Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 09 pro 2010, 18:24

Tak jestli je v tom rozdíl v motorech nevím. Jel sem jak na starším, tak samo na tom novějším, když ho mám a myslím si, že to bude výkonově opravdu na stejný úrovni. :roll: Jinak samo rozhodnutí co si koupit jestli Atlantic, nebo X9 je samo na tobě. Vidíš, mě se zrovna X9ka líbí víc než Atlantic, teda ten novější model X9, když rozebírám pouze vzhled, ale každýmu se líbí něco jinýho, to je jasný. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod krizik1 » 09 pro 2010, 19:52

Sice jako nadšený majitel bych měl napsat Atlantic forever , ale objem je objem .
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod tood » 10 pro 2010, 00:21

Nechci tady plácat nasmysly, ale myslím, že ten starší není stříkačka, ale karbec.
Dříve: Hyusung SF50 Prima, Derbi Boulevard 125
Uživatelský avatar
tood

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 107
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 10 pro 2010, 07:53

Tak bohužel plácáš, ale možná i neplácáš, páč kraken měl tu starší a já se ho ptal, byla to stříkačka. Možná to hodně dřív i u starý verze byl karbec, ale pak i do té staré verze prdli stříkačku a později už do nového modelu samo dali stříkačku taky 8)
Tipuju, že toto je nejspíš možnost, kde ještě není stříkačka, teda aspoň mi to přijde, páč tam na zadním rohu nějak nevidím to i.e., což starší stříkačka napsáno na zadním rohu má:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/piagg ... 00-sl.html
No a tohle je taky starý model X9ky, ale tam už to i.e. je, takže tam už stříkačka je:
http://www.tipmoto.com/motorky/piaggio/ ... v-i-e.html

Jak už sem tu psal, že sem někde viděl jak nabízejí starý model s rokem 2004, což je nemožný, když se v roce 2004 už nevyráběl, tak sem to právě teď našel :roll:
http://www.motoplaneta.cz/i-24115-piagg ... v-i-e.html
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod Rejdik1 » 10 pro 2010, 09:25

No ten kousek co o něj mám zájem je r.v. 2002 11 měsíc a je to X9 500 i.e , z toho jsem usuzoval, že ten motor nebude takovej rozdíl jako se dával od r.v. 2003 , určitě je to stříkačka.
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 10 pro 2010, 09:37

Jo tak to je přesně ročník X9ky, kterou měl i kraken, takže to je stříkačka a já na ní jel a fakt bych řekl, že výkonově sou na stejný úrovni jako ten novější model co mám já. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod Rejdik1 » 10 pro 2010, 19:21

ted jsem koukal, ze ma oznaceni X9 500 SL i.e. co znamená SL?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 15 pro 2010, 16:34

Tak tohle já taky nevím. :roll: Uvidíme, třeba se vyjádří nějaký odborník. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod wochomurka » 15 pro 2010, 17:20

Podle toho co jsem vykoukal z italskej stránek a z osobní zkušenosti je první model X9 500 karbec, má předek bez prolisů a blinkry v kapotě, plexi v kapotě a obyč zrcátka a sklíčka jsou v barvě, nejsou čirý. Pak je X9 500 SL, což je to samý, ale je to stříkačka a má jinej výfuk, než EVO, tmavej plastovej kryt varia. Pak je X9 500 EVO, což jsou blinkry v zrcátkách, prolisy na přední kapotě a jsou tam dírý po blinkrech zadělaný záslepkama, čirý sklíčka světel, jiný přední lampy, plexi je na šroubech na držáku, jiný přední brzdy, jiná vidle, stříbrnej kryt varia a je to stříkačka a k tomu se dělá jestě verze X9 500 EVO ABS, každej ví, co má tenhle model navíc :) . Některé věci se u toho "mezimodelu" SL vyskytovaly z obou verzí, jako je třeba uchycení plexi, kde jedou je v kapotě a jednou je už na šroubech.
PS: nepovažuju se na odborníka :wink:
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod joko » 22 pro 2010, 10:09

PRVNI X9 500 BYLA STŘIKAČKA TAKY :!: :!: :!: :!: sL JE DRUH VYBAVI :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod Rejdik1 » 22 pro 2010, 10:43

hmmm takze vim, ze zas nic nevim :D :D ale asi to tak bude, ze SL je druh vybavy, ktera se delala od urciteho r.v.
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod Jouda » 22 pro 2010, 16:12

Motory Piaggio Master (mj 500cc) byly vždy pouze stříkačky. Jinak servisní manuál k "verzi SL" je např. tady http://www.scootermanuals.us/manuals/500SL/UK_CHASS.PDF ale není tam nic neobvyklého, je to skutečně jen obchodní označení na určitých trzích.
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod wochomurka » 23 pro 2010, 23:41

Tak tu stříkačku jsem si spletl s 250ccm motorem. Díky za opravu.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod kamčák » 10 led 2011, 18:48

Zdravím panové.Prosím vás jak je nejlepší změřit motorový olej? Když je skútr na hlavním stojanu a zadní kolo nazemi a přední ve vzduchu nebo opačně,když je přední kolo na zemi a zadní ve vzduchu? Nebo máte nějaké jiné zkušenosti? Děkuji
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod horrabin » 10 led 2011, 20:05

Myslim, ze to na to nema vliv nebo prakticky neznatelny. Preklopeni predni, zadni kolo, dela na prednim kole myslim cca 5cm. Ostatne, kdyby to vadilo, tak by to v manualu urcite zminili. Ja merim, tak jak sam stoji samotizi, tedy na prednim. I kdyz je pravda, ze kdyz je kufr plny, tak stoji na zadnim. Nejjednodussi je udelat pokus, tak to zkus.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků