Piaggio X9 500 - iridiová svíčka

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Piaggio X9 500 - iridiová svíčka

Příspěvekod llladys » 15 črc 2013, 10:34

zdar, poslední dobou mi to hůř startuje, startér točí a trvá dýl, než motor naskočí, pamatuju lepší časy, na svíčce jsem nic nenašel, jen je černá, chci dát iridiovou, ale potřeboval bych číslo, dík
llladys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 črc 2012, 09:56

Re: Piaggio x9 500 iridiová svíčka

Příspěvekod boboh » 15 črc 2013, 11:04

To IIIadys:
Se ti kouknu až přijedu večer domu mám Denso. :wink:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio x9 500 iridiová svíčka

Příspěvekod oldik » 15 črc 2013, 13:11

IIIadys:
moje zkušenosti - s dvoueektrodou krásně startuje, krásně drží volnoběh. S iridiovkou oboje přesně naopak. Několikrát jsem měnil, abych se přesvědčila nakonec skončil u doporučované.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio x9 500 iridiová svíčka

Příspěvekod boboh » 15 črc 2013, 16:34

To IIIadys:
Tak jsem si náhodou vzpomněl : DENSO IU22 :mrgreen: z nějakýho e-shopu z Chebu za 280 čechokreditů :lol:
Nevím jak oldik ale mě to drží volnoběh krásně / jen musíš mít vyčištěný volnoběžný kanálek v klapce / a startuje klasicky - tedy ráno dojdu do garáže zastartuji poprvé / klidně i jen jedno otočení / - nic a na podruhé v poho a vždy. Na poprvé to snad nechytá studený nikomu, už se to tu řešilo, je to vlastnost. :wink:
Nic nemám ale už se těším až budu mít.
Uživatelský avatar
boboh

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 339
Registrován: 11 zář 2010, 23:18
Bydliště: Praha 9 - Vysočany, Líšno u Benešova, Dobříš. mobil.: 608 277 999
Skútr / moto: Suzuki DL-650, (Atlantic 500 a Lead prodáno)
Tuning / úpravy: rychlý naleštění Sonaxem :-)

Re: Piaggio X9 500 - iridiová svíčka

Příspěvekod Darkness » 16 dub 2015, 08:50

Mám stejnou skušenost, ale problém byl jinde...pod středovám plastem (plast nad nádrží) vedou z palivové nádrže dvě hadičky, předpokládám že přívod od čerpadla do vstřiku a zpět přebytek paliva zase do nádrže.. a na té zpětné hadičce (pravá z pohledu řidiče) mi to netěsnilo a bylo slyšet po zapnutí klíčku a zavrčení čerpadla,jak zde uniká tlak (bylo to i cítit). Bylo to přesně v místě napojení hadičky na plastovou část do nádrže - žádná objímka zde nebyla,- asi se plast časem uvolnil. Dal jsem stahovací pásku a je po problému. Ještě se to projevovalo tak (před opravou) že při téměř prázdné nádrži to startovalo ještě hůř než při plné.
Darkness

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 29 črc 2012, 19:52
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 500 - iridiová svíčka

Příspěvekod wochomurka » 16 dub 2015, 11:14

Na jezdíš? Já mám velice špatnou zkušenost s NGKčkama a velmi dobrou zkušenost s Briskama. Brisk bez problémů dva roky a NGKčko se mi nikdy nedožilo konce sezony. Buď vynechávalo za jízdy, nebo to nechtělo startovat.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi


Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 11 návštevníků

cron