Podle toho co jsem vykoukal z italskej stránek a z osobní zkušenosti je první model X9 500 karbec, má předek bez prolisů a blinkry v kapotě, plexi v kapotě a obyč zrcátka a sklíčka jsou v barvě, nejsou čirý. Pak je X9 500 SL, což je to samý, ale je to stříkačka a má jinej výfuk, než EVO, tmavej plastovej kryt varia. Pak je X9 500 EVO, což jsou blinkry v zrcátkách, prolisy na přední kapotě a jsou tam dírý po blinkrech zadělaný záslepkama, čirý sklíčka světel, jiný přední lampy, plexi je na šroubech na držáku, jiný přední brzdy, jiná vidle, stříbrnej kryt varia a je to stříkačka a k tomu se dělá jestě verze X9 500 EVO ABS, každej ví, co má tenhle model navíc
. Některé věci se u toho "mezimodelu" SL vyskytovaly z obou verzí, jako je třeba uchycení plexi, kde jedou je v kapotě a jednou je už na šroubech.
PS: nepovažuju se na odborníka