Tak opět trochu oživím naše vlákno.
Konečně jsem se pustil do údrždy po cca 50tkm (přesněji 49500).
Zase přezuto, na Pirelli Diablo, tentokrát jsem ji hodil i na předek (poprvé).
Minulou Metzeler feelfree hodnotím na předku zatím jako lepší než Michelin CityGrip i Dunlop Scootsmart.
Uvidím, co udělá Diablo na předku, na zadku nemá konkurenci (co se týče přilnavosti).
Vyměněn olej, filtr, olej v zadní převodovce, svíčka.., musím vyměnit i vzduch filtr protože už se nějak rozpadá.
Brzdový destičky: na předku stále origo , zbývá ještě cca 2,5-3mm na obou stranách.
To je celkem dobrý bych řekl (nový mají cca 6mm), ještě by mohly tak 15000 dát (do příští výměny přední pneu).
Na zadku taky zbývá cca 3 mm (mají najeto 30000, měněno ve 20000, protože se jedna strana nějak divně sjížděla).
Brzdové kotouče: všechny OK, jen mírné opotřebení.
BTW zadní jsem měnil v cca 40000, protože byl zvlněný (cukala mi už dlouho zadní brzda) - asi si za to můžu sám, páč jsem jednou za začátku povoloval matku zadního kola přes zmáčknutou brzu
.
Přední tlumiče: budu měnit olej (poprvé), už jsem z nich neměl dobrý pocit (odskoky na větších nerovnostech).
Krk řízení: ložiska a usazení naprosto v pohodě
, čemuž se mi moc nechtělo věřit (Repka13 měnil ve 20000 dle jeho slov).
Řemen: 27mm, je na předepsaném minimu (má najeto cca 10000), ale zatím ho nechám, dalších 10 dá..
Spojka: na paknách je už znatelné opotřebení, viz obrázek., spojkový zvon bych řekl, že je v pohodě..
DSC_0008_spojk_pakny.JPG
DSC_0009_spojk_zvon.JPG
odhadem by tak 20000 ještě mohla dát.
Už mi došla trpělivost se strhanými závity v krytu airboxu. Tohle prostě Ital nevymyslel.
Ať se snažíte sebevíc, tak při častém čištění vzduch filtru prostě nějaký ten závit při dotahování strhnete (já už cca polovinu).
Takže jsem závity odvrtal a osadil 4mm závitem v 6mm závitové tyčce cca 1 cm dlouhé.
Filtrbox budou držet normální šroubky a ne ty vruty do plastu:
DSC_0025_filter_box.JPG
Ještě musím osadit skůtr vyhřívanými gripy Oxford touring (přinesl je Ježíšek
).
A ještě chci zkontrolovat ventilové vůle..
No a trochu popřemýšlet jestli osadit brzdy origo brzd destičkama, nebo neorigo, případně nějaké sintrované..
Zatím se mi docela líbí sintrované EBC, měly by to být tyto:
levá,zadek a
praváPokud má někdo nějakou zkušenost s neorigo destičkama (EBC,SBS,Brembo, RMS, Delta-braking, ...) tak sem s ní..
Celkově bych řekl, že stroj je i v 50tkm ve velmi dobré kondici a nic se na něm nesype/neodchází.
Asi by si zasloužil i nějaký tuningový výfuk (homologovaný), ale k tomu asi nedojde..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.