Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

16 kvě 2011, 21:46

tak skutr pohromade slozen, budiky opravene, plasty po nastriku, hydr. stojan opraven, jen jedinej hacek, po nastartovani sviti alarm .. co to muze byt?

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

16 kvě 2011, 22:16

Alarm souvisí s hydr. stojanem. Vyčisti čidla u toho stojanu. Měl jsem ten samý problém.

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

16 kvě 2011, 22:21

jo jenze jelikoz mi odesla elektronika stojanu, tak jsem to podle navodu zde vykratil, aby stojan chodil. tim padem jsou nefunkcni cidla a je mozne ze proto sviti alarm?

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

16 kvě 2011, 22:37

Může to souviset. Já jsem měl kdysi taky stojan propojen na tvrdo, tak poblikával alarm. Pak jsem koupil čidlo a bylo to stejné. Zbývalo pročistit všechny kontakty a je klid. Když jsem to nechal napojit v Moto Prestige na diagnostiku, tak to nic nenašlo. :?

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

17 kvě 2011, 20:34

tak alarm uz nesviti, ale vyskytl se jiny problemek, nechodi tachometr. ostatni budiky ukazujou, ale tacho mlci..

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

17 kvě 2011, 20:37

Zkontroluj náhon na předním kole. Když jsem měnil pneu, tak po sestavení taky tacho nechodilo. Takže znovu dolu, sestavit a nasadit. Pak už to šlapalo :)

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

17 kvě 2011, 20:41

hned zitra to zkusim, i kdyz jsem pri zimni udrzbe kolo dole vubec nemel..

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

17 kvě 2011, 21:14

Tak potom zkontrolovat vedení náhonu, od kola až k palubce. Případně něco mohlo odejít přímo v přístrojích.

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

18 kvě 2011, 06:49

rozlámanej snímač rychlosti v předním kole. Je tam magnetický kroužek a na něm dvě packy, ty se ulomí a přestane se otáčet... Zkus rozdělat přední kolo a kouknout na to, já se měřil kdeco a vše vycházelo OK a nakonec sem skončil taky u tohodle bazmeku. Opravil sem ho pomocí kvalitního epoxidového lepidla. Jinak stojí litr...

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

18 kvě 2011, 20:43

Ach o, nejak mne pronasledujou problemy, dnes jsem jel udelat technickou a po ceste mi najednou samy zacaly blikat varovne blinkry. Neslo to jakkoliv vypnout. od te doby uz jdou porad, zkousel jsem odpojit baterii, nic, vyndal jsem pal. pc, prostrikal kontakty a nic. Nemel nekdo podobny problem?

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

19 kvě 2011, 06:33

Odpojil si přepínač jestli není v háji? Je tam nějaké relé přerušovač nebo pod? Já se se touhle částí zatím nemusel zabývat, takže jen přemýšlím co bych prověřil...

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

19 kvě 2011, 08:47

Jo spinac varovnych svetel jsem odpojil a dela to prave porad. Na anglickych strankach jsem se docetl, ze je to casta zavada zpusobena oxidaci ridici jednotky pal. pc.... takze to bude blby... dnes odpo se vrhnu jeste na to predni kolo, abych zkontroloval ten snimac rychlosti. I kdyz mamdojem, ze by mohl chodit, protoze kdyz pripojim tu ridici jednotku stojanu, kterou mam odpojenou a zatocim prednim kolem, zacne varovne piskat tzn. nejakej signal od predniho kola jit musi...
A jeste jeden dotaz, jestli je ten pal pc v ..... pujde mi tam pal pc z X9 125?

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

22 kvě 2011, 21:01

Zdravím.Jen se chci podělit s mojí skušeností co jsem dnes zažil. Dnes jsem byl na projíždce,ale ujel jsem jen 150 km a potom jsem skončil s poruchou. Hlavní stojan mi proklepal olejový filtr takže jsem skončil bez oleje asi 60 km od domova. Kdo chce ať si zkontroluje dorazovou gumu na hlavním stojanu.Je v pravo po směru jízdy. Přeji všem krásné vyjížďky a bez problémový návrat.

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

06 čer 2011, 19:31

Zdravím všechny cestovatele. Jsem tady nováček a chtěl bych využít rad zkušenějších. Koupil jsem Piaggio x9 250 evolution od chlapa co ho měl jako převáděčku z roku 2007 a měl tam najeto jenom 2400km a samozřejmě po těch letech ztratil všechno co se dá i návod. Na netu jsem jeden našel a píší tam, že při kontrole motorového oleje se má dát skůtr na boční stojan a poté překontrolovat množství...byl jsem teda vždycky zvyklej kontrolovat olej v kolmé poloze k podkladu, tak mě to zarazilo, taky proto, že když dám skůtr na boční stojan, tak je tam oleje až po okraj závitu víčka a když ho dám na hlavní, tak je podle měrky přesně jak má být. Asi to měnil ten chlap předemnou...ale pokud by bylo správně, že hladina oleje se má kontrolovat na bočním stojanu, tak to znamená, že je ho tam až moc...poradí někdo kde je tedy pravda??? Díky moc

Re: Piaggio X9 500 - mot. olej, filtr atd...

06 čer 2011, 19:56

X9 pyzamo motor se meri na bocnim stojanu....jen si nejsem jist, jestli zasroubovat nebo nezasroubovat...
Je to takova raritka :)
Odeslat odpověď