Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 02 bře 2014, 17:23

Tak jsem se do toho dnes pustil i bez návodu. Termostat vyměněn (Ten původní byl otevřený i při těch 8°C co bylo dnes venku, takže vážně špatný). Bohužel jsem zjistil, že nejsem schopen odvzdušnit. První místo, kde se má odvzdušňovat pouze olepené a šroub nikde a ten šroub co vypadá jak na brzdách se protáčí celý a ani snaha o povolení. Nemáte někdo radu případně neválí se někomu náhradní díly doma? Pro upřesnění přikládám fotky.
PS: Jak pomalu zjišťuju co všechno nefunguje a je potřeba vyměnit, tak přemýšlím o rozprodání na díly :(
Odvzdusneni11.jpg
Odvzdusneni2.jpg

Edit 3.3.2014
Ještě jeden dotaz. Díly jsem snad sehnal, ale při tom jak jsem sundaval to olepeni, tak mi vyteklo spousta chladicí kapaliny. Byla tam nějaká světle modrá. Netušíte někdo co přesně tam patří?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod boboh » 04 bře 2014, 12:39

To Sibi:
Co se týká té kapaliny tak kup stejnou modrou, kterou seženeš třeba v OBI, nebo i tu růžovou. Hlavně nemíchat :!: . Vejde se tan 1,5 L a odvzdušňoval jsem to tak, že jsem nalil do nádobky co se dalo a pak nastartoval a hlídal hladinu v nádobce a teploměr - postupně doléval - pak jsem odhadl nějak čas/podle teploměru na přístrojovce/ za který by měl být termostat otevřen a odvzdušňoval právě pomocí toho odvzdušňovacího šroubu u hlavy válce. Není to nic složitého :wink:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 04 bře 2014, 13:57

Zdravím, tak jsem to nakonec dal a vypadá to, že všechno funguje. Něco jsem najel už minulý týden a dneska jsem vyrazil i do práce. Mám na Vás jednu otázku. Dostal jsem nabídku na Silver Winga 600 z roku 2005 (X9 je 2002) za super cenu od kamaráda, takže s ověřenou historií. Měl někdo oboje? Co je lepší? Díky
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Hanz_X9500 » 07 dub 2014, 17:45

Čau kluci,dneska mě nějakej magor málem naboural když odbočoval do levýho s tím že mě neviděl.Říkám si svítím dálkovým .......ale když jsem se kouknul tak mi svítila jen levá lampa a v pravé malá žárovka.Mám to blbě osazený žárovkama nebo jakej může bejt kiks.Když zapnu potkávací svítí pravá ve směru jízdy a když dám dálkáče ta jen levá.Neměly by svítit obě?
Hanz_X9500

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 25 dub 2013, 18:30
Bydliště: Praha Vršovice
Skútr / moto: Piaggio hexagon 125/Piaggio X9 500 Evo 2006

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod KYBLOS » 07 dub 2014, 17:56

Neměly by svítit obě 8) Jedno je potkávací a druhé dálkové.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vraver » 07 dub 2014, 18:41

Sibi píše:Zdravím, tak jsem to nakonec dal a vypadá to, že všechno funguje. Něco jsem najel už minulý týden a dneska jsem vyrazil i do práce. Mám na Vás jednu otázku. Dostal jsem nabídku na Silver Winga 600 z roku 2005 (X9 je 2002) za super cenu od kamaráda, takže s ověřenou historií. Měl někdo oboje? Co je lepší? Díky

Otázka jako vtip...dobrý :D
Teď ale vážně, přečti si vlákno Piaggio X9 500 a potom vlákno Honda SW600 a potom porovnej, myslím že svoji odpověď najdeš velmi rychle, neříkám to jen proto že jsem ho sám vlastnil, ale možná si tam nějaký ten doplněk časem z nudy přidáš sám.
Majitelé Piaggia nechť mi prominou :oops:
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod krizik1 » 07 dub 2014, 19:03

A žes ho tak rychle prodal??? :mrgreen:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod matheus » 08 dub 2014, 07:39

Hanz_X9500 píše:Čau kluci,dneska mě nějakej magor málem naboural když odbočoval do levýho s tím že mě neviděl.Říkám si svítím dálkovým .......ale když jsem se kouknul tak mi svítila jen levá lampa a v pravé malá žárovka.Mám to blbě osazený žárovkama nebo jakej může bejt kiks.Když zapnu potkávací svítí pravá ve směru jízdy a když dám dálkáče ta jen levá.Neměly by svítit obě?

Presne tento zazitek jsem nekolikrat prozil. Proto jsem si sviceni upravil tak, ze po zapnuti dalkovych se ta potkavacka nevypne. Udelal jsem to jednoduse, kamarad mi poradil, abych si koupil diodu, ktera zajisti napajeni potkavacky po zapnuti dalkovych. Dioda ma vlastnost, ze propousti proud jen jednim smerem a funguje mi to k me spokojenost uz tri roky. Ma to jeste jednu vyhodu a to jezdeni za tmy do zatacek. Na dalkove v zatacce nic nevidis, se zapnutou potkavackou je to o mnoho lepsi.
Uživatelský avatar
matheus

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 10 zář 2010, 14:36
Bydliště: Ohrobec, Praha-Západ
Skútr / moto: Piaggio X9 500, Honda Transalp 700
Tuning / úpravy: Variator, svícení dálkového společně s tlumenymi, radio a externi repro, diodove žárovky, vyšší plexi

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vraver » 08 dub 2014, 08:08

krizik1 píše:A žes ho tak rychle prodal??? :mrgreen:


Musel jsem se podělit o tu radost a pohodu jen a jen z jízdy, což se také stalo, už dalším dvěma členům fóra :D
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 08 dub 2014, 09:24

matheus píše:
Hanz_X9500 píše:Čau kluci,dneska mě nějakej magor málem naboural když odbočoval do levýho s tím že mě neviděl.Říkám si svítím dálkovým .......ale když jsem se kouknul tak mi svítila jen levá lampa a v pravé malá žárovka.Mám to blbě osazený žárovkama nebo jakej může bejt kiks.Když zapnu potkávací svítí pravá ve směru jízdy a když dám dálkáče ta jen levá.Neměly by svítit obě?

Presne tento zazitek jsem nekolikrat prozil. Proto jsem si sviceni upravil tak, ze po zapnuti dalkovych se ta potkavacka nevypne. Udelal jsem to jednoduse, kamarad mi poradil, abych si koupil diodu, ktera zajisti napajeni potkavacky po zapnuti dalkovych. Dioda ma vlastnost, ze propousti proud jen jednim smerem a funguje mi to k me spokojenost uz tri roky. Ma to jeste jednu vyhodu a to jezdeni za tmy do zatacek. Na dalkove v zatacce nic nevidis, se zapnutou potkavackou je to o mnoho lepsi.

mě X9 svítí taky oběma při dálkových světlech, takže to tak asi je z výroby, nebo si to upravil můj italský první majitel :) rozhodně jak píšeš, je to fajn
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 09 dub 2014, 15:26

Ahoj, určitě to tu na foru někde je, ale nějak se mi to nedaří najít. Jak nejrychleji vyměním žárovku v předním světle?
co všechno se musí sundat?

díky moc
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 09 dub 2014, 15:34

zepředu šroubky drží centrální plast mezi světly, pak už v pohodě
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 09 dub 2014, 15:55

díky
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 13 dub 2014, 15:00

Ahoj, tak přidávám asi svůj poslední příspěvek zde do vlákna. Dnes si X9 odvezl nový majitel. Doufám, že mu bude dobře sloužit. Já přesedl na SW600. Zátah motoru je výrazně lepší, ale spotřeba je šílená. Už mi zbyla jen jedna Italská kráska, ale i u ní uvažuji o prodeji (Ducati Monster M600) . Tak ať Vám to všem dobře jezdí a děkuji za veškeré rady a další pomoc. Čau
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 13 dub 2014, 18:42

Kluci šikovní, neřešil jste někdo problém s tachometrem? Rychloměr ukazuje normálně, tedy náhon je v cajku, ale tachometr má taxikářský turbo naruby. Na nádrž jsem ujel podle něj asi35 km a na 40 km trase zapsal 3 km... :(
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 12 návštevníků