Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Piaggio X Evo 400

08 lis 2011, 19:04

tak jsem dnes složil zálohu a ve čtvrtek, nebo nejpozději v pátek mám mazlíka na prodejně. V krásné bílé barvě. Snad ještě bude přát počasí.

Re: Piaggio X Evo 400

08 lis 2011, 19:15

Bílá? to bude luxisní. Dneska jsem ho potkal ale byl černej v poctatě jsem zatim potkaj jenom černý.

Re: Piaggio X Evo 400

08 lis 2011, 19:31

Závidím jak se těšíš. To je fajn pocit. Užívej si ho. :P

Re: Piaggio X Evo 400

08 lis 2011, 20:27

Gratuluji, je to krása mít něco od miminka.

Re: Piaggio X Evo 400

09 lis 2011, 20:48

tak zítra si pro něj jedu, je nachystanej, alarm namontovanej, i trocha benzínu je v nádrži. Jak já se těším, to je snad lepší pocit než když jsem si dal první pivo.

Re: Piaggio X Evo 400

10 lis 2011, 16:41

Taky gratuluji. X evo 400 mám taky vyhlídnutý, ale bohužel jsem musel koupi odložit asi na jaro (jiné nečekané výdaje :( ). Za ty peníze asi nejlepší volba.
Nicméně se chci zeptat, jak seš vysokej. Já mám cca 192 a je to už hodně nahraně. Se standardním plexi mě to fučí přímo na nos, takže by to muselo řešit vyšší plexi (tuším se dá sehnat o 10 cm vyšší givi za cca 3kkč).
Místo na nohy taky tak tak na hraně.

Z ostatních 400 skůtrů připadaj v úvahu tak Y Majesty 400, Honda SW 400, a Suzuki B400.
Ty jsem zatím neměl možnost zkusit. Navíc nový jsou cenově trochu jinde a z ojetýho je tak trochu zajíc v pytli.

Pokud by mohl někdo zkušenost s vhodností těchto skůtrů pro dlouhána, tak postřehy přivítám.

Re: Piaggio X Evo 400

10 lis 2011, 19:01

ahoj,

já mám 194 (co mě naposledy měřili vojáci), a je to v pohodě. Pocitově na jedničku, dneska bylo 5-6°C a vítr jde na vršek helmy. Je to srovnatelné nebo lepší než AA250, tam mi to šlo do obličeje. Plexi je trochu prohnuté a odklání vzduch nahoru. Sedí se mi dobře, a hlavně, žádné křeče v zádech jako AA250. Na nohy místa královsky, víc než na Suzuki Burgman 400 - tam jsem měl kolena na palubce a bolelo to.
Motoricky velmi dobré, ujel jsem 50km a paráda. Nicméně, je to syrový motor, takže hezky zvolna a moc ho netrápím. Ale zvuk je příjemný. Když se vezme za plyn, tak za ním jde, jednu chvíli jsem musel předjet a trošku jsem zabral a jelo to jako z praku.
Prostor pod sedlem veliký, sedlo a zadní kufr se otevírají tlačítkem, což je paráda pro sklerózy, které nastartují a vzpomenou si, že je potřeba vytáhnout, uklidit...a vypínají motor.
Alarm hlasitý, až moc.
Trošku zklamání je palubní "počítač", ukazuje jen teplotu a kilometry, spotřeba nee.

Re: Piaggio X Evo 400

10 lis 2011, 21:04

Souhlas. Motorove je super, jízdní vlastnosti taky, super obratný. Mě šel vítr ale přímo na nos a do očí. Možná teď dělají to sklo trochu prohnutejsi, což by bylo supr. Nohy jsem si ale už pohodlně na ty přední odpocivaci plochy nedal, paty jsem musel mít už opreny o spodní plochu,aby to bylo pohodlný. Při maximálním rejdu už šly řídítka do kolen,takže bylo nutný trochu nohama uhnout, ale není to tak strašný, asi jde jen o zvyk.

Re: Piaggio X Evo 400

10 lis 2011, 22:16

Gratulujem ku skutriku. Uzi si ho v zdravi. Neboj este si na nom tento rok zajazdis, skutre maju lepsiu ochranu ako bezne moto - hlavne aby bolo dobre oblecenie.

.... Na nohy místa královsky, víc než na Suzuki Burgman 400 - tam jsem měl kolena na palubce a bolelo to.... :D ,

Neviem, mam 195cm/110kg a Burgmana 400 K1, nohy mam v pohode, az na to ze nemam podoprene stehna a sedim na spici pr.... ktora ma preto boli uz po 100-150km. :cry: :lol: :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 18:15, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Piaggio X Evo 400

10 lis 2011, 22:31

já měl burgmana 400 z roku 2002 (?) na projetí z bazaru a vešel jsem se hodně blbě - samotného mě to překvapilo, že jsem se koleny dotýkal takových vln na palubce. Na burgmanu mi i vadili chromovaný zrcátka, nějak mi to nesedělo.

Re: Piaggio X Evo 400

13 lis 2011, 19:17

Tak první zkušenosti:
+ místo na nohy
+ nebolí záda
+ můžu se vrtět v sedle jak chci a pořád mám místo a nebolí záda
+ vítr jde nad helmu, mouchy taky, už nemám věčně na hledí muší Slavín (je fakt, že jich ubylo, ale byly i dnes vidět)
+ místo pod sedlem a v kufru
+ jízdní vlastnosti: tam, kde jsem s AA250 jel 40 s pocitem, že víc to nepůjde, tady jedu 50 a šlo by to rychleji (vím, tachometr proměřuje)

- chybí mi kombinovaná brzda přední+zadní na levé páčce
- nejde zavírat přihrádka na palubce
- proměřuje tachometr


Dnes jsem dal 100km při teplotě 3 - 6°C jen v riflích a tričku, v bundě se zimní vložkou a nákrčníkem a nezmrnul jsem. Pravda, posledních 20km už bylo chladno, ale sprcha doma pomohla.

Re: Piaggio X Evo 400

13 lis 2011, 19:42

nafoť ještě prosimtě zavazadlové prostory nepodařilo se mi najít foto.

Re: Piaggio X Evo 400

13 lis 2011, 19:48

IMHO s tou výškou :) , jestli si měl 194 na vojně, ted v tvych letech nemáš možná ani 190cm... zakon gravitace...

Re: Piaggio X Evo 400

13 lis 2011, 19:57

Gravitace je svině, ale zas až tak starej teda nejsem! A nejsem! (se snad půjdu změřit). Tak jo, našel jsem metr, mám teď večer 190cm (měřeno mnou samým). Ráno asi o kousek víc, jak se páteř odlehčí. Ale 100kilo mám furt, a když se najím, tak i víc!

Re: Piaggio X Evo 400

13 lis 2011, 20:39

zavazadlové prostory:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď