Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
31 črc 2013, 21:35
Tak mě dnes dojel termostat. Vyměnil jsem ho, nadráždil Chrochťu a teplota šla vzorně nahoru. Dva dílky před červeným sepla sahara a nic se neděje. Chadič je studený. Odvzdušňbovák vedle klapky je nějaký nachlazený a nejde povolit, tak jsem povolil objímku hadice a nechal to vybublat tama. Opět studený chladič. Povolil jsem domek termostatu aby tam nebyl luft, pořád stejný. Tak jsem to znovu vypustil a termostat zkusil v kastrolku na sporáku. Otevírá jak by měl... Poradíte někdo?
31 črc 2013, 21:40
Je tam furt někde vzduch. Já jsem odvzdušňoval za pomocí odvzdušňováku několik minut. Nejde to tak rychle jak by se mohlo zdát, že by to jít mělo.
31 črc 2013, 21:48
Kamčák něco psal, že tam jsou odvzdušňováky dva. Jeden je jako odvzdušňovák na brzdách a druhý prý nějaká plastová zátka. Musím sundat i plast pod sedlem, abych se k němu dostal? Čuměl jsem do toho bokem jak somrák do popelnice, ale našel jsem jen ten jeden
31 črc 2013, 21:59
Člověče to nevím. Mě se to podařilo tím co vypadá jako na brzdách.
31 črc 2013, 22:05
Už jsem našel ve full manuálu jak by měl tren druhý vypadat. To bude zas hledání. Někdy si říkám,aby ty kluky italský konstruktérský smrtka kostěným chvostíkem trtkala.
31 črc 2013, 22:16
Když si to říkáš jenom někdy tak to jde, já si říkám vždycky a proto už to raději svěřuji zkušeným mechanikům, jelikož oni se s tím tolik netrápí
31 črc 2013, 22:19
Nj, když mě to baví. Zejména když se daří.
01 srp 2013, 11:04
Ahoj Petře.Jsou tam dva odvzdušňováky a jsou kousek vedle sebe jeden je nad klapkou a druhý v pravo po směru jízdy.Ale pro lepší přístup je jednodušší když sundáš i ten podsedadloý kaslík.Je to pakárna,ale líp se tam dostaneš.
01 srp 2013, 18:18
Pánové,jak jsou zapojeny dráty pro hlavní stojan vedle baterky?Jde tam červený a černý ,což je +a -,pak dva šedé a jeden žlutý.Je tam asi nějaká kostka nebo velký konektor,nevím,mě to tam chybí.Jak je tam máte originál zapojené?Nebo nemá někdo na prodej tu elektro kostku?Díky
01 srp 2013, 21:33
Chrochťa.jpg
Tak kluci, právě jsem se vrýtil z garáže. Josko, odzvdušňováky jsem našel. Blbé je, že ten, co je na výstupu z válce se protáčí. Protíáčí se ten kovový vlis, co je v něm odzvdušňovák našroubovaný. Celý ten kus jsem vyšrouboval a ozvdušňovák provrtal. To něj jsem vyříznul závit a dal šroub jako provizorku. Další zrada je, že gumový O kroužek co je pod ním je o kus větší než byl. Zhruba něco, jako to dělá ten, co je pod vypouštěcím šroubem oleje. Garáž mám zaskládanou plastama, v rohu stojí kýbl šroubků a já přemýšlím, že další moje moto bude asi naháč
Mimochodem, ještě ke gumám. Mám napsáno v TP ve zvláštních poznámkách (dík Oldíku), že při použití příslušenství motokufr je povolena guma 150/70/14.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
02 srp 2013, 07:39
Brďo, máš to slušně rozložený.
Chlapci skůtrařský, řešili jste někdy O kroužek na plastovým špuntu v přední vidlici nebo jak řešil prolínání oleje z tohoto místa? Po odborně provedené kompletní repasi mi po cca 1500 km začal prolínat olej. Dneska rozhodím, ale nikde jsem nenašel co je to za o kroužky, takže budu muset něco zkusmo kupit.
02 srp 2013, 07:45
Nj Oldiku, jinak bych ten kus s odvzdušňovákem ven nevypreparoval. Uvolnit to zadní lešení, aby šel nadzvednout podsedlový plast byla pěkná púarárna, ale snad to bude k něčemu dobrý.
Tak Chrochťa už jede. To odzvdušnění je fakt porod. Teplota se drží kousíček nad půlkou jak pribitá, což jsem předtím dosahoval jen při stání na křižovatce. Akorát mě udivilo, jak se zvedla teplota v kufru pod sedlem
03 srp 2013, 11:47
Přední tlumič snad vyřešen. Nad těsnícím O-kroužkem plastového špuntu byla na trubce hromada rzi. Vůbec je to v servisu zřejmě nijak neinteresovalo a po repasi to narvali zpět. Tím, že o-kroužek nenašel tu stejnou polohu, ve které byl rzí obalen, propouštěl. Rozhodil jsem oba tlumiče a u obou rezavý jak liška. Odsmirkoval jsem to, opucoval odrezovačem, kolem o-kroužku jsem do zářezu špuntu namačkal vazelinu A0 a zpět jsem to už dostal "pouhým" tlakem ukazováčku. Mají to pěkně blbě vyřešené, protože jakákoli voda nateče štěrbinou mezi špuntem a trubkou až k těsnícímu o-kroužku a tam pomalu, velmi pomalu vysychá. Nakonec jsem štěrbinu mezi špuntem a trubkou natlačil prstem opět vazelinou, aby nedocházelo k zatékání vody. Při rozborce jsem musel špunt poklepat kladivem a po vyjmutí fixačního drátu ten špunt nechtěl přes tu rez vůbec ven. Skákal jsem na jednom tlumiči asi 30x, než to vylítlo.
04 srp 2013, 15:52
Neřešil jste někdo olej ve vzduchovým filtru?
05 srp 2013, 07:33
Jo, měl jsem to taky. Chvistá to tam asi, když je ho v motoru moc. Nepříbývá Ti ho? Nedostává se Ti taky benzín do oleje?
Teplota v kufru se prudce snížila, když jsem dal zpátky víčko otvoru nad klapkou.
Najeto prvních 200 km na gumě
http://www.pneumoto.cz/continental-150- ... t-461.html zatím velká spokojenost.Zmírnilo se poměrně o hodně vlnění při přejíždění podélných nerovností a baťůžek si pochvaluje, že to přes díry méně drncá.