Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 13 čer 2011, 17:07

Zdarec všichni.Neznáte někdo nějaké vrakoviště na x9.Nebo nevíte někdo o motoru x9 500? Asi jsem dojezdil.4ekám na verdikt ze servisu.díky
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 13 čer 2011, 18:02

[quote="libor_m"]Dnes jsem byl nucen jet ranní špičkou v Praze po magistrále. Kličkoval a popojížděl jsem již od Pankráce a než jsem se po 10 minutách dostal na Florenc, tak jsem si všiml, že mi razantně stoupla teplota, skoro až k červenému poli. Normálně s teplotou problém nemám, rafička se drží středu jako přišitá. Naštěstí jsem se pak mohl zase rozjet, tak to kleslo na normál.

Mám podezření, že mi nefunguje větrák. Ale tady mám problém... Jak se k němu dostanu? Co všechno kde musím postupně odplastovat? Bože jak já tohle nesnáším, když musím rozdělat pětapadesát věcí a nevím jak :evil:

Mládenci,mám podobný "problém". akorát větrák funguje. Při popojíždění městem (80% provozu) vyleze ručka a k červenýmu,pak sepne větrák a teplotu udrži pod. ale nemyslim si že je to normální.Napadá mě čerpadlo. Jo je to 180 amalfi s motorem Piaggio .
Díke s za názory.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 13 čer 2011, 19:59

to je normální mě taky při normálním provozu je na středu pokud zastavím tak vyleze dvě čárky před červený sepne ventilátor a trochu klesne pokud dál stojím a pak když se rozjedu tak se vrátí na střed
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 13 čer 2011, 20:03

díky.už jsem to chtěl rozebírat a kontrolovat vnitřnosti.:-)
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 13 čer 2011, 21:48

Zdar Chlapáci :D , jak se u 180 resetuje olej, servis a řemen :?: Hledal jsem tlačítko, jako má 250 a ono nikde :(.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 14 čer 2011, 09:37

Pokud není pod čelní maskou, tak bych ho zkusil hledat u předních pojistek.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 14 čer 2011, 10:15

Tlačítko reset mám u 180 (2002) pod čelní maskou.už jsem ho používal.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 14 čer 2011, 20:36

kurňa, tak to musím pořádně prolézt, ale děkuji :D
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 15 čer 2011, 05:24

Aohj. Já mám tlačítko resetu taky pod přední masko,ale když jsem ho hledal tak bylo vypadlý z držáku a vyselo jen na kabelu za světly.Přeji hodně zdaru v hledání. :lol:
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 28 čer 2011, 22:04

Můžete mi poradit? Dnes jsem dával do kupy X9 500, po opravě motoru a zbyl mi kus plechu asi 15 cm dlouhý. Kam patří? Nikde nechybí, všechno drží.
xx.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 28 čer 2011, 22:39

...Jo, to poznávám. Je to vzadu a drží to zadní část plastového blatníku - ten se značkou. Tento mezikus se tam dává z důvodu, že zadní blatník při propružení dřel o kolo, tak to nastavili. Pasuje ti i bez něj, ale při propružení třeba při jízdě ve dvou ouvej. Taky jsem se tak vyškolil... :lol:

Co se týče uchycení, tak je to vzadu a vsazuje se to mezi úchyty kufru (ty dva šrouby, co jsou u baterky) a rám. Takže rozdělat zadní spodní plast, zadní kryt a už jsi u toho

...snad ti to pomůže :wink:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 28 čer 2011, 22:48

Ráno se na to vrhnu. A to jsem to dnes večer složil.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 28 čer 2011, 22:53

...to už je jen maličkost, když si to měl celý dole. Za půl hoďky nemáš co dělat a to si dáš i kafíčko nebo pivečko... :lol:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 29 čer 2011, 05:20

Zdarec všichni.Prosím vás mohl by jste mi někdo zaslat fotky jak je přidělaný originální kufr X9 a na jakým držáku? Děkuji
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 29 čer 2011, 21:35

čtyři šrouby na ORIGINÁL plotně, jinak si kup raději něco s plotnou, ten spodek kufru je dost atypickej, prostě jen na origo plotnu... :wink:
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron