Svíčku dávám NGK CR7EKB, tuším je to ta samá jako předepsaná s jinou zkušenosti nemám..
Tlak v pneu jak píšeš, 2.3 a 2,6, možná i nepatrně míň (2.2 a 2,5). Jestli v jednom nebo ve dvou neřeším.. Jinak pružinu zadního tlumiče mám nastavenu na 2 nejtvrdší poloze (opět pro jízdu v 1 i ve dvou).
Co se týče vzduchovýho filtru, tak já měl doteď originál. A ten fungoval dobře.
Nicméně už se mi rozpadl, tak jsem teď dal náhradu od
hiflo a zatím mě nepřesvědčil, ten molitan je mnohem jemnější než origo a po naolejování bych řekl, že průchod vzduchu je horší.
I na zvukovém projevu mi přijde hrubší a trochu udušený a myslím, že i spotřeba šla nohoru..
Dojedu nádrž a zkusím hodit nějaký červený od
Malossi. Mám ho už z dřívějška, ale nejezdil jsem ho. Jinak mi teda nepřijde že by měl nějaké dvě vrstvy, prostě je to jen takový jednolitý červený molitan. Jen je pro změnu zase hrubší než origo, takže by motor neměl tak dusit. Asi ho taky trochu naolejuju a uvidím.
Nevím, proč by měl olej vzduch filtr (z molitanu) zasrat. Olej je tam od toho aby na sebe nachytal víc nečistot, který by jím mohly projít až do válce..
Takže zasrání filtru je v podstatě účel..Proto je třeba ho pravidelně kontrolovat a čistit..