Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 čer 2011, 20:07
Našel jsem CZ manuál pro 250ku a píší tam opravdu na rovině na boční stojan a měří se z plně utažené pozice měrky
06 čer 2011, 22:30
no já bych tomu nevěřil je to podle mě blbost neznamená že to je česky napsaný že to je pravda kdoví jakej
technickej talent to překládal,
ted jsem se koukal do WORSHOP MANUALU pro 250 EVO a je tam uvedené množství oleje 1.3 litru a toho bych se držel
nalil bych tam to co tam má být a pak už je jdnoduchý si to ověřit jak se to má měřit
a je tam taky uvedeno že se měři na centrálním stojanu tak si vyberte
pokud chceš upnu někam ten WORSHOP myslím že už jsem to někam dával ale už si nevzpomenu kam
tady je to upnutý
[url][url]http://share-rapid.cz/stahuj/2351385/22561636-piaggio-x9-250evo-workshop-manual.pdf[/url][/url]
ještě naviguju hledej na stránce 39-40
06 čer 2011, 23:37
No mně se to taky nezdá. Já měřím na centrálním stojanu a s nezašroubovanou měrkou.
07 čer 2011, 07:05
Už sem to tady minimálně jednou psal...
Není nad vlastní zkušenost. Každý manuál píše něco jiného, v jednom jsem našel, že se to má měřit na bočním, v druhém na centrálním stojánku, takže se v tom nevyznám..
Na motoru je napsáno 1000ccm to sem tam nalil a je to přesně k horní rysce zašroubované měrky na centrálním stojanu a tím je to pro mě vyřešený...
Z motoru sem vylil cca 1,3 litru starého oleje, který lítal do sání jakmile sem za to pořádně potáhl, takže asi byla někde chyba, od výměny byl pokoj.
Toliko moje zkušenost
07 čer 2011, 07:08
This operation must be carried out with the engine cold and following the procedure below:
1. Place the vehicle on its centre stand and on flat ground.
2. Undo cap/dipstick "A", dry it off with a clean cloth and replace it, .screwing down completely
Remove the cap/dipstick again and check that the level is between the min and max. marks; top
up if necessary.
The MAX level mark indicates a quantity of around 1300 cc of engine oil. If the check is carried out after
the vehicle has been used, and therefore with a hot engine, the level line will be lower; in order to carry
out a correct check, wait at least 10 minutes after the engine has been stopped so as to get the correct
level.
hod si to do překladače je tam se zašroubovnou měrkou
jinak mám tu samou skušenost jako ERka5
07 čer 2011, 08:23
Děkuju všem za rady, taky se mi to nezdálo
26 črc 2011, 20:58
Ahojky lidi mam X9 500 2002 a dnes jsem zjistil, ze mam benzin v oleji... pomuze jen ten termostat vymena nebo to chce i prehrat ty mapy v RJ? kde mi to udelaji a za kolik?? dik
24 srp 2011, 21:45
Ahoj mam problem mam pio a stava se mi ze prijdu k motu a mam olejovou nadrz plnou,,,,, natece mi tam beno z nadrze,,,, byl jsem odkazan na spatny strik tak jsem koupil za 3000 novy a po 200km ta sama zavada nemate nekdo zkusenost?????
25 srp 2011, 07:13
Ten starej střik si schovej, protože mu nic není. Vyhodil jsi tři tisíce. Benzín v oleji je běžnou závadou těchto motorů. Je potřeba nový termostat a přemapování motoru. Pokud chceš vědět více, volej na telefon v profilu. Čau.
25 srp 2011, 07:29
Že je plná olejová nádrž poznám pouze podle měrky? nebo je ještě nějaký jiný indikátor toho, že je benzín v oleji.
25 srp 2011, 07:35
Čuchni
25 srp 2011, 07:53
Čuchnu
Mě šlo o to, jestli se to neprojeví na jízdě, výfuku, nějaké kontrolce apod. Jinak odpoledně očuchám.
edit:
tak jsem čuchal. Oleje množství jak má být, vůně taková lehce benzínová, ale nic zásadního a jede jak z praku. Přehrání palivové mapy dělají u nás v Brně v D moto, nestojí to mnoho. Dotaz, zda to mám nechat preventivně udělat nebo to řešit kdyby se mi náhodou tato závada taky někdy projevila. Finanční výdaj v tomto nepočítejme, ten není nijak dramatický.
26 srp 2011, 14:49
...taky by mě to zajímalo, jak se motor projeví po nahrátí novějších map Euro 3. Co jsem pročítal témata, tak ve většině případů se o tom zmiňují Atlanťáci, ale nikdo nepíše, zda se to projevilo a jak (pružnost, spotřeba apod...), jen že to mají vyřešeno. Taky jsem měl ten problém s termostatem - pořád ne a ne zahřát, jelo to jak z praku, ale ta spotřeba
(i přes 6 l). Po výměně termostatu jezdím okolo 4 litrů a to jezdím i s batůžkem na výlety a ne zrovna po rovinkách...
Takže Atlanťáci, postřehy a zkušenosti sem !!! (nebo třeba k vašemu stroji, když máme ty stejný motory)
27 srp 2011, 10:20
čau..tak např mě se to projevilo tak že skutřik čas od času stratil výkon:-(prostě netáhl a nechtěl jet....
16 zář 2011, 14:26
Mám sice Beverly 500, ale motory jsou snad stejné a třeba se vám to také stalo....
Zdravím, na mém skůtru Beverly 500, r.v. 2004 se vyskytl problém s únikem oleje z malého kanálku na bloku motoru na pravé straně za vodní pumpou hned nad olejovým filtrem, viz. foto.
Při nastarovaném motoru se z toho malého kanálku řine olej. Nemáte náhodou někdo zkušenost s touto závadou???
Předem dík za pomoc či Vaše názory
piaggio_1.jpg
piaggio_2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.