Tak pánové. Dnes jsem v 8 hod zalezl do garáže a udělal rozbotku a zborku své X9. Zadní plasty,spodní plast, celej předek mimo palubovky a tunelu s nádrží.
Ptáte se proč ? Vyměna svíčky a výměna vzduch.fitru bez rozebrání zadku a levého boku nejde. Na svíčce není vidět po 10000km nic moc vidět, za to filtr byl černej jak prase. Pak jsem se pustil do hydr.stojanu, odpojil jsem ho a celkem bez problému jde ven. Celé to drží na oku pístnice M10 šroubem, opět ale musím říci, že bez demontáže spodku to není možné. Na doplnění oleje jsou možné dva šrouby jeden je vedle pístu M4 s měděnou podložkou a druhy M4 je na tělese zubového čerpadla(ale z tohoto místa mi olej valil ven)kolmo na pístnici. Nakonec jsem doplnil asi tři injekční stříkačky 20ml tím prvním šroubem. Ještě jsem zapoměl dodat, že jsem skutr měl na hlavním stojanu postavenej, takže pístnice byla vyjetá. Dale jsem konečně opravil unik chladící kapaliny, teklo to přes sponu u spodního vývodu chladiče. Originál spony jsou lisované a asi moc nedržela. Vyměněno za šroubovací a asi bude klid. Nejvíc mě potrápil reproduktor od radia umístěný pod přední kapotáží zhruba pod odkládacím prostorem pod řidítky. Pravděpodobně to byl kutilský výtvor předešlého majitele a moc se mu to nepovedlo. Protože netuším jak to vypadá originál, tak jsem zase kutil já. No snad líp . Závěrem jsem si udělal radost a dal jsem do předních světel modré H7 supr to svítí. Následovala montáž všeho demontovaného a světe div se, žádnej šroub mi nezbyl a ještě jsem jich pár musel doplnit.
Vše svítí, stojan funguje a motor vrčí, tak snad jen to počasí
Zdar