od zbyňák » 11 led 2014, 08:48
Moje zkušenost s ukazatelem paliva je podobná, po natankování chvilku cca 30km se ani nehne, potom padá k polovině relativně rychle, na půlce je cca při 140-150 ujetých km. K červenému poli se potom dostane cca při 250-270km. Záleží jestli je to jenom Praha nebo i mimo. Těch cca 270-275km potom znamená spotřebu okolo 4l. Teď v zimě jsem na půlce tak při 120-130km a spotřeba se pohybuje cca 4,4-4,6 l. Tankuji tak, že když mi vypne poprvé pistole tak počkám cca 5 vteřin, ještě jednou do vypnutí a končím. Nesnažím se tam nacmrndat naněkolikrát maximum.
Teplota se většinou drží lehce nad polovinou tzn. v tom prvním políčku nad půlkou spíš nahoře toho políčka a to i teď v zimě. Je pravda, že mám zakryté cca 2/3 vstupu vzduchu do chladiče. Ale i když to tam nebylo tak kolem 0 to stejně drželo teplotu ( loni jsem dával nový termostat).
Maximálku jsem podle tacho dostal cca na 165 ( bylo to relativně na rovině na D5 z Berouna směrem na Plzeň) a GPS to ukazovalo 158 a na paměti computeru byla max 163. Mám ale 6-ti válečkový origo variátor. Třeba s Malossi a nebo Polini by to jelo víc. Dokonce jsem narazil na italském ebay i na J-Costu pro X9/500.
Co se týká toho benzinu do oleje tak si stále nejsem jist, že to mám na 100% vyřešené. Bohužel mi nejde nahrát ta "lepší" palivová mapa a ta co tam mám já tak to za určitých podmínek prostě může dělat. Prý pokud se to bude nějak zhoršovat, mám zkusit dát řídící jednotku do mrazáku, nechat ji tam přes noc, vrátit do skůtra a nechat stabilizovat a poté zkusit přehrát, ale to je akt už čirého zoufalství. Pak už jenom nová ŘJ. Nevím kdo je kolem Plzně, ale v Praze jsem to řešil v Moto Prestige, protože v A-Spiritu mi řekli že to pro X9 do 2003 nedělají.
Jinak po výměně tělesa klapek se zlepšilo startování, ale stále to není na první otočení, nicméně je to už o dost lepší než to bylo.
Silverwing 600 - 120000 (80000). Spotřeba 4,57l.