Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 04 zář 2013, 19:40

Aircombat píše:Kluci šikovní, dělali jste někdo druhou 12V zásuvku v předu na navigaci? Kam jste ji umístili?

Mám to takto, a je to absolutně bez problémů 8)
aaa.jpg

aaaaaaa.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 04 zář 2013, 19:48

Kluci šikovní, dík za inšpiraci. :o))
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod matheus » 04 zář 2013, 20:18

zásuvku jsem umístil hned vedle řídítek
zasuvka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
matheus

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 10 zář 2010, 14:36
Bydliště: Ohrobec, Praha-Západ
Skútr / moto: Piaggio X9 500, Honda Transalp 700
Tuning / úpravy: Variator, svícení dálkového společně s tlumenymi, radio a externi repro, diodove žárovky, vyšší plexi

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 04 zář 2013, 20:48

Já ji mám schovanou v levém rohu kastlíku na boku kapotáže a je tam navolno. Otevřu kastlík, povytáhnu, zapojím, zasunu, zavřu kastlík. Kabel od zapojeného přístroje přivřu dvířky ( na nich jsou festovní vůle, tak se to ani nijak nepříčí). Dobrý je, že to není vidět, neprší do toho.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod matheus » 04 zář 2013, 22:18

Jelikoz jsem koupil 12 V zastrcku i s gumovym spuntem, tak mi do ni neprsi, je to hned k dispozici. Vidim, zda to drzi a pri drncani po nerovnych ceskych silnicich. Coz se neda rict o 12 V zasuvce pod sedlem. Podle mne absolutne bez chyby. Odjeto mam vice jak 15.000 km i v desti (napr. Cely minuly rocnik krajskych mest - cca 4 hod.V desti)
Uživatelský avatar
matheus

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 10 zář 2010, 14:36
Bydliště: Ohrobec, Praha-Západ
Skútr / moto: Piaggio X9 500, Honda Transalp 700
Tuning / úpravy: Variator, svícení dálkového společně s tlumenymi, radio a externi repro, diodove žárovky, vyšší plexi

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 05 zář 2013, 11:43

Aniž bych chtěl hodnotit vhodnost jednotlivých řešení, to umístění vedle řidítek je mému srdci nejbližší. Zásuvku mám taky s víčkem. Ještě jednou díky všem.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod KYBLOS » 05 zář 2013, 11:56

Mám zásuvku řešenou jako oldik. Uvnitř kastlíku vlevo a volně. Když je to takto venku a je tam zátka, tak je to jistě dobré, ale když prší a je v té zásuvce něco zapojené, tak do toho teče, nebo ne? Myslím např. když pojedu v dešti a budu tam mít zapojenou navigaci. Na navi mi nepoteče, protože jí mám ve futrálu od Givi, ale domnívám se, že do zásuvky by teklo... Takhle mi do zásuvky nic nenateče, když jí mám schovanou.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 05 zář 2013, 14:47

Nad tím jsem taky špekuloval, ale došel jsem k tomu, že když mám obyčejnou navigačku a futrálu nemaje, když bude pršet, tak ji schovám. Dalším řešením by bylo třeba ze špuntu do umyvadla udělet takovou stříšku...
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod michal73 » 15 zář 2013, 18:48

oldik píše:Furt mě "doslova" sralo, že při servisu a oddělaném sedáku to svítí a pořád jsem na ten spouštěcí čudl dával kladivo atd.

:idea: tohle mě inspirovalo k výrobě "chytré" LED žárovky, která po nastavené době sama zhasne. Odběr po vypnutí sice není úplně nulový, ale necelé 3mA, což vcelku ucházející. Není to samozřejmě na to, aby kufr zůstal otevřený neomezenou dobu. http://www.youtube.com/watch?v=CqmA0t9H3t4 popis u mě na webu v sekci Moto, poslední položka.
Uživatelský avatar
michal73

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 311
Registrován: 21 srp 2013, 06:30
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 `02
Tuning / úpravy: Ne / ano

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 22 zář 2013, 15:30

ahoj, jak se dostanu ke klaksonu ? co všechno sundat a jak? přestal potvora troubit a po praze to fakt potřebuju :-)
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod matheus » 22 zář 2013, 17:31

Měl jsem stejný problém. Musel jsem odsroubovat levý práh a povolit všechny šrouby plastováni u předního kola. Pak jsem velmi těžce se dostal roku až na klakson, který je umístěny úplně dole v plastové vane. Slo to, ale i tak jsem si musel koupit novy, jelikož se odporoucel ten originální.
Uživatelský avatar
matheus

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 10 zář 2010, 14:36
Bydliště: Ohrobec, Praha-Západ
Skútr / moto: Piaggio X9 500, Honda Transalp 700
Tuning / úpravy: Variator, svícení dálkového společně s tlumenymi, radio a externi repro, diodove žárovky, vyšší plexi

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 23 zář 2013, 09:37

Sundat nášlapy a spodní vanu. Není to taková pakárna jek se zdá. Potom pohoda.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 26 zář 2013, 18:36

LadasM:

M29Jt5PVbhzBFYYtxPRsWfGOavVuBvfP_Z-u-vv6863AiS1HuloAx_Srvi0AN8q5PcPWRSs.jpg
M29Jt5PVbhzBFYYtxPRsWfGOavVuBvfP_Z-u-vv6863AiS1HuloAx_Srvi0AN8q5PcPWRSs.jpg
HSs-W-abZp5cpaGE4h6I_Y3qhpk6G5E-3KONmWYYzYMhTlVaXoZkqRhP4tEk2-5dAWf66Q8.jpg
h_KLtpIcP4l90Wiqn4oD2FJPjfRRWI9bKdYlBpBqlshciMCjmZv_Rlfq2Szj9mU4XgLxRMg.jpg
ALZpg4xEo3dtLanhg6iwJaXC3qEEvlDpWVUCwqRU1UlncbQwZq5MC0B3CvlMAxaFaY8iEVc.jpg
3r7-wXAjA9bCzZ22ub02Z6cEIOPbz-G63nVtCA08E_frRDQiZODKQ0IxhDtOvZDHa0mcU1U.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Sibi » 01 říj 2013, 10:30

Ahoj, tak jsem si taky pořídil X9 500. Po výměně zadní pneu a přitvrzení zadních tlumičů nadoraz už mi moto plně vyhovuje. Akorát jsem narazil na problém, že v tomhle počasí se vůbec neohřeje. Vůbec neopustí modré pole. Po pročtení celého vlákna jsem usoudil, že bude problém s termostatem. Mám akorát trochu problém, že netuším kterou verzi termostatu mám shánět. Podle TP je to Piaggio X9 500 EVO, ale rok výroby je 2002 a blinkry jsou v masce, takže to evo nebude. Navíc je to asi slátanina všeho možného. Nemám interkom ani hydraulický stojan. Otevírání kufru mám pouze na táhlo atd. Ale jsou tam měněný budíky a asi i motor. Na budíkách je 8000km. Co všechno musím sundat a kde nejlépe poznám, jaký termostat shánět? Případně pokud někdo kupoval a má odkaz na slušnou cenu budu rád. Předem Všem děkuji.
Bylo - Piaggio Hexagon 250 (super obratná, ale špatná ochrana před deštěm), Piaggio X9 500 - původně ideální stroj, ale pak přišla nabídka na SW600 a výkonu se nedalo odolat :)
Sibi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 21 bře 2013, 11:32
Skútr / moto: Honda SW 600
Tuning / úpravy: Nic

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 01 říj 2013, 12:17

Buď máš termostat na hadici, nebo na vodní pumpě, tzn buď tento:

http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-t ... 3-dale%29/

Nebo tento:

http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-t ... -01-02%29/
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků