Tak jsem včera provedl menší test a bohužel nedopadl pro X9ku moc dobře ))))
Jak jsem tušil,seriové nastavení mě neuspokojuje svým jízdním projevem a nedával jsem moc šancí na úspěch. Ale vezmu to zkrátka. Otestoval jsem X9 500 ccm vs. Malaguti 250 ccm. Motor Master vs Quasar.
X9 je zcela seriová oproti Malagutce s variátorem J.Costa odladěnym (pro mě) k dokonalosti a dobré spotřebě.
Protože jsem potřeboval skútra přesunout z jedné garáže do druhé,domluvil jsem se s kamarádem že si uděláme menší projížďku a každý pojedem na jednom. Pak přišel onen test na široké,přehledné silnici kde si dáme sprint s pevným startem.
I přesto že X9 (kterou řídil kamarád) vystartovala nepatrně dřív a byla přede mnou tak o 1-1,5 metru,hned jak se Costa dostal ke slovu,naladil ty správné otáčky ve kterých je maximum sil objemově polovičního motoru a se vší lehkostí hravě vystřelil před X9 a nepatrně ji stále ujížděl až na náskok nějakých 7-8 metrů. Poté,kdy již objem motoru začal být znát a X9 se dostala do otáček kde má motor nejvyší výkonové parametry,tak se samozřejmě role otočila a X9 v rychlosti kolem 100 km/h předjela Malagutku a stále se vzdalovala....toť mé včerejší zjištění,které jsem ale předpokládal. Jinak se porovnávat tyhle dva skútry ani nedají. X9 je plovoucí koráb kterej stojánkem škrtá snad i při jízdě rovně a Malagutka je ve všem tvrdší,nekompromisní,mnohem více obratnější a hravější. Taky na ní ale mnohem víc fučí a na delší přesuny prostě není tak pohodlná.
Bude potřeba se X9 podívat pod sukni a něco s tim udělat....aby to nebyla až taková ostuda ...