohoto vlákna - nechtěl jsem zakládat nové a tento problém(?) jsem nikde nenašel řešený.
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Rob2 » 22 črc 2014, 22:21

No, nikdo mi neodpověděl, tedy si odpovím sám: Ano, bylo to ložisko - ověřeno, vyzkoušeno.
Rob2

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 29 říj 2007, 17:47

Piaggio x9 Evo 500

Příspěvekod llladys » 11 srp 2014, 10:21

chlapi jak pořešit šmouhy a skvrny na plastech, šmouhy třeba od nastupování, když dáváš nohu na druhou stranu a skvrny třeba od benzínu při tankování, dík
llladys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 črc 2012, 09:56

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 24 bře 2015, 07:54

Při volnoběhu se od varoše ozývá klepavý zvuk, po přidání plynu zmizí. Podle servisáka to dělají válečky nebo vodítka. Zvuk je slyšet, i když mám sundaný řemen, takže je to ve varoši. Oboje jsem vyměnil a zvuk je tam pořád. Válečky posoudit neumím, ale v nových vodítkách je vůle větší než u těch původních. Má tam být? A jaká? U nových je cca 1mm, u původních cca 0,5mm. Co s tím?
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 24 bře 2015, 08:03

Ahoj. Klepavý zvuk vydávají i podložky na spojce. Podívej se na lamely spojky a jak jsou spojené na čepech tak tam jsou podložky a pokud nejsou přibodovaný tak cinkají.Musíš sundat ten vrchní zvon co ji kreje.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 24 bře 2015, 08:42

Vyloučit to úplně nemůžu, mrknu na to, ale jak jsem psal - zvuk je slyšet i bez řemenu, tj. bez hnané spojky.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 24 bře 2015, 09:16

Co se týče klepání, tak to dělají vodítka variátoru. Záleží jestli jsou vyběhaný jen ty plastový vodítka, nebo i ty sloupečky, po kterých se posunují na variátoru. Mě to kdysi dělalo taky, nová vodítka pomohla jen částečně, a tak mě neminula investice do nového variátoru.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 24 bře 2015, 11:34

Sloupečky se mi oběhaný nezdají, zkusím to večer vyfotit a dát sem. Určitě je tu víc odborníků, co vědí, co mají hledat.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 24 bře 2015, 19:23

michal73 píše:Vyloučit to úplně nemůžu, mrknu na to, ale jak jsem psal - zvuk je slyšet i bez řemenu, tj. bez hnané spojky.

Oni cinkají právě když se to netočí a spojka není v zápřahu a když pak přidáš a spojka začne makat tak to přestane. Mě to tam cikalo.. Mrkni a uvidíš nebo třeba ještě někdo poradí.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 24 bře 2015, 21:00

Stará a nová vodítka a staré a nové válečky. Když zatřepu vyndanou spojkou, tak nic slyšet není.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Seznam.cz a 87 návštevníků