Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 srp 2018, 22:21
Neni tam ventil,mel jsem tu nádrž venku kdyz jsem delal to cerpadlo. No zkusim koupit hadici a protahnout to dozadu...jinak ano, nádrž je špatně umistena mezi motor a chladic...kdyz za jizdy otevres ten dekl,sala z toho takovy vedro,ze se neni cu divit
09 srp 2018, 14:07
Tak hadici jsem protahl po ramu k zadnimu blatniku. Nicméně nestava se Vam někomu, ze kdyz dobrzdujete motorem do nuly tak při rychlosti kdy rozepne spojka a nahodi se volnobeh to vystřelí z výfuku. Uz se mi i několikrát stalo,ze treba při zavřeným plynu z kopce skočím přes nějakej hrb a kdyz chci znovu přidat začne to střílet a kdyz teda zastavim,chcipne to,nastartuju a jedu dál, pokud má někdo nápad sem s ním, díky
10 srp 2018, 11:46
Pravděpodobná příčina zavady nalezena, zlomený kabel snímače otáček
17 říj 2018, 12:45
Dobry den.
Mam sice 125 ale predpokladam ze stavba motoru bude obdobna mam dotaz. Jak moc je slozite se dostat k ventilum a ty nasledne seridit? Jde mi o to jak moc prioravit motorku do servisu na serizeni. Dejuji moc za radu
Dairos
24 říj 2018, 12:23
No připrav se na to, že musíš odstrojit plasty minimálně z pravé strany a to včetně nášlapů.
Pak šikovně odšroubovat kryt ventilů a vytáhnout pryč, a pak ti tam v mezeře zbude před ventily 5-10 cm místa na štelování.
Jinak tady je nějaký foto
maxi-skutry-f5/piaggio-x-evo-400-t6726-600.html#p289996Už jsem si je sám šteloval asi 3x a při troše trpělivosti to jde. A BTW nikdy nebylo moc rozhozený, max 5 setin mm.
Pokud jim to chceš dávat do servisu na seřízení, tak si to radši odplastuj v klidu sám, nebo ti ulámou packy, postrácí úchytky atd.
Ale záleží na servisu. Ani v autorizovaným nejsou schopní to korektně rozebrat bez poškození (když tam takový stroj vidí poprvé..)
30 črc 2019, 18:16
Po cca 7 letech společných zážitků nastal čas na změnu
a proto prodávám své osvědčené Piaggio X-Evo 400
.
Inzerát zatím dávám jen sem na Skutrfórum, než ho vystřelím do světa.
Více info zde:
http://www.skutrforum.cz/skutry-motorky-atv-f14/p-piaggio-x-evo-400-t16514.html#p337728Jinak důvodem prodeje je plánovaný přechod na moto, no jo no.., změna je život
31 srp 2020, 16:11
Už nikdo nejezdite nebo jste vyměnily?
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
31 srp 2020, 16:22
Tady ten ještě jezdí a po 7000/95000 stále baví.
Odesláno z mého moto x4 pomocí Tapatalk
31 srp 2020, 16:24
Tak super, já ho teď před týdnem dal do kupy po 2mesicni odstavce kdy mě sundal náklaďák, tak jsem to rovnou potahl do fólie
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
31 srp 2020, 16:34
Řeším/budu řešit únik oleje do airboxu jak tady dříve varoval LadasM. Začalo to cca po ježdění v silných deštích v červenci...filtr zčernal z airboxu vytekla při čištění emulze vody a oleje...jinak vše OK
Odesláno z mého moto x4 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil
nzizkovsky dne 01 zář 2020, 18:09, celkově upraveno 1
31 srp 2020, 16:35
No mě to udělalo jen jednou, pak jsem začal dávat olej tak, aby byl při zasroubovane merce na maxu a od té doby klid...
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil
Ondrus84 dne 13 kvě 2021, 11:40, celkově upraveno 1
31 srp 2020, 19:11
v dešti je potřeba sundat hmmm...jak to nazvat..... šulínek dole, aby nasátá voda z airboxu odtékala. Kapky vody z nasátého vzduchu neprojdou přes molitanový filtr a akumulují se v airboxu.
Kdysi jsem jel s X-EVO z Hradce Králové do Polné, celou dobu liják jako hrom a před Chrudimí jsem si při tankování všiml, že v šulínku je voda. Otevřel jsem to a nestačil se divit, kolik se toho dovnitř vešlo. Pokud toho oleje není deci, neřešil bych to.
13 kvě 2021, 11:36
Tak máme 6500km od opravy po nehodě a odporoucel se mi motor, celkem máme 50400km.
Nejspis kroužky, tlakuje do oleje a jsou v něm drobné kovové částečky...
13 kvě 2021, 11:55
Ty máš ale kliku...