Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 28 srp 2013, 18:23

Dá se to zbastlit na obyč jack, ale jestli si dobře pamatuju, tak do origo konektoru šli 4 dráty, což nevím, jak by se do 3,5mm jacku nabastlilo.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 28 srp 2013, 22:09

Jj, jsou tam 4 dráty. Počítám že je to kostra, pravý a levý kanál sluchátek a mikrofon. Do toho jacku bych asi musel oželet stereo, nebo tam dát třeba starý pětipinový DIN konektor. Případně nějaký úplně jiný. Vzhledem k tomu, že za jednu sadu sluchátek chtějí litr, tak to ještě není aktuální. :)
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 29 srp 2013, 20:17

Tak 4 polovy jack se bezne dela. Stoji cca 20,-. Horsi je to s vodotesnosti, ten jsem nevidel. Jedine to treba zatavit do tavneho lepidla. Nebo konektor nekam schovat.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 30 srp 2013, 10:59

Aircombat:

Myslíš za litr origo sluchátka k X9?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 30 srp 2013, 12:16

Psal za jednu sadu, tak jsem to pochopi, jako že za 1ks, ale i tak jsem je jako komplet za 2000,- nenašel.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 31 srp 2013, 21:30

MilosVee, to není origoš, ale našel jsem u Henlajna tohle, což by asi šlo předělat. http://www.conrad.cz/sada-komunikatoru- ... 50.k932828
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 01 zář 2013, 17:01

Klucíí, mám otázku.
Dá se v domácích podmínkách vyčistit nějaký ten volnoběžný kanáleku škrící klapky a jak se k němu dostat?
Poslední dobou začíná startovat čím dál hůř studený a volnoběžné otáčky klesají za studena k 1000ot/min.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 01 zář 2013, 20:09

Dá,ale musí se rozebrat celý zadek plastů i nášlapy a prostřední plasty,podsedadlová vana musí ven a zadní část kostry co se dá odělat taky ven.Je to pakárna,ale jinak jsem se tam nedostal.Třeba zná i někdo jiný postup.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 01 zář 2013, 20:44

Hmm,to jsi me teda vubec nepotesil.To vypada na dlouhy zimni vecery.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 01 zář 2013, 21:11

Jj, jak říká Kamčák. a rozebrat ten zadek a podsedlovou vanu dostat ven, to je pakárna... :( Pokud se Ti to nechce dělat hned, prubni přidat volnoběhu na klapce. Stačí odšroubovat ty dvířka vedla vzpěry sedla a v tom nálitku je šroub Potřebuješ ořech Torx tuším č. 4, ale třeba tam nalákáš i malý Gola ořech. Já to měl nějak opačně. Za studena starty dobrý, ale za tepla jen s přidáním plynu. No a třeba na křižovatce když jsem pustil plyn, tak se to koulelo na cca 900ot. a zvuk to mělo jak Zetor Kulak. :D
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vikous » 01 zář 2013, 21:17

kamčák píše:Děkuji kouknu na to. A ještě jeden dotaz nevíte někdo jak se dá přepnout počítadlo kilometrů? Nějak jsem to přepnul na míle.

Pozdě, ale přece. (Dneska jsem na to narazil, při pokusu o resetování nápisu "OIL", v dílenské příručce):
S vypnutým zapalováním zmáčknout Trip a M dohromady, zapnout zapalování, držet obě tlačítka minimálně 3 sekundy, než se na displeji objeví SET.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 01 zář 2013, 21:32

Pozdě ale přeci :mrgreen: :mrgreen: .Moc děkuji zítra zkusím

MilosVee píše:Hmm,to jsi me teda vubec nepotesil.To vypada na dlouhy zimni vecery.

Na zimní večery to není,ale odpoledne tím zabiješ. Třeba když bude pršet :lol:

Prosím nezakládej dva a více příspěvků pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 zář 2013, 10:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 04 zář 2013, 10:23

Kluci šikovní, dělali jste někdo druhou 12V zásuvku v předu na navigaci? Kam jste ji umístili?
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 04 zář 2013, 10:59

co jsem tuším tady někde četl, tak 12 V do kastlíku vlevo, pak jen zapojíš GPS v kastlíku a kablík buď přivřeš, dvířka mají vůli, nebo ty dvířka nějak zlehka obrousit v rohu apod.
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod matheus » 04 zář 2013, 15:00

Nazdar,
Mam zasuvku umistenou vlevo od riditek s gumuvou zatkou, aby do ni neprselo. Nevadi pri zataceni ani otevirani malych dvirek nahore. A jsem zcela spokojen.
Uživatelský avatar
matheus

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 10 zář 2010, 14:36
Bydliště: Ohrobec, Praha-Západ
Skútr / moto: Piaggio X9 500, Honda Transalp 700
Tuning / úpravy: Variator, svícení dálkového společně s tlumenymi, radio a externi repro, diodove žárovky, vyšší plexi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron