Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 srp 2013, 08:10

Benzín v oleji jsem řešil na jaře, to už je o.k.
Asi to nebudu řešit a raději jezdit :mrgreen: :mrgreen:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 srp 2013, 02:17

..kucí, chci přehrát palivové mapy na Euro 3 (známý to problém) - nevíte, kdo na Moravě by to uměl...? (jezdit kvůli tomu do Prahy 300km se mi tedy nechce, musí to přece umět i jiné servisy, které naši značku zastupují, když je to běžný servisní úkon) - pár zastoupení jsem oslovil emailem, ale nikdo mi ještě neodpověděl.

...slyšel jsem, že snad v Olomouci. Je někdo, kdo má s nějakým servisem na Moravě zkušenosti, případně mi dal kontakt či by se mi optal...

Moc díky :wink:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 srp 2013, 08:31

To mk-tec: zkus to třeba tady

http://www.angelracing.cz/moto/obchod/u ... -vylepseni

http://repremoto.cz/tuning/

http://www.motogelnar.cz/servis.htm

http://www.tipmoto.com/moto-firmy/detai ... -moto.html 8)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 srp 2013, 09:57

V dmoto to neudělají? Když jsem tam kdysi volal, ta možnost byla. Jinak bych přehrání palivové mapy řešil až jako poslední. Docela by mě zajímalo, jak je možné, že skůtr najede 100 tis. km bez problémů a po prodeji u nás snad není jedinej, kterej nemá přehraný mapy.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 srp 2013, 10:11

...tak u nás pod nosem v MV Moto na to prý nemají velkou diagnostiku a prostě to neudělají...

...s tím dmoto jsem komunikoval, že prý to snad půjde, ale že to ještě pozjišťují a dají vědět - 14 dní se neozvali, tak nevím, přes týden tam znovu brnknu... jinak se budu muset vydat na ostravsko, uvidíme....

Každpádně Díky všem za cenné rady... :wink:

P.S. tak se mi ozvali ze Zlína - DV Moto a je to domluvený - akorát prý půjčili diagnostiku a budou ji mít zpět až za týden...no co už, hlavně že to dokážou, prý je toho poslední dobou víc...

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

10 srp 2013, 23:51

mk-tec píše:..kucí, chci přehrát palivové mapy na Euro 3 (známý to problém) - nevíte, kdo na Moravě by to uměl...? (jezdit kvůli tomu do Prahy 300km se mi tedy nechce, musí to přece umět i jiné servisy, které naši značku zastupují, když je to běžný servisní úkon) - pár zastoupení jsem oslovil emailem, ale nikdo mi ještě neodpověděl.

...slyšel jsem, že snad v Olomouci. Je někdo, kdo má s nějakým servisem na Moravě zkušenosti, případně mi dal kontakt či by se mi optal...

Moc díky :wink:

Proč chceš přehrát palivovou mapu?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 srp 2013, 10:49

...protože jsem už vyměnil termostat, odvzdušnil, chvíli (asi 3 měsíce) v poho, ale opět malinko přibývá a je to cítit. Termostat jsem znovu odzkoušel a funguje...teplota je v pořádku - takže mě nic jiného už nenapadá a když jsem si pročetl toto vlákno (a hlavně vlákno AA), spoustě lidí to pomohlo...

...a když na tebe koukám, ty už máš Evo, který má Euro 3 - já mám ještě ten starší motor

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 srp 2013, 13:15

V tom případě Ti už nezbývá nic jinýho, než tu mapu fakt přehrát :wink:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 srp 2013, 19:26

Benzín v oleji jsem řešil taky. Prodejce, u kterého jsem kupoval, možnost přehrát mapy neměl. Domluvil to v DV moto a já,bse těšil, bláhově se domnívaje, že to bude oázka 15 minut, jako psal někdo že to trvalo v Motoprestige v Praze. Nadšení mě přešlo asi po čtvrtém telefonátu, kdy se to pořád odsouvalo. Pověděli mi, že mapy nemají, že je musí někde poshánět a že ať to dovezu a oni budou bádat. ... Naštěstí vše nakonec pořešil termostat. Můj dojem z DV moto: nevíme co chcete, nevíme jestli to umíme, nevíme co to bude stát, ale mašinu na to máme. Držím palce a dej vědět, kdybych to někdy taky musel řešit.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 srp 2013, 19:54

Uvažuji nad koupí malossi multivar.Bude to mít ňáký efekt, nemá někdo zkušennost?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

11 srp 2013, 20:24

Bude a docela velký. Pekne zrychlení, jiný zvuk motoru z důvodu vyšších otáček, spotřeba o trochu větší. Po odjeti nějakých kilometru a zklidnění půjde zase spotřeba dolu z důvodu lepší efektivity motoru, tedy rychlejšího rozjezdu. Vřele doporučuji. Mám na něm najeto patnáct tisíc a stále jsem nic neměnil.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 srp 2013, 07:49

Nemáte někdo odkaz na opravení zrcátky, vylomený z té pevné části. Včera jsem ho v serpentinách "zahodil". Odřený nelakovaný plasty neřeším, ty by musel jít nový (to nemá smysl), lakovaný si amatérsky šplíchnu, ale za zrcátko těm zlodějům 4500,- nedám.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 srp 2013, 09:58

...a když jste už někdo přehrával ty mapy (někdo uvádí v Motoprestige za 15 minut hotovo) - mám dotaz:

- je potřeba sundávat předek, aby se dostalo k ř.j., nebo je někde konektor pro napojení ř.j., přes který to přehrajou...??? (...že bych jim to předchystal, ať je to fakt jen na chvíli)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 srp 2013, 10:24

Konektor diagnostiky je, alespoň u Eva, na levé straně pod deklem kudy se leze ke svíčce, Je to třípinový konektor typu SuperSeal, je jen tak na kabelu.
Na trubce která vede jakoby dopředu a nahoru je navařený kovový klip, kterým se ten konektor přichytí, aby se tam neplácal jen tak. Přidám mizerný obrázek, bo i ten vydá za 1000 slov (fotka je odstojeného fichtla, ale odstrojovat to opravdu není třeba):
konektor diagnostiky.JPG

Pro připojení tý diagnostiky potřeboval soudruh z MotoPrestige ještě přístup k baterce, takže si sundal zadní dekl s brzdovým světlem.

BTW: Měl jsem za to, že pre-Evo X9 nemají přemapovatelné mapy v ECU, tak prosím dej zprávu jak jsi dopadl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

12 srp 2013, 15:19

Oldik: Nekde jsem videl fotky jak ho nekdo opravoval. Nevypadalo to zrovna nejlip a hlavne se nedalo sklapet. Prave kvuli tomu sklapeni je ten uchyt pro sroub uvnitr docela pofiderni. Ja jsem prave kvuli tomu sklapeni, ktere potrebuji do garaze, nakonec koupil nove. Stejne jak jsem ho ulomil, tak jsem pak tu jeho zakladnu o dobre 2 cm ubrousil. A dosochavat se mi to uz vubec nechtelo. Kupoval jsem ho v Motoprestige za nejake 3000,-. Je to cca 3 roky. Ryhy na nelakovanych plastech se daji docela dobre rozehnat smirkem. Po prejeti voskem a lestenkou to neni skoro videt. Jinak spodni vana je cca 600,-.
Odeslat odpověď