Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 18 lis 2011, 14:02

Já sem potřeboval ten šroubovák co mají v pneuservisech na povolení kol :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod kamčák » 18 lis 2011, 14:37

Já to povolil taky elektrickým utahovákem.A koukni jestli tam nemáš zajištěnou matku já ji měl
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod oldik » 18 lis 2011, 14:57

Vnitřek šestihran, vnější matka a přes oba máznutá barva, asi pro kontrolu utažení nebo co. Žádná kontramatka, nic takovýho. Jestli to někdo zapaplal nějakým loctitem nevím, proto mě napadlo to zahřátí.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod sokol » 20 lis 2011, 18:04

Ahoj nevite nekdo jak smazat servis oleje na piaggou x9 500???? nemuzu to nekde vycist muj mail jenista.jan@seznam.cz
sokol

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2010, 09:27
Skútr / moto: x9
Tuning / úpravy: NO

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod kamčák » 20 lis 2011, 18:18

Když sudáš plast který je nad předním světlem tak by jsi tam měl mít resetovací tlačítko.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod oldik » 20 lis 2011, 18:21

Musíš shodit i zrcátka. Pak dáš celý plast dolů. Až budeš vědět, kde ten cuplík je (vlevo nahoře) tak pouze po povolení půjde stisknout nějakým forrichtungem. Já ho taky sundávat nebudu, pouze povolím 3 šrouby, vyhnu a pomačkám.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod ERka5 » 21 lis 2011, 09:31

Nevím jak vám ale mě to "pomačkání" dalo docela zabrat, povedlo se mi to resetovat tak asi na desátý pokus :lol: takže bez sundání plastů si to neumím představit...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod bouska.t » 21 lis 2011, 12:23

to jseš na to dobře já jsem stim laboroval minimálně půl hodiny a to jsme byli dva :D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod sokol » 21 lis 2011, 15:05

jsem asi jelito... borci nemuze mi to nekdo vyfotit na moto jak to vypada..... hledam jak blbec a nic.... diky moc by mi to pomohlo..... :cry:
sokol

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2010, 09:27
Skútr / moto: x9
Tuning / úpravy: NO

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod bouska.t » 21 lis 2011, 16:21

když odděláš ten plast mezi světlama tak v levo velde té praboly je mali tlačítko s nápisem RES vypadá asi jako tlačítko na startování nebo klakson...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod oldik » 21 lis 2011, 19:44

http://www.pirmil.info/scoot/ssi/photo- ... al-3.shtml
U eva je nahoře vlevo (z pohledu zepředu). Na fotkách je označeno R.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod bouska.t » 21 lis 2011, 20:22

ještě mně napadlo já jsem někde viděl že to mněl někdo v té přihrádce kde se otevírá nádrž, nad pojistkama v levo nahoře
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod oldik » 21 lis 2011, 20:59

Však ten v tom odkaze to má předělaný. Já to nechám tak. Zase tak často do toho nelezu. S ohledem na to, že aby ses ke kotrole varecu atd. dopracoval je třeba téměř kompletní odstrojení vč. středového tunelu, je nějakej cuplík pod předním plastem úplná prkotina.
Akorát od maníka opicnu ty poutací gumy do boxu pod řidítkama, je to dobrá vychytávka.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod KYBLOS » 22 lis 2011, 07:03

No vzhledem k tomu, že mám taky 500 Evo, tak nějak nechápu proč musíš sundavat kvůli kontrole varce středový tunel, nebo co, páč já ne. :shock: Vyndavám ten šedej plast nad motorem viz. foto:
http://kyblos.rajce.idnes.cz/10.5.10_Na ... to_012.jpg
Je špinavej no. Jel sem do Dachau a nebylo zrovna hezky :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

Příspěvekod oldik » 22 lis 2011, 08:10

Abych se dostal k variátoru a řemenu, nejsem schopen sundat ten stříbrnej krycí plast, protože mi v přední části před sáním vzduchu do varece brání vyndání kus plastu na 2 šroubech, kterej jakoby vytváří dutinu na sání vzduchu přes to sítko. Kdybych ten kus plastu vyhodil ven, tak by to asi šlo. Laboroval jsem s tím docela dlouho a nebylo to možný oddělat bez oddeklování. Prostě ten kus nelakovanýho bočního plastu (stupadlo pod nohy) musel jít pryč a ten jinak nevytáhneš, protože je do něj zacvaknutej ten středovej tunel.
On ten plast před sáním mají až ty nový motory, asi protože je to sání otočení dopředu (kromě nexuse 500, ten to má dozadu).
Ten plast, co mi brání to všechno demontovat je pod číslem dílu 620876 - Protezione. Kdyby tam nebyl, asi je po problému. Nicméně jsem si to měřil a komplet odstrojení (pokud není instalován nosič) k tomu, abych byl pohodlně u variátoru je cca 30 minut v klidu, nastrojení o chlup víc. (pořadí je - zadní dekl nad zámkem sedadla, dekl s brzdovým světlem, plastová pr.... (ten nelakovanej pás), boční nelakovaný plast, sedadlo, madlo, boční lakovaný plast, středový tunel, guma pod nohy, komplet nelakovaný plast (co je pod nohama), pak konečně ten vnitřní bordeldekl a mám to jako na talíři).
Pokud tam ten vnitřní bordeldekl máš a i tak ti jde bok ramene na varecu sundat, prosím o fígl, popř. malé videjko, neb nechápu jaký grif používáš.
Pokud ten bordel dekl máš demontovanej (a ani o tom nevíš) a lze to vcelku bez problémů de šáhnutí do všech plastů oddeklovat až na řemen, asi bych ho nakonec taky hodil ven. Zase tolik prachu tady není jak v itálii. A navíc po 5000km měním za novej filtr (ty 300,- neřeším, když ten airbox bude už rozdělanej.

Díky, zřejmě mi dost pomůžeš :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:24, celkově upraveno 1
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron