Tak jsem provedl zmíněné odlehčení, odebrání bordelplastu.
1) pokud ten bordelplast tam je, nejde rozhodně sundat dekl varecu
2) bordelplast je chycen tak, že bez totálního odplastování není možnost se dostat ke šroubům, které ho drží
3) jeho význam je s ohledem na nutnost odplastování sporný. Nepřijde mi jeho přítomnost až tak podstatná
- ze strany od svodu výfuku je plast pokryt stříbrnou teploizolační fólií a je tvarován tak, že vytvoří oddělenou dutinu, kde se točí vzduch nasátý otvorem v plastu pod nohami
S ohledem na zjednodušení přístupu jsem ho natrvalo demontoval. Kryt varecu jde sice docela těžko sundat, ale jde to. Hlavně to chce grif na nandání zpátky. Vše je bez problémů přístupné a jediné co je třeba pro otevření varecu je ten nebarvený podélný boční plast.
Od uvolnění řídítek klíčkem mi trvalo kompletní odplastování a opětovné osazení až po zacvaknutí sedanu 45min vcelku v pohodě.
Do prostoru varecu (k řemeni) se dá po odebrání bordelplastu dostat do 5-ti minut, ale to je už skoro tempo F1 (od kompletně složené motorky).
Skůtr jsem kupoval ve scootland. Už při koupi byl přerušen kabel od cívek a nefungovalo dobíjení (opraveno).
Vcelku až na přední gumu a vzduchový filtr (to bylo psáno jako nové a prd), co bylo inzerováno, to platilo.
- nový olej, olejový filtr, řemen, spojka (buben i pakny - nebo použito z velmi málo jetého stroje), zadní guma, vše funguje
Akorát jsem omakem zjistil nerovnosti na miskách varecu cca v rozsahu 1/3 délky od středu.
S ohledem na styl jízdy (mimo město) mám toto řešit?
Když bych to měl řešit - zkusit sehnat šikovnýho nástrojáře a na soustruhu to nechat sjet, nebo koupit nové?
Ještě dotaz na poskládání podložek na spojce. V manuálu je to tak, že se v tom ani za mák nevyznám.
Já jsem to rozmontovával v tomto pořadí.
matice - velká podložka, malá podložka, ložisko v deklu, distanční podložka, spojkový zvon.
b.JPG
a.JPG
f.JPG
d.JPG
e.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.