To Aircombat:
Do válečků nic cpát nemusíš, mám jednodušší fígl, který je snadno upravitelný do původního stavu. Stačí prostě vyndat podložku, která se nachází mezi řemenicemi variátoru a dát jí na osu jako druhou v pořadí od karteru.
Složení od matky variátoru: matka, dvě podložky, vnější polořemenice,vnitřní polořemenice, válečky, zadní miska,
položkaz z prostoru mezi řemenicema, podložka která vymezuje prostor od ložiska v karteru od válečku na kterým se pohybuje zadní polořemenice s válečky a miskou.
Já jsem to tak měl už z IT, kde zřejmě italský Luigy jezdil sólo, delší štreky a vyšší rychlostí do práce a zpět
Jo abych nezapoměl, má to nevýhodu v tom, že motor točí výrazně méně (cca o1500-1800 ot./min) a třeba rozjezdy ve dvou do kopce byly vysloveně trápení motoru