tood: To bylo za chvilku hotový, zas tak strašný to nebylo se k těm šroubkům dostat
Je jich tam šest + 2 ozubené, které se povolují rukou, ale fakt nedostupnej šroubek pouze jeden a jak říkám, dá se s tím pohrát. No a sundat kvůli tomu levej lakovanej plast by nepomohlo vůbec v ničem, páč to krycí víko vzduchovýho filtru je níž než ten lak. plast, takže ho sundat je naprostá zbytečnost, páč u toho vůbec nepřekáží.
No a ještě k tomu by to např. u mě nebylo vůbec jednodušší, páč k tomu abych sundal boční lakovaný plast, musím sundat nejdřív nosič
No ten olej mi měnil MikyMiky v Neuměřicích, ale byl sem u toho. Nepamatuju si z hlavy kolik sem tam toho dával. Myslím si, myslím ne že vím, že to bylo 268ml +- 2 podle manuálu. Teď sem u PC v mé bývalé práci, takže tu nemám ten manuál uloženej. Bohužel ho mám v oblíbených na novém místě.
Jen mám dojem, že to tam v garáži u Mikyho stále visí na štítku napravo nad stolkem, tak bys mu mohl zavolat.
10.3. edit:Tak mám opět dotaz. Měníte si u X9 sami válečky a řemen, nebo to i na takovou prkotinu snad dáváte do servisu? Zajímalo by mě totiž jakým způsobem povolujete variátor.
Abych upřesnil proč se tak blbě vyptávám, zkusil jsem ho povolit tak, že mi táta vyrobil tohle:
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-v ... aggio-500/Z trubky atd... věřte mi, že se mu to věrně povedlo, jenže varec se stejně nepodařilo povolit, páč je dotáhnutý takovým způsobem, že ty malý výčnělky, co se zasouvají ke středu varce, aby ho zablokovaly, se prostě ulámaly.
Takže jeho snaha vyrobit mi něco co nestojí 760kč byla bohužel k ničemu.
MikyMiky mi říká, že to povoluje takovým tím hydraulický šroubovákem, nebo jak se to jmenuje, tak za ním pojedu, ale stejně mě to zajímá, protože si to do budoucna chci vyměnit sám.
To máte všichni doma ty hydraulický šroubováky, nebo na to máte nějaký jiný náčiní?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 10:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou