Abych se dostal k variátoru a řemenu, nejsem schopen sundat ten stříbrnej krycí plast, protože mi v přední části před sáním vzduchu do varece brání vyndání kus plastu na 2 šroubech, kterej jakoby vytváří dutinu na sání vzduchu přes to sítko. Kdybych ten kus plastu vyhodil ven, tak by to asi šlo. Laboroval jsem s tím docela dlouho a nebylo to možný oddělat bez oddeklování. Prostě ten kus nelakovanýho bočního plastu (stupadlo pod nohy) musel jít pryč a ten jinak nevytáhneš, protože je do něj zacvaknutej ten středovej tunel.
On ten plast před sáním mají až ty nový motory, asi protože je to sání otočení dopředu (kromě nexuse 500, ten to má dozadu).
Ten plast, co mi brání to všechno demontovat je pod číslem dílu 620876 - Protezione. Kdyby tam nebyl, asi je po problému. Nicméně jsem si to měřil a komplet odstrojení (pokud není instalován nosič) k tomu, abych byl pohodlně u variátoru je cca 30 minut v klidu, nastrojení o chlup víc. (pořadí je - zadní dekl nad zámkem sedadla, dekl s brzdovým světlem, plastová pr.... (ten nelakovanej pás), boční nelakovaný plast, sedadlo, madlo, boční lakovaný plast, středový tunel, guma pod nohy, komplet nelakovaný plast (co je pod nohama), pak konečně ten vnitřní bordeldekl a mám to jako na talíři).
Pokud tam ten vnitřní bordeldekl máš a i tak ti jde bok ramene na varecu sundat, prosím o fígl, popř. malé videjko, neb nechápu jaký grif používáš.
Pokud ten bordel dekl máš demontovanej (a ani o tom nevíš) a lze to vcelku bez problémů de šáhnutí do všech plastů oddeklovat až na řemen, asi bych ho nakonec taky hodil ven. Zase tolik prachu tady není jak v itálii. A navíc po 5000km měním za novej filtr (ty 300,- neřeším, když ten airbox bude už rozdělanej.
Díky, zřejmě mi dost pomůžeš