Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 říj 2013, 12:29
Je to tak jak píše 9MilosVee:
X9 500 Evo (s dvoubarevným víkem varitátoru a spojky) má termostat na levé straně straně vedle válce, je vidět po sundání deklu kterým se leze ke svíčce.
termostat Evo.JPG
X9 500 SL (s tmavě šedivým víkem variátoru a spojky) má termostat na pravé straně na vodní pumpě, nad měrkou motorového oleje.
vodní pumpa 500SL.JPG
BTW: není tvoje X9 tahle:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/piaggio/748933-x9-500-evolution.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
01 říj 2013, 12:45
Děkuji oběma za rychlou odpověď. Teď už to snad najdu. Jinak ten inzerát není můj. Nemám sice zrovna voňavku, ale tak dobitej taky není. Podle čeho všeho se dá poznat rozdíl mezi EVO a SL? Podle toho co jsem koukal na inzeráty, tak to bude ta starší verze. Oválný výfuk, šedivý jednobarevný kryt variátoru. Koukal jsem, že o té výměně psalo dost lidí. Můžete mi někdo popsat, co všechno mě čeká? Je to sice můj druhý skůtr, ale první jsem ani jednou nekuchal. Děkuji
Jestli mám tedy SL, tak by to měl být tenhle:
http://www.scootershop.cz/2485-termosta ... 60173.html (tady píší, že je skladem a chci to řešit co nejdříve)
A ještě jeden dotaz: dostal jsem k motu jenom jeden klíč. Chtěl bych si nechat přidělat náhradní, ale nevím kde, když je tam imobilizér.
01 říj 2013, 17:01
Kup si na scotlandu novou spínačku a nech si to v origi servisu přhodit.
01 říj 2013, 17:35
spínačku neřeš. Taky mám jeden klíč a ptal jsem se na udělání druhého a stojí to cca 950 Kč vč. načipování na immo. Ptal jsem se u klíčníka v brněnským Tescu v Krpoli. Nedělají to všude, ale někde jo, stačí se poptat.
01 říj 2013, 19:59
Vložka spínačky plus dva klíče 270 kč načipování cca 1000kč
01 říj 2013, 20:02
I v Tescu v Břeclavi ti to udělají
03 říj 2013, 13:34
Tak jsem byl dnes donucen jet na skůtru. Bohužel se potvrdil předpoklad o špatném termostatu. Za celou cestu se rafička teploty ani nehla. Když jsem zastavil, tak pomalu začala stoupat. Mám tu první verzi (ne EVO) . Můžete mi někdo popsat co všechno odplastovat a jak postupovat při výměně? A kde potom najdu to odvzdušnění? Děkuji
4.10. edit:Děkuji všem za rady. Bohužel jsem měl včera cestou domů bouračku. Odbočoval jsem do leva a pán mě přehlíd a nedobrzdil. Skůtr se klouzal cca 15 metrů po asvaltu, takže celej bok je v háji v četně plexi a kufru. Já mám pár odřenin a pohmožděnin plus zlomený palec na noze. Prostě ideální konec sezóny.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 říj 2013, 16:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 říj 2013, 13:09
Je nějaký fígl, jak vytáhnout kastlík pod sedlem?
07 říj 2013, 21:45
Je, rozebrat půl skútra.
08 říj 2013, 08:45
Kastlik je ve spodni casti rozsiren a nejde tak kvuli leseni ktere kolem nej je, normalne vyndat. Musi se rozebrat to leseni. Tim padem musis sundat vse co na leseni je. Sedlo, plasty, madla, zadni kastlik na baterku a pomerne dost dratu. Je to prakticky od tunelu dozadu vse rozebrat.
08 říj 2013, 13:00
Byla by tu nějaká dobrá duše z Prahy, která rozumí mé X9 2002 ? Přes zimu by to asi chtělo zkontrolovat a vyměnit opotřebované, takže bych potřebovat poradit, kam kouknout, co vyměnit, co vyčistit, seřídit, ... ale sám tomu zatím moc nerozumím, neb jí mám asi 3 měsíce. Dííííky
08 říj 2013, 19:52
Aby jsi nedopadl jako já, mám x9 500 v garáži 3 dny, při prohlídce zjištěno následující: spálený alternátor, vadné čidlo teploty, vadný termostat, nefunguje elektrický stojan, ale ten budu řešit až to bude dobíjet. Regulátor jsem vyměnil dříve, než jsem si změřil altík. Dále chci udělat ventily, vyměnit chladící kapalinu a nachystat na zimní provoz.
08 říj 2013, 20:29
Tak zatím to jezdí. Vyměnil jsem zatím jen olej, filtr, vzduchový filtr. Ostatní holt přes zimu.