Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vikous » 01 říj 2013, 12:29

Je to tak jak píše 9MilosVee:
X9 500 Evo (s dvoubarevným víkem varitátoru a spojky) má termostat na levé straně straně vedle válce, je vidět po sundání deklu kterým se leze ke svíčce.
termostat Evo.JPG

X9 500 SL (s tmavě šedivým víkem variátoru a spojky) má termostat na pravé straně na vodní pumpě, nad měrkou motorového oleje.
vodní pumpa 500SL.JPG

BTW: není tvoje X9 tahle: http://www.motoinzerce.cz/motorky/piaggio/748933-x9-500-evolution.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 01 říj 2013, 12:45

Děkuji oběma za rychlou odpověď. Teď už to snad najdu. Jinak ten inzerát není můj. Nemám sice zrovna voňavku, ale tak dobitej taky není. Podle čeho všeho se dá poznat rozdíl mezi EVO a SL? Podle toho co jsem koukal na inzeráty, tak to bude ta starší verze. Oválný výfuk, šedivý jednobarevný kryt variátoru. Koukal jsem, že o té výměně psalo dost lidí. Můžete mi někdo popsat, co všechno mě čeká? Je to sice můj druhý skůtr, ale první jsem ani jednou nekuchal. Děkuji
Jestli mám tedy SL, tak by to měl být tenhle: http://www.scootershop.cz/2485-termosta ... 60173.html (tady píší, že je skladem a chci to řešit co nejdříve)
A ještě jeden dotaz: dostal jsem k motu jenom jeden klíč. Chtěl bych si nechat přidělat náhradní, ale nevím kde, když je tam imobilizér.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 01 říj 2013, 17:01

Kup si na scotlandu novou spínačku a nech si to v origi servisu přhodit.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 01 říj 2013, 17:35

spínačku neřeš. Taky mám jeden klíč a ptal jsem se na udělání druhého a stojí to cca 950 Kč vč. načipování na immo. Ptal jsem se u klíčníka v brněnským Tescu v Krpoli. Nedělají to všude, ale někde jo, stačí se poptat.
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 01 říj 2013, 19:59

Vložka spínačky plus dva klíče 270 kč načipování cca 1000kč
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod saimon1 » 01 říj 2013, 20:02

I v Tescu v Břeclavi ti to udělají :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Karelbrezky » 01 říj 2013, 20:09

Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 03 říj 2013, 13:34

Tak jsem byl dnes donucen jet na skůtru. Bohužel se potvrdil předpoklad o špatném termostatu. Za celou cestu se rafička teploty ani nehla. Když jsem zastavil, tak pomalu začala stoupat. Mám tu první verzi (ne EVO) . Můžete mi někdo popsat co všechno odplastovat a jak postupovat při výměně? A kde potom najdu to odvzdušnění? Děkuji

4.10. edit:
Děkuji všem za rady. Bohužel jsem měl včera cestou domů bouračku. Odbočoval jsem do leva a pán mě přehlíd a nedobrzdil. Skůtr se klouzal cca 15 metrů po asvaltu, takže celej bok je v háji v četně plexi a kufru. Já mám pár odřenin a pohmožděnin plus zlomený palec na noze. Prostě ideální konec sezóny.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 16:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod boboh » 04 říj 2013, 13:13

Tak to je nepříjemné, hlavně že jsi celý :!: :idea: :!:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Nora » 07 říj 2013, 13:09

Je nějaký fígl, jak vytáhnout kastlík pod sedlem?
Nora

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 12 bře 2012, 10:00

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 07 říj 2013, 21:45

Je, rozebrat půl skútra. :D
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 08 říj 2013, 08:45

Kastlik je ve spodni casti rozsiren a nejde tak kvuli leseni ktere kolem nej je, normalne vyndat. Musi se rozebrat to leseni. Tim padem musis sundat vse co na leseni je. Sedlo, plasty, madla, zadni kastlik na baterku a pomerne dost dratu. Je to prakticky od tunelu dozadu vse rozebrat.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 08 říj 2013, 13:00

Byla by tu nějaká dobrá duše z Prahy, která rozumí mé X9 2002 ? Přes zimu by to asi chtělo zkontrolovat a vyměnit opotřebované, takže bych potřebovat poradit, kam kouknout, co vyměnit, co vyčistit, seřídit, ... ale sám tomu zatím moc nerozumím, neb jí mám asi 3 měsíce. Dííííky
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Nora » 08 říj 2013, 19:52

Aby jsi nedopadl jako já, mám x9 500 v garáži 3 dny, při prohlídce zjištěno následující: spálený alternátor, vadné čidlo teploty, vadný termostat, nefunguje elektrický stojan, ale ten budu řešit až to bude dobíjet. Regulátor jsem vyměnil dříve, než jsem si změřil altík. Dále chci udělat ventily, vyměnit chladící kapalinu a nachystat na zimní provoz.
Nora

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 12 bře 2012, 10:00

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 08 říj 2013, 20:29

Tak zatím to jezdí. Vyměnil jsem zatím jen olej, filtr, vzduchový filtr. Ostatní holt přes zimu.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 310
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků